::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
goeiemorgen allemaal Rechtbank+Raadgever+Reis=Weduwnaar / mc=Armoedehet is het gevoel of ik op de slachtbank lig maar mijn innerlijk is de beste raadgever ik ben nog niet veel waardliefs Rianna
Voor vandaagAutoriteit-valsheid-droefheid=rechtbank Chris
Citaat van: Chris op maart 07, 2012, 10:32:50 amVoor vandaagAutoriteit-valsheid-droefheid=rechtbank Chrisiets op je werk chris... gaat niet helemaal "hoe het hoort" daar..
Citaat van: rianna op maart 07, 2012, 10:00:32 amgoeiemorgen allemaal Rechtbank+Raadgever+Reis=Weduwnaar / mc=Armoedehet is het gevoel of ik op de slachtbank lig maar mijn innerlijk is de beste raadgever ik ben nog niet veel waardliefs RiannaAh lieffie, ***kaarten, ja je hebt even tijd nodig om dit een plaatsje te geven, en ja dat moet je zelf doen.
bezoek weduwe diefstal op zn kop.
Citaat van: sweetmami op maart 08, 2012, 10:03:19 ambezoek weduwe diefstal op zn kop. waarschijnlijk komt er iemand op bezoek die je een tijdje uit het oog was verlorenliefs Rianna
Goede morgen iedereen!Mmm... wat is dat allemaal? Goh... positief denken, is de boodschap zeker?! Dit zijn mijn dagkaarten...echtgenoot + diefstal + geluk = geschenk met MC = harmonieBij nader inzien... geloof ik, dat deze diefstal eerder voor energieverlies staat of eerder opletten voor...Maar met vrouw Fortuna in de buurt... en haar geschenk kan mijn dag niet meer stuk!Liefs,Eveningstar
goedemorgen Jaloezie+Droefheid+Berusting ik voel me niet zeker van mijn zaak dat stemt mij tot droefheid ik moet er toch in berusten liefs Rianna
Citaat van: Eveningstar op maart 09, 2012, 07:39:59 amGoede morgen iedereen!Mmm... wat is dat allemaal? Goh... positief denken, is de boodschap zeker?! Dit zijn mijn dagkaarten...echtgenoot + diefstal + geluk = geschenk met MC = harmonieBij nader inzien... geloof ik, dat deze diefstal eerder voor energieverlies staat of eerder opletten voor...Maar met vrouw Fortuna in de buurt... en haar geschenk kan mijn dag niet meer stuk!Liefs,EveningstarYes, thats the spirit