::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Citaat van: rianna op maart 18, 2012, 08:33:14 amgoedemorgen allemaalvandaag zondag trok ik Ziekte+Goede Vriend+Jaloezie=Huwelijk / mc=Geschenkiemand die me na staat voelt zich niet lekker in de band die hij heeft er heerst bezitterigheid jeetje wat moeilijk hihihiliefs RiannaGoede morgen Rianna,Een goede vriend (en hier heb ik de neiging, om je partner aan te kijken...) kampt met ziek zijn, waarbij jaloezie parten speelt naar gezond zijn toe... . Deze situatie vindt plaats in het huwelijk... .Voor ogen houden, dat het leven een geschenk is, is een mooi gegeven.Geniet van je dag en veel succes!Liefs,Eveningstar
goedemorgen allemaalvandaag zondag trok ik Ziekte+Goede Vriend+Jaloezie=Huwelijk / mc=Geschenkiemand die me na staat voelt zich niet lekker in de band die hij heeft er heerst bezitterigheid jeetje wat moeilijk hihihiliefs Rianna
Citaat van: kreeft op maart 18, 2012, 08:34:19 amgoeiemorgen, kaartjes voor vandaag weduwe, verplaatsing, harmonie= verdriet , mc/valsheideen alleenstaande vrouw die verhuist zorgt ervoor dat er rust komt?fijne zondag iedereen hoi Kreeftja zoiets lees ik ook er is wel verdriet omdat neit alles eerlijk gaatliefs Rianna
goeiemorgen, kaartjes voor vandaag weduwe, verplaatsing, harmonie= verdriet , mc/valsheideen alleenstaande vrouw die verhuist zorgt ervoor dat er rust komt?fijne zondag iedereen
Good morning!Bezoek + ziekte + dood = huis / veranderingMe moe voelen en bezoek krijgen... mmm... dat is nogal veel van het goede dan (omdat ik me moe voel), maar dat geeft me een kans om een nieuwe start te nemen... D'r gaat het één en het ander precies veranderen.... .Liefs,Eveningstar
huwelijk 29, autoriteit 22, verplaatsing 18, = valsheidmc/berichtweeral autoriteit een verhuis en het verloopt niet eerlijk fijne dag iedereen
goedemorgen allemaalvandaag trok ik Ziekte+Huwelijk+Harmonie=Echtgenote / mc=Geldonzekerheden in een relatie is verbroken er is nu meer harmony bij een vrouw ze voelt zich rijkliefs Rianna
Citaat van: rianna op maart 19, 2012, 09:20:01 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik Ziekte+Huwelijk+Harmonie=Echtgenote / mc=Geldonzekerheden in een relatie is verbroken er is nu meer harmony bij een vrouw ze voelt zich rijkliefs RiannaHallo Rianna,een relatie, die verziekt is en harmonie kan gebruiken, vooral naar de echtgenote toe. Geld is het overkoepelend element in deze situatie....Succes , Rianna!Dikke knuffel!Liefs,Eveningstar
Goeiemorgen,geld, armoede, geluk
goeiemorgen rechtbank, berusting, diefstal = valsheid, mc/ trouwiemand wordt terechtgewezen en dat zorgt voor rust?maar het gaat niet eerlijk fijne dag iedereen