::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Citaat van: rianna op maart 03, 2012, 10:44:48 amMijn kaartjes voor 3-3-2012: ln08 ln26 ln36 = ln34 / mc= ln06 --- ln34 ln26 ln34 --------- ln24 ln24 -------------- ln12 Geld + Verdriet + Stabiliteit = Jaloezie Jaloezie - Verdriet - Jaloezie Weduwnaar - Weduwnaar - Geluk MagicCard=Rechtbankhet lijkt er op of na een dure tijd wat verdriet bracht er meer harmony komt wat die jaloezie en die weduwnaar er mee te maken heeft gene ideehet oude, de ego streling waarover we het al eerder hadden komt weer boven...het is een wisselwerking. sta er boven, ofwel probeer er niet meer mee bezig te zijn.elke gedachte is 1 gedachte, elke energie is energie, snap je.
Mijn kaartjes voor 3-3-2012: ln08 ln26 ln36 = ln34 / mc= ln06 --- ln34 ln26 ln34 --------- ln24 ln24 -------------- ln12 Geld + Verdriet + Stabiliteit = Jaloezie Jaloezie - Verdriet - Jaloezie Weduwnaar - Weduwnaar - Geluk MagicCard=Rechtbankhet lijkt er op of na een dure tijd wat verdriet bracht er meer harmony komt wat die jaloezie en die weduwnaar er mee te maken heeft gene idee
Citaat van: assie63 op maart 03, 2012, 10:28:46 amgoedemorgenvandaaggeld-goede vriend-reis= raadgeverautoriteit-armoede-berichtreis-geschenk-verplaatsinghmm lijkt wel of ik geld krijg en een reisje ga maken hihi, dat zou wat zijn zeg, 10 jaar niet op vakantie geweesthi assie, lijkt er wel op, dat zou mooi zijn!
goedemorgenvandaaggeld-goede vriend-reis= raadgeverautoriteit-armoede-berichtreis-geschenk-verplaatsinghmm lijkt wel of ik geld krijg en een reisje ga maken hihi, dat zou wat zijn zeg, 10 jaar niet op vakantie geweest
raadgever floep floepbezoek een goede vriend berusting
goedemorgen allemaal vandaagdroefheid-geschenk-geluk=huwelijkmijn verdriet verdwijnt als sneeuw voor de zon door een geschenk wat mij gelukkig maakt, ik ga trouwen yehhhhhhhhhhhhhh hihihihi
Hi lieve allemaal,een goede vriend, verdriet, huwelijk
Citaat van: assie63 op maart 04, 2012, 10:32:43 amgoedemorgen allemaal vandaagdroefheid-geschenk-geluk=huwelijkmijn verdriet verdwijnt als sneeuw voor de zon door een geschenk wat mij gelukkig maakt, ik ga trouwen yehhhhhhhhhhhhhh hihihihije voelt je bedroefd omdat je cadeautje niet beviel je dacht dat het de relatie zou verbeteren relatie kan met iedereen zijn vriend(in) liefs Rianna
Voor deze maandagGoede vriend-bezoek-stabiliteit-weduweGr Chris