::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Here we go againHarmonie huwelijk huisKan t nog lekkerder hihihiXx
goeiemorgen geenhappy kaarten voor mij diefstal, armoede, kind=verandering, mc = verdriet verlies van vertrouwen in iets?fijn weekend iedereen
Citaat van: kreeft op maart 10, 2012, 09:57:45 amgoeiemorgen geenhappy kaarten voor mij diefstal, armoede, kind=verandering, mc = verdriet verlies van vertrouwen in iets?fijn weekend iedereen ik had je over het hoofd gezien sorryik heb als MC /ziekte ? Diefstal+Armoede+Kind=Verandering / mc=Ziekteje voelt je beroofd daardoor kom je in de knel te zittenis er een kind ziek in je gezin of omgevingdaar komt verandering inliefs Rianna
Goede morgen allemaal!Tijdens het schudden van de kaarten, zijn de volgende eruit gesprongen...droefheid + stabiliteit + verandering = vijand --> Mc = geschenkUitkijken, de kat uit de boom kijken, doe ik de laatste dagen heel veel. Verdriet ligt vaak aan de basis van een moegelijk verandering, die je wil doorvoeren dan, waarbij je ook goed uitkijken mag en dat na de verandering beloond wordt.Liefs,Eveningstar
goedemorgen Diefstal+Autoriteit+Ziekte=Armoede / mc=Verlangenik voel me beroofd iemand wil me de les lezen daar word ik doodziek vanik voel me beperkt ik verlang naar vrijheidliefs Rianna
goeiemorgenharmonie, liefde en kind
Citaat van: rianna op maart 11, 2012, 09:25:48 amgoedemorgen Diefstal+Autoriteit+Ziekte=Armoede / mc=Verlangenik voel me beroofd iemand wil me de les lezen daar word ik doodziek vanik voel me beperkt ik verlang naar vrijheidliefs RiannaHallo Rianna,Heb je energieverlies of last hiervan? Dit is wat mijn gevoel me vertelt... Overhaast reageren, doe je best niet. Neem je ruimte en je tijd, om tot rust te komen. Je verlangt ernaar.Liefs,Eveningstar