Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten

Gestart door sweetmami, februari 11, 2012, 13:13:37 PM

Eveningstar

Aha mijn verjaardagskaarten!

33 Vijand + 14 Goede Vriend + 12 Geluk = 23 Weduwe / MC = 26 Verdriet

Ik laat jullie ze vandaag lezen...  :) .

Liefs,
Eveningstar

rianna

@Eveningstar
Gefeliciteerd met je verjaardag :-*
laat niet iemand je humeur verstieren ook al is het je beste vriend  je geluk wat je opgebouwd heb
breng je vandaag niet  echt geluk een eenzame dame  zit je dwars
leifs rianna

Sweetie

Citaat van: Eveningstar op april 30, 2012, 10:57:37 AM
@Suzy
Krijg je vandaag een klein geschenk, omdat je verdrietig bent en stelt het je ook gerust?

Liefs,
Eveningstar

Nee geen geschenkje maar een nieuw kleedje gekocht en ben niet verdrietig vandaag integendeel
Bedankt Eveningstar

sweetmami

Hi rianna, thx nog super leuk weekend gehad indd, een blij ei hihi, wel n moe ei :p

Eef, gefeliciteerd lief, hopelijk heb je n leuke dag gehad en ben je lekker verwend... T weer was heerlijk! Alleen dat was al n super kado, he :D

Mijn kaartjes nog even van "vandaag" eigenlijk gewoon de boodschap hihi wat ze me nog willen meegeven
Echtgenoot verplaatsing echtgenote



Verder heb ik n extra vraag gesteld, ik voel me ongemakkelijk bij n bepaald contact met een vriend van vroeger van ex schoonfam.
En mijn vraag is: kan ik deze persoon vertrouwen

Ik kreeg geld huis weduwe

sweetmami

Hmmm ik loop interessant te doen vanaf mn tel maar krijg de laatste zin niet in t vakje  ??? Hihi

Alvast bedankt voor t meekijken n meeduiden 

:-*

rianna

@Sweety
Echtgenoot+Verplaatsing+Echtgenote=Goede Vriend / mc=Vijand
zeggen mij dat een minnaar een beetje veranderlijk is  als vrouw wil je iemand die je bijstaat waar je op kan vertrouwen


de kaartjes met de vraag ""kan ik deze persoon vertrouwen ""
Geld+Huis+Weduwe=Stabiliteit / mc=Liefde
het om iemand gaat die alleen staat en zich innerlijk arm voelt misschien  een leegte die opgevuld moet worden  er is een liefde aanwezig die stabiel is
liefs rianna

sweetmami

@ Rianna, helemaal raak weer maar ja daarom groeit t ook niet nee maar zo is t ook goed  ;)

En die andere, er is dus niks ad hand als ik t zo zie. Ik ben gwn n stabiele factor waarop hij kan leunen dan, zitten geen spelletjes in nee... Thx lief

:-*