::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Citaat van: Eveningstar op maart 14, 2012, 10:47:35 amCitaat van: rianna op maart 14, 2012, 08:43:23 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik Reis+Verplaatsing+Berusting=Bericht / mc=BerustingHallo Rianna,heb je behoefte, om naar zee te gaan of weg te lopen naar aanleiding van een bericht? Of wordt je in een bericht, dat je toekomt, verplicht om te verhuizen (in je gevoel)?Ik krijg alsmaar een gevoel van een behoefte ver weg te lopen van iets en de woorden "rustig maar" weerklinken voortdurend door mijn hoofd...Succes hé Rianna!Liefs,Eveningstarzo zeg Eveningstarik wil heel graag verhuizen maar het doet zich alsmaar neit voor een huis huren duurt soms jaren eer je aan de beurt benen ja soms de neiging he top een rennen te zettenik voel me nog steeds niet 100 % en de gezondheid van mijn man zit ook neti mee echt behoefte om naar zeee te gaan ja lekker uitwaaien dus ik meot me zelf tot orde roepen goed gezien!!!!!liefs Rianna
Citaat van: rianna op maart 14, 2012, 08:43:23 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik Reis+Verplaatsing+Berusting=Bericht / mc=BerustingHallo Rianna,heb je behoefte, om naar zee te gaan of weg te lopen naar aanleiding van een bericht? Of wordt je in een bericht, dat je toekomt, verplicht om te verhuizen (in je gevoel)?Ik krijg alsmaar een gevoel van een behoefte ver weg te lopen van iets en de woorden "rustig maar" weerklinken voortdurend door mijn hoofd...Succes hé Rianna!Liefs,Eveningstar
goedemorgen allemaalvandaag trok ik Reis+Verplaatsing+Berusting=Bericht / mc=Berusting
Citaat van: rianna op maart 15, 2012, 09:15:13 amGoedemorgen allemaal Bezoek+Diefstal+Verdriet=Verdriet / mc=Huisiemand die mij komt bezoeken is niet eerlijk dat doet me innerlijk verdrietliefs RiannaHallo Rianna,geraak je soms wel eens dingen verloren? Ik heb nu het idee, dat het oppassen voor je is, dat je alles veilig weg bergt... je spullen veilig opbergen...Doet het jou veel pijn, dat je dat in je eigen huis hoort te doen?En zie je de ziekte bij je man eerder als een hinderpaal om weg te kunnen? Ik ervaar een zeer groot verlangen naar...Liefs,Eveningstar
Goedemorgen allemaal Bezoek+Diefstal+Verdriet=Verdriet / mc=Huisiemand die mij komt bezoeken is niet eerlijk dat doet me innerlijk verdrietliefs Rianna
Citaat van: kreeft op maart 15, 2012, 06:39:28 amgoeiemorgen,verplaatsing 28, jaloezie 34, , weduwenaar 24 = goede vriend / mc rechtbank te maken krijgen met officiele instantie? fijne dag iedereen iemand die alleen staand is is jaloers op je maar toch is die je na bij je geeft om die persoonmisschien krijg je met een instantie te maken die zorgt voor een veranderingliefs Rianna
goeiemorgen,verplaatsing 28, jaloezie 34, , weduwenaar 24 = goede vriend / mc rechtbank te maken krijgen met officiele instantie? fijne dag iedereen
Citaat van: sweetmami op maart 15, 2012, 11:36:37 amgoeiemorgen lieve vrouwkes,geluk, geschenk, huwelijk Geluk+Geschenk+Huwelijk=Bezoek je voelt je geluk echt een cadeautjeiemand komt bij je op bezoek waar je een band mee hebtliefs Rianna
goeiemorgen lieve vrouwkes,geluk, geschenk, huwelijk
goedemorgen allemaalvandaag trok ik Verandering+Geld+Huwelijk=Echtgenote / mc=Huwelijker komen veranderingen in een schrale verbintenis iemand die het alleen goed red komt tot een verbintenisliefs Rianna
goeiemiddag,verlangen 3, autoriteit 22, trouw 25 = goede vriend, mc/ weduwe weeral autoriteit fijne dag allemaal
Goeiemiddag,autoriteit, bericht, weduwnaar
Citaat van: rianna op maart 16, 2012, 09:14:17 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik Verandering+Geld+Huwelijk=Echtgenote / mc=Huwelijker komen veranderingen in een schrale verbintenis iemand die het alleen goed red komt tot een verbintenisliefs RiannaHi lieve Rianna, misschien dat je het huis even on hold heb gezet? Of een verandering mbt jullie financien? En dat je daar vrede mee hebt... Je staat naast je man, in voor en tegenspoed. En dat gevoel van verbondenheid gaat boven alles. Je hebt je tot zover verzoend met de situatie
Citaat van: kreeft op maart 16, 2012, 12:47:21 pmgoeiemiddag,verlangen 3, autoriteit 22, trouw 25 = goede vriend, mc/ weduwe weeral autoriteit fijne dag allemaal Hi Kreeft, je voelt je alleen gaat en staat waar je wil. Soms is dat prettig soms ook niet.Je probeert je verlangers te onderdrukken voor een bepaalde vriend en ervaart de dingen die jullie samen delen als prettig.
Citaat van: kreeft op maart 16, 2012, 12:47:21 pmgoeiemiddag,verlangen 3, autoriteit 22, trouw 25 = goede vriend, mc/ weduwe weeral autoriteit fijne dag allemaal je verlang er naar om de instantie het achterste van je tong te vertellentoch blijf je de dame die je na staat trouwliefs Rianna
Citaat van: sweetmami op maart 16, 2012, 12:49:30 pmGoeiemiddag,autoriteit, bericht, weduwnaar Autoriteit+Bericht+Weduwnaar=Verplaatsing / mc=Raadgeverhet lijkt er op of een instantie of zo die je een bericht geef omtrent een heer die zich alleen voelten daarom wil verhuizen? of ergens heen wilje word om raad gevraagd liefs RiannaNee lieffie, ken m niet plaatsen maar misschien komt dat nog. X