::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
Citaat van: Chris op februari 23, 2012, 12:51:09 pmVoor vandaag Vrouw-bericht-droefheid.. Gr Chrishoi Chris Echtgenote + Bericht + Droefheid = Reis Verlangen - Valstrik - Huwelijk Jaloezie - Weduwnaar - Autoriteit MagicCard=Valstrikinnerlijk zou je graag je verdriet willen laten verdwijnen jij denk dat het middel een dame ismaar je verlangen lijkt ook vaak een valsstrik een gebondenheid ik denk dat je het in gedachte mooier maakt als het is leifs Rianna
Voor vandaag Vrouw-bericht-droefheid.. Gr Chris
De vrijdag...Valsheid-armoede-bezoekNou lekker dagje... Gr Chris
ik heb de volgende kaartjes getrokken zonder specifieke vraag Harmonie + Valstrik + Geschenk = Berusting Rechtbank - Kind - Goede Vriend Huis - Droefheid - Bericht MagicCard=Verlangenhet is tijd om te relaxen even alles van je af gooiener is vals spel gespeeld het leek of je in een spinnenweb zatmaar er komt een betere tijd aan de warmte zal je tegemoet schijnen je berust in dingen die nu eenmaal zijn zoals ze zijnje krijg het recht aan jouw kant je zoek bescherming een buitenkansje valt je ten deel innerlijk is er nog droefheid over bepaalde zaken maar een bericht kan daar verandering in brengen een lang verwachte wens word waar liefs Riannanou ik hoop dat je er iets in terug kan vinden ik doe dit ook nog niet zo lang
Lieve LA, oude dametje gaat morgen ook even voor je kijken hihi. Xx
Hai LA, heb even voor je gekeken....op de vraag of jij de komende maanden het werk blijft doen wat je nu doet....trek ik de kaart van de echtgenote... het geeft mij het gevoel van jahoor, jij kan daar gewoon blijven hoor, maar wat wil jij eigenlijk? Jij gaat steeds meer kijken van wat wil ik en wat kan ik aan, waar ligt je hart en je tijd....Algemeen wat ik jou mag doorgeven heb gewoon kaartjes op gevoel laten vallen...de dooddroefheid valsheidweduwe diefstalechtgenote raadgeverHet zegt mij deze periode komt tot een einde!Je blijft je wat droevig en verraden voelen, ook voel je je alleen staan maar dit gevoel word steeds minder. Je vent is daar, hij heeft zich wat teruggetrokken, maar zn visies gaat hij steeds meer en meer uiten, hij gaat jouw meer betrekken.. samen komen jullie er wel uit.Hoop dat je je hierin kan vinden.