Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten

Gestart door sweetmami, februari 11, 2012, 13:13:37 PM

sweetmami

Goeiemorgen kreeftje, jij bent gewoon aan het kijken waar je geld vandaan kunt halen, want als je dat hebt kun je de zaken thuis ook aan gaan pakken. je doet het wel allemaal eenmans. Stap 1 werk, stap 2 thuis.
En ja misschien word het wel wat heter onder zn voetekkes...... maar ja dat is het bij jou al heel lang toch  :-*

rianna

@Sweety
er komt een bericht van iemand die jouw trouw is een alleen staande heer
? het maak je rijk
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

Bezoek+Harmonie+Valstrik=Dood / mc=Rechtbank
er lijkt iemand op bezoek te komen  die de harmony in de war  maakt
toch door rechtelijke stappen  komt er een nieuw begin?

vreemde uitleg hihihi
liefs Rianna

sweetmami

Goeiemorgen Avondsterretje, ook bij jou de kaart van afgunst/verraad en hebzucht...je voelt je verraden maar de situatie is toch aan zn in de gekomen. Jij was oprecht en loyaal, maar de ander bleek plots niet zo heel leuk. Als je je terug trekt, en indd niet mee gaat in dat strijdspel, kunnen je lenormand kaartjes hun werk gaan doen  ;)  :-*

sweetmami

Citaat van: rianna op maart 27, 2012, 09:33:14 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

Bezoek+Harmonie+Valstrik=Dood / mc=Rechtbank
er lijkt iemand op bezoek te komen  die de harmony in de war  maakt
toch door rechtelijke stappen  komt er een nieuw begin?

vreemde uitleg hihihi
liefs Rianna

Hi lieve Rianna, even kijken het heeft hier met een instantie te maken.... misschien een uitnodiging/aanvraag/opgave wat in een eerste instantie heel leuk leek maar het brengt je uiteindelijk eigenlijk niks op. Geen stap verder. :-*

sweetmami

Citaat van: rianna op maart 27, 2012, 09:30:42 AM
@Sweety
er komt een bericht van iemand die jouw trouw is een alleen staande heer
? het maak je rijk
liefs Rianna

oehhh lalalaaa,,, hahahaha. we gaan het zien...  :-*

rianna

@Kreeft
er lijkt een gemeen spelletje te spelen  er moet een isntantie aan te pas komen

de kaartjes van vandaag
er heerst jalouzie van een man  het gaat over de centjes  er is vals spel  het is een item in je huwelijk ?
liefs Rianna

Chris

Voor vandaag

Valsheid-weduwe-valstrik=Trouw


Gr chris

rianna

@chris
een valse alleenstaande dame wil je in haar net vangen   blijf toruw aan je zelf en luister naar raad van een goede vriend(in)

Valsheid+Weduwe+Valstrik=Trouw / mc=Raadgever

liefs Rianna

Chris

@Rianna

Laat ik hier nu net even niet op zitten te wachten  ;) :D ;) :D

Maar ieg je hebt mij gewaarschuwd

Dankje

Gr Chris

kreeft

@sweety, ja, stap voor stap, zo doe ik meestal de dingen  :)
en, ja het wordt heet onder sommige voetekes  ;D

@rianna,
pf, vandaag snap ik er niet veel van, tenzij er vanalles gaande is, waar ik niks vanaf weet,
de man heeft meer centen dan ik,  :-\
hij is niet oprecht, als het erop aan komt, dat wel,  ::) , heeft altijd twee gezichten gehad ,
ik ben op mijn hoede, natuurlijk, je weet maar nooit, stille waters, diepe gronden , heb ik zelf al ondevonden   :( , vertrouw niemand als het erop aan komt  :)
dank aan jullie  :-*

kreeft

goeiemorgen,

geld, vijand, reis, = echtenote
mc/ ziekte

iemand wil mij geld afhandigmaken?  ???

fijne dag iedereen  :-*

Eveningstar

Citaat van: rianna op maart 27, 2012, 09:27:05 AM
@Eveningstar

door je zelf trouw te blijven  lijken misstappen en valsheid geen vat te hebben
je krijg een nieuw begin  hoewel niet iedereen daar blij mee is
liefs Rianna

Oef... geen ongelukken of valsheden e.d. meer! Maar wel zoals jij aangaf.... !

Dank je wel voor het meekijken, Rianna!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Citaat van: sweetmami op maart 27, 2012, 09:35:26 AM
Goeiemorgen Avondsterretje, ook bij jou de kaart van afgunst/verraad en hebzucht...je voelt je verraden maar de situatie is toch aan zn in de gekomen. Jij was oprecht en loyaal, maar de ander bleek plots niet zo heel leuk. Als je je terug trekt, en indd niet mee gaat in dat strijdspel, kunnen je lenormand kaartjes hun werk gaan doen  ;)  :-*

Yep! Niet echt een verraden gevoel, maar eerder een gevoel van bedrogen uitkomen... na een telefoontje, waarbij ik om informatie vroeg en eerder doorverwezen werd. Waarschijnlijk zal de persoon in kwestie het te druk gehad hebben, om een uitleg te geven aan de telefoon, maar omgaan met die situatie dan ... kan anders en hoeft niet kortaf te zijn naar de ander toe.
En ik ben er niet mee ingegaan en voelde me idd stukken beter en vrolijk zelfs. De andere kaartjes... mmm... zalig. Ben zelfs verrast geweest door manlief!

Zo laat één ieder opnieuw zien, wie hij / zij is ;) .

Mercikes hé Sweetie!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen --> hier mistige, maar dat komt straks goed!

Gelegd: 213

Stabiliteit + vijand + autoriteit = ongeluk / MC = valstrik

Mmmm... ik denk aan één iemand, die je in een strip wel de "vijand" zou kunnen noemen, waarover een uitspraak door een notaris wordt verwacht en dat zou me meer stabiliteit kunnen geven...
Per ongeluk achter iets achter komen...? En ik had al eerder een vermoeden, dat het om een valstrik ging...

Het lijkt wel een soap-serie ;) .

Liefs,
Eveningstar