Lieve allemaal, wat onzettend leuk! zoveel reacties jeeeeey

Nou begrijp mn eigen dagkaartjes inmiddels, dus nu al een compliment voor de waarzegkaartjes hahaha.
Op deze manier gaat het mij wel lukken om ze eigen te maken hihi.
Klaproos wat mooi verwoord again, alleen ik zelf kan hem niet zo goed plaatsen, de kat op de afbeelding, kaart nr 7 is valsheid. kernwoorden; verraad, revaliteit, venijn, afgunst, jaloezie.
Niet fijne kaartjes en voor mij geld deze volgens mijn boekje als een waarschuwing.....
De poes op de kaart ligt lekker in het zonnetje te spinnen en dan komt er een slang aan over zijn prooi...
dus ga je de aanval in... of ga je ergens anders spinnen in het zonnetje....
marianne het huis, deze kaart symboliseerd het huis, de huiselijke omstandigheden.... dus ook weer afhankelijk van de omliggende kaartjes hoe het ervoor staat.
Het huis op de kaart is heel erg mooi... het is een fabeltje dat iemand, die in een mooi huis woont (of verkoopt;), per definitie gelukkig is en vrij is van zorgen.....
rianna jaloezie, afgunst, verraad, hebzucht....
je ziet een verliefd geliefd koppel met zo een gladjakker op de achtergrond die de boel in de gaten houd en onrust wil zaaien. Weet je wanneer niemand jaloers op je is, als het slecht met je gaat!
Of wil jij zelf gewoon iets te graag dat het echt ALLEMAAL goed gaat, heb je het eigenlijk al niet goed....
assie, autoriteit, gezag, de overheid, arts, notaris, rechtsbemiddelaar, oudere man.
de kaart ziet er streng uit, dat hoeft niet altijd het geval te zijn. het kan zowel over een persoon als een instantie gaan.... in jou geval is het duidelijk.... heel mooi.
sorry hoor ben nog een amateur maar moet ergens beginnen proefkonijntjes