hoe tel je de uitkomst

Gestart door kreeft, februari 10, 2012, 20:32:58 PM

Alain

Citaat van: kreeft op maart 06, 2012, 23:41:43 PM
Citaat van: Alain op maart 06, 2012, 23:33:41 PM
Citaat van: sweetmami op maart 06, 2012, 23:26:32 PM
Ja indd, een extra kaartje ook altijd goed.
En de floepers niet te vergeten, de floepers zijn de alarmbel hihihihi
hey sweetmami,
wat bedoel je met floepers?? als ik dit mag vragen?
groetjes,
Alain
de kaarten die er tijdens het schudden, toevallig uitvallen 'uitfloepen'  ;)
Dank U kreeft, dat weet ik nu ook. :D ik leer toch iedere dag bij. thx

Eveningstar

@Alain

Vandaag wilde ik mijn drie dagkaarten trekken... mijn drie kaarten zijn letterlijk tijdens het schudden van de kaarten uit het deck gefloept :) . Heel bijzonder gevoel gaf dat. Ik heb er dan geen meer getrokken en louter de "uitgefloepte" genomen.

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Nou mijn vriendin doet dat dus... ook een manier van leggen.

die gaat rustig zitten en gewoon schudden (uiteraard niet als een gek want als je niet kan schudden tellen die floepers ook niet, dat zijn flippers) en kijken wat er uit valt...
net zolang tot je gevoel zegt dit zijn voldoende kaartjes...
nou daarmee kreeg je dus ook een verhaal hoor.

:D

Eveningstar

Voor mijn gevoel, hé Sweetmami, zijn die floepers veel neutraler naar voor gekomen en zijn voor mij van meer belang, dan diegene, die ik trek.

Maar ja, iemand, die hier geen rekening mee houdt, kan ook de legging duiden. Waarschijnlijk anders, maar dat zal ook wel lukken :) .

Liefs,
Eveningstar

Alain

Citaat van: Eveningstar op maart 07, 2012, 08:48:49 AM
@Alain

Vandaag wilde ik mijn drie dagkaarten trekken... mijn drie kaarten zijn letterlijk tijdens het schudden van de kaarten uit het deck gefloept :) . Heel bijzonder gevoel gaf dat. Ik heb er dan geen meer getrokken en louter de "uitgefloepte" genomen.

Liefs,
Eveningstar

hey eveningstar,
nu weet ik wat floepers zijn, tot heden heb ik dit 2x voorgehad.
lieve groetjes,
alain

Eveningstar

Citaat van: Alain op maart 07, 2012, 12:23:03 PM
Citaat van: Eveningstar op maart 07, 2012, 08:48:49 AM
@Alain

Liefs,
Eveningstar

hey eveningstar,
nu weet ik wat floepers zijn, tot heden heb ik dit 2x voorgehad.
lieve groetjes,
alain

Weet je, Alain, dat woord "floepers" hé, is geen officiële benaming of zo. Het is gewoon tot stand gekomen, tijdens onze woordenwisseling :) .
Sweetmami maakt een woordspeling nu met "flippers". Ook dat is geen officiële benaming.

En dus zal je deze woorden enkel in een woordenboek kunnen terugvinden, als je naar hun betekenis zoekt. ;) .

Liefs,
Eveningstar

Alain

Weet je, Alain, dat woord "floepers" hé, is geen officiële benaming of zo. Het is gewoon tot stand gekomen, tijdens onze woordenwisseling :) .
Sweetmami maakt een woordspeling nu met "flippers". Ook dat is geen officiële benaming.

En dus zal je deze woorden enkel in een woordenboek kunnen terugvinden, als je naar hun betekenis zoekt. ;) .

Liefs,
Eveningstar
[/quote]

Hey, de floepers zijn de kaarten die eruit springen tijdens het schudden.
nu weet ik wat dit betekend, thx voor de mooie uitleg :D
groetjes, Alain :-*

sweetmami

Oh sorry, ik schrijf soms hoe ik praat, ga er vanuit dat de meeste hier het al gewend zijn van mij, al die woordjes in mijn uitleg en duidingen. Is niet zo handig op een forum begrijp ik. Xx

Eveningstar

Citaat van: sweetmami op maart 07, 2012, 13:27:24 PM
Oh sorry, ik schrijf soms hoe ik praat, ga er vanuit dat de meeste hier het al gewend zijn van mij, al die woordjes in mijn uitleg en duidingen. Is niet zo handig op een forum begrijp ik. Xx

Ach toch wel. Het is een manier van uitdrukken. Kan best!  Ik ben ervan overtuigd, dat niemand van ons de "floepers" of "flippers" zal vergeten :) .

Liefs,
Eveningstar

kreeft

Citaat van: Eveningstar op maart 07, 2012, 14:13:08 PM

Ach toch wel. Het is een manier van uitdrukken. Kan best!  Ik ben ervan overtuigd, dat niemand van ons de "floepers" of "flippers" zal vergeten :) .

Liefs,
Eveningstar
Hey Sat,
niet te hard uit'drukken', anders komt er een 'hoop' ellende van  ;D
en ist gedaan met 'flippen'  :P

Alain

Citaat van: Eveningstar op maart 07, 2012, 14:13:08 PM

Liefs,
Eveningstar
ik zal de floepers niet vergeten ;D