::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
goedemorgenvandaagvalsstrik-diefstal-berusting=liefdeautoriteit-echtgenoot-rechtbankweduwe-valsheid-geschenkiemad wil mij een loer draaien, maar ik heb er vrede mee, ik krijg wat ik toe kom doordat het recht spreekt, het is een geschenk voor mij
goedemorgen allemaalvandaag trok ik Bezoek+Verdriet+Goede Vriend=Droefheid er komt niet zo gezellig iets mij ter ore maar achteraf valt het allemaal nog al meeliefs Rianna
Citaat van: rianna op februari 26, 2012, 09:19:28 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik Bezoek+Verdriet+Goede Vriend=Droefheid er komt niet zo gezellig iets mij ter ore maar achteraf valt het allemaal nog al meeliefs Riannalijkt of er iemand op bezoek komt wat uitloopt op een conflict, maar lijkt toch een storm in een glas water, assie xx
Hi lieffies, heb me verdiept in t doortellen eerste rij oke maar verder ben er toch niet zo van, overigens ben ik van kaartjes laten vallen op gevoel,Vandaag heb ikVerandering_kind_reis en verplaatsing met droefheid.Kus
Citaat van: assie63 op februari 26, 2012, 10:10:43 amgoedemorgenvandaagvalsstrik-diefstal-berusting=liefdeautoriteit-echtgenoot-rechtbankweduwe-valsheid-geschenkiemad wil mij een loer draaien, maar ik heb er vrede mee, ik krijg wat ik toe kom doordat het recht spreekt, het is een geschenk voor mijhoi Assieje had het niet eerder door dat er misbruik van je gemaakt word je berust maar in het feit dat het nu eenmaal zo is je bedekt het met de mantel der liefdeiemand met een hogere positie prijs je om je doorzettingvermogen een alleen staande dame is niet zo aardig als dat ze in eerste instantie lijkt let op de centjes zodat je geen loer word gedraaidliefs Rianna
Verlangen-stabiliteit-reis-ongelukVerlangen-reis-kindongeluk-doodjaloezieGr Chris
Citaat van: Chris op februari 27, 2012, 09:52:29 amVerlangen-stabiliteit-reis-ongelukVerlangen-reis-kindongeluk-doodjaloezieGr Chrisje verlangen komt meer in een stabiele toestandinnerlijk maak je een reis die zwaarder is als dat je dachtje zoekt naar het kind in je zelf waardoor je een nieuw begin ziet je oude dingen een plaatsje kan geven je laat je jaloezie varen liefs Rianna