interpretatie grote legging?

Gestart door kleine7, februari 12, 2012, 16:05:38 PM

kleine7

Nu heb ik eens een grote algemene legging gelegd op een wel heel bijzonder iemand (een vrouw) met als resultaat:
hart      ooievaar lelie    huis  toren anker muizen    ruiker   slang
wolken maan      brief   zon   roede kruis  DAME       ruiter   heer
schip    berg       vogels beer hond  zeis   doodskist sleutel vissen
weg     tuin         boom  boek ster   vos    kind          ring      klavers

Wat verstaat u in grote lijnen over deze legging?

Wat verstaat u onder doodskist - kind onder DAME?

Wat ziet u omtrent haar werk?

Mag ik met betrekking tot haar werk (de maan) de kaarten afzonderlijk interpreteren als verleden - heden - toekomst of geven de kaarten enkel info over het verleden ivm het werk?

Ook met betrekking tot haar gezondheid (de boom)?

Mag men in een grote legging kaarten zoals de maan, de boom telkens apart nog eens interpreteren in verleden - heden en toekomst of dient men zich te houden aan de ligging van de PK (dame) en daaruit zien in welke tijd de maan en de boom liggen?

mvg,
Kleine

dameblanche

heb je duidelijk met medeweten van deze dame de legging gedaan kleine7?

de kaarten die links van haar liggen, dat is het verleden....
verleden links onder speelt door naar de toekomst...
verleden links boven sppelt door naar het toekomsitge verwerkingsproces....

hier is wel de zien dat de dame in kwestie het een en ander voor de kiezen heeft gehad, niet vooruit komen, toch al pratende tot oplossingen proberen te komen, doch door acceptatie zich een weg weten te bewaandelen, echter aan haar spontaniteit en naiviteit een einde gekomen, dat is ook de sleutel om verder te gaan voor haar, zij weet dat zelf nu ook...
toch blijft zij twijfelen, twijfelen om uitnodigingen aan te gaan, met een heer....
de heer zegt haar niet alles..de heer heeft het ook moeilijk.....
een leugentje om bestwil.....wil hij wel aangaan, maar daar komt de heer zef mee in de problemen...
ik heb het gevoel dat jij die heer wil zijn kleine...
het werk ligt in het verleden...maan, het werk, moeilijkheden om aan werk te geraken, en dit werk is ook al niet vast... maar dat is de tand des tijds.........ook dat zit de dame dwars....
je hebt haar wel goed bijgestaan kleine, maar verwacht je hiervoor haar hart al beloning?
liefs marianne ;)