::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
valsheid, vijand, diefstal, Het nare gedoe om mij heen is nu klaar, dacht ik, of toch nog niet......... HUHZijn er nog mensen die moeite hebben met mijn levenswijze of dat mijn prioriteit bij het geluk voor mij en mijn kind ligt, of dat ik nu blij ben... .
Citaat van: sweetmami op maart 13, 2012, 11:18:27 amvalsheid, vijand, diefstal, Het nare gedoe om mij heen is nu klaar, dacht ik, of toch nog niet......... HUHZijn er nog mensen die moeite hebben met mijn levenswijze of dat mijn prioriteit bij het geluk voor mij en mijn kind ligt, of dat ik nu blij ben... .het lijk of iemand je er in wil luizen er is valsheid in het spel look out of you money Valsheid+Vijand+Diefstal=Valstrik / mc=Geldliefs Rianna
Citaat van: kreeft op maart 13, 2012, 07:40:33 amgoeiemorgen, harmonie, huis , weduwe = verlangen ,= reis , verplaatsing, verdriet= geld , bericht = verdriet,zo geeft het programma uitgerekend er moet meer eerlijkheid komen fijne dag iedereen Je denkt dat als je gaat voor wat je wil, de prijs die je ervoor moet betalen te hoog is
goeiemorgen, harmonie, huis , weduwe = verlangen ,= reis , verplaatsing, verdriet= geld , bericht = verdriet,zo geeft het programma uitgerekend er moet meer eerlijkheid komen fijne dag iedereen
Citaat van: rianna op maart 13, 2012, 08:33:44 amGoedemorgen allemaal Vijand+Bericht+Valstrik=Berusting / mc=Echtgenooteen berichtje wat zo leuk lijkt is een valsstrik ik moet er maar mee zien te dealen maar die heer is een aanhouder liefs RiannaHi Rianna, volgens mij gaat het hier over jouw man... en de gevoelens erom heen waar je mee probeert te dealen.
Goedemorgen allemaal Vijand+Bericht+Valstrik=Berusting / mc=Echtgenooteen berichtje wat zo leuk lijkt is een valsstrik ik moet er maar mee zien te dealen maar die heer is een aanhouder liefs Rianna
Citaat van: assie63 op maart 13, 2012, 09:38:01 amgoedemorgen allemaalvandaagvalsheid-goede vriend-geluk=vijand MC jaloerzieiemand die vriendelijk doet maar jaloers is op mijn geluker is iemand diezich voordoet als je vriend maar ondertussen staat ze je geluk in de weg door jaloouzieliefs Rianna
goedemorgen allemaalvandaagvalsheid-goede vriend-geluk=vijand MC jaloerzieiemand die vriendelijk doet maar jaloers is op mijn geluk
Citaat van: assie63 op maart 13, 2012, 09:38:01 amgoedemorgen allemaalvandaagvalsheid-goede vriend-geluk=vijand MC jaloerzieiemand die vriendelijk doet maar jaloers is op mijn gelukAgain Assie Time en mensen hebben het daar maar mee te doen.
goedemorgenvandaaggeld-verlangen-bericht=huwelijkharmonie-echtgenote-harmonieliefde-liefde-verplaatsingheb ze even allemaal geplaatst zijn wel mooi, misschien krijg ik een uitnodiging voor een avondje uit, kan gezellig worden hihi
voor vandaag,trouw 25, armoede 30, echtgenoot 1 = verandering20gebrek aan trouw fijne dag iedereen,
Goede morgen!Wat een kaarten..., maar... een verwittigd man / vrouw is er twee waard .berusting + armoede + ziekte = echtgenote / MC = valsheidBerusting vinden in een minder aangename financiële situatie, zal me van ziek zijn of worden besparen.Goede raad zal een fijn geschenk zijn, om deze situatie te overbruggen.Opletten voor die valse noot, zal ook niet slecht zijn.Liefs,Eveningstar
goedemorgen allemaalvandaag trok ik Reis+Verplaatsing+Berusting=Bericht / mc=Berusting