::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Voor deze maandagReis-Bezoek-Valsheid= liefde,Gr Chris
Citaat van: kreeft op maart 12, 2012, 07:22:53 amvoor vandaag valstrik, verandering, vijand = geluk, mc autoriteit het is maandag, blijven ademen er zijn gelukkiger tijden op komst,maar ik krijg te maken met autoriteiten fijne dag iedereenhoi Kreeftik heb toch weer een andere mc Valstrik+Verandering+Vijand=Geluk / mc=Echtgenooter is iets geweest waarbij je het gevoel had er ingeluist zijn maar daar komt verandering in iemand die schijnheilig is wil je geluk in de weg staan je red het goed een heer kan je hier in bijstaanliefs Rianna
voor vandaag valstrik, verandering, vijand = geluk, mc autoriteit het is maandag, blijven ademen er zijn gelukkiger tijden op komst,maar ik krijg te maken met autoriteiten fijne dag iedereen
Citaat van: Chris op maart 12, 2012, 13:04:42 pmVoor deze maandagReis-Bezoek-Valsheid= liefde,Gr Chrisik denk dat je je zelf onder de loep neemt chris een reis inside is je bezoek wel die ze zeggen dat ze zijn of word er vals gespeeld en word je om de tuin geleidis het woord liefde wel hier op zijn plaats??liefs Rianna
Citaat van: Eveningstar op maart 12, 2012, 12:41:19 pmGoede middag allemaal,mijn kaartjes voor vandaag zijn:huwelijk + harmonie + bericht = autoriteit; MC = vijand.Je zou zo die MC willen laten vallen, wetende dat het de vijand is .In de relatie zit het snor en krijg ik wat te horen... . Eerlijkheid en oprechtheid blijven behouden, is de boodschap.Liefs,Eveningstarje huwelijk is harmonisch er komt een bericht je ter ore van een instantie er komt iets boven water wat nu nog geheim is liefs Rianna
Goede middag allemaal,mijn kaartjes voor vandaag zijn:huwelijk + harmonie + bericht = autoriteit; MC = vijand.Je zou zo die MC willen laten vallen, wetende dat het de vijand is .In de relatie zit het snor en krijg ik wat te horen... . Eerlijkheid en oprechtheid blijven behouden, is de boodschap.Liefs,Eveningstar
Citaat van: sweetmami op maart 12, 2012, 09:22:42 amgoeiemorgen allemaal,een goede vriend, verandering, raadgever hoi Sweety Goede Vriend+Verandering+Raadgever=Stabiliteit iemand die je na staat zorgt voor veranderingen hij of zij is je raadgever waar je op kan steunen de stabiliteit komt terugliefs Rianna
goeiemorgen allemaal,een goede vriend, verandering, raadgever
Citaat van: sweetmami op maart 12, 2012, 09:22:42 amgoeiemorgen allemaal,een goede vriend, verandering, raadgever Dat is fijn, Sweetmami!Eigenlijk behoeven ze geen commentaar..., zeker als je nog rekening houdt met de MC, die stabiliteit weergeeft. Mooi! Laat de verandering een stabiliteit, een zekerheid voor je brengen of zijn.Liefs,Eveningstar
goeiemorgen, harmonie, huis , weduwe = verlangen ,= reis , verplaatsing, verdriet= geld , bericht = verdriet,zo geeft het programma uitgerekend er moet meer eerlijkheid komen fijne dag iedereen
Citaat van: kreeft op maart 13, 2012, 07:40:33 amgoeiemorgen, harmonie, huis , weduwe = verlangen ,= reis , verplaatsing, verdriet= geld , bericht = verdriet,zo geeft het programma uitgerekend er moet meer eerlijkheid komen fijne dag iedereen hoi kreefthet lijkt er op datje verlangt naar harmony in je innerlijk maar er is een dame die wil verhuizen of zo en dat doet je verdriettoch schijnt het wat geld op te leveren iemand breng je daarvan op de hoogte maar het verdriet blijfje MC is verandering dus er komen nog al wat veranderingen aanik weet deze keer echt niet of ik goed zit liefs Rianna
goedemorgen allemaalvandaagvalsheid-goede vriend-geluk=vijand MC jaloerzieiemand die vriendelijk doet maar jaloers is op mijn geluk
Goedemorgen allemaal Vijand+Bericht+Valstrik=Berusting / mc=Echtgenooteen berichtje wat zo leuk lijkt is een valsstrik ik moet er maar mee zien te dealen maar die heer is een aanhouder liefs Rianna