1e keer kaarten gelegd

Gestart door Pearl, februari 08, 2012, 14:45:04 PM

Pearl

Hallo,

Ik heb voor de eerste keer Lenormand kaarten gelegd, maar deze zijn nw. voor mij.
ik trok klaver-slang-beer.......

Is het zo dat er geluk op mijn pad lag of ligt maar dat doorkruist wordt door negatieve energie van buitenaf?

Misschien kan iemand me verder helpen?

groetjes,
Pearl

dameblanche

hallo pearl.
de kalvers geven een poging aan om uit de moeilijkheden te komen...je blijft echter proberen, tegen beter weten in, je bent vooruitstrevend, maar je maakt je zorgen....
je ziet het negatief in......
tellen we de zaak op 2+7+15=24.....acceptatie is al een hele stap vooruit...heeft het op het liefdesvlak te maken pearl?

Pearl

Hai Marianne,

Voor het grootste deel wel, worstel ook met mezelf maar ook met relatie die voorbij is..... zoals zovelen he  :-\

sweetmami

Hoi, duidelijk dat er ook van buitenaf zaken zijn wat voor strijd heeft gezorgd/zorgt.
maar jij zelf moet ook vooruit, wil ook uit de moeilijkheden komen, maar blijft je daarentegen toch illusies maken wat je weer terugtrekt. Ik sluit mij aan bij Marianne, acceptatie is in deze de keyword.
Laat het verdriet toe, zet alle vragen even in de kast, maar kies voor de minste weerstand, en probeer gewoon weer door te gaan met je eigen leven. Geef jezelf ook wat tijd.
De lenormand kaartjes zullen je ook gaan begeleiden.
Sterkte