Wie kan mij Helpen met een legging

Gestart door Alain, februari 09, 2012, 20:09:04 PM

Alain

Ik zou graag een algemene legging weten over mij en mijn ex-vriendin, of de relatie met me ex-vriendin terug goed komt. Wie kan mij helpen?

Ik ben juist begonnen met het leren van de kleine lenormand. Maar een grote legging is voor mij nog te moeilijk. het interpreteren lukt nog niet maar ik ken wel de sleutelwoorden.

sweetmami

Hoi Alain,

probeer eens een hoefijzerlegging, en post deze hier, dan kunnen wij samen eens kijken.

:-*

Alain

@ sweetmami
Hierbij post ik de hoefijzerlegging:

Kaart 1: Het Kind
kaart 2: De lelie
Kaart 3: De zeis
Kaart 4: Het hart
kaart 5: De ring
Kaart 6: De Heer
Kaart 7: De maan

sweetmami

Hoi Alain,

ik ga ervan uit dat jouw vraagstelling algemeen is geweest over jullie relatie?
de vraagstelling is namelijk heel belangrijk...

de kaartjes geven naar mijn idee aan dat de relatie breuk tijdelijk is, er is nog steeds een verbinding tussen jullie, jullie hebben het er allebei moeilijk mee, echter loopt het wel een beetje stroef, zijn jullie een beetje aan het ruzieen wie de kapitein op het schip mag zijn ofzo  ??? allebei wat koppig? er moet iemand toegeven, maar geen van jullie wil echt veranderen of weet hier mee om te gaan, het vertrouwen is in deze situatie duidelijk geschonden......Is er een ander in het spel?
Ik denk dat er al veel word opgelost als jullie echt gaan praten maar dan ook echt gaan luisteren naar elkaar.

:-*

dameblanche

Citaat van: Alain op februari 09, 2012, 20:09:04 PM
Ik zou graag een algemene legging weten over mij en mijn ex-vriendin, of de relatie met me ex-vriendin terug goed komt. Wie kan mij helpen?

Ik ben juist begonnen met het leren van de kleine lenormand. Maar een grote legging is voor mij nog te moeilijk. het interpreteren lukt nog niet maar ik ken wel de sleutelwoorden.

oefening baart kunst alain, maar ga niet zelf liggen klooien zal ik maar zeggen...
je hebt een duidelijke wensgedachte alauin en dit kan je blik naar je eigen kaarten danig in de weg zitten.
je gaat op een gegeven moment verward worden, schrikt al hevig op als je de kist ziet liggen, de zeis de roede etc....

ik heb hier een 13 legging op gedaan;

bovenop je persoonskaart ligt de ruiker, jullie zitten in een impasse, ik zie ook onder je liggen dat et was vastgelopen allemaal er zat totaal geen rek meer in, de realie is in een dip gerraakt, en inzichten hebben er toe geleidt dat zij is weggegaan en haar verdriet bij iemand anders heeft neergelegt....
daar is je echter noks van gekend, het boek hierbij geeft in een relatie weinig goed, er zijn dingen niet uitgesproken nog van jou kant, nog van haar kant
om hier uit te komen zullen er wel gesprekken moeten komen......
accepteer dat.....jullie zullen toch de zaak eens tot op de bodem moeten uitspreken, niet op eenzelfde lijn verder gaan...dat wil zij in ieder geval niet [meer]

dameblanche

nou alain, zie nu net dat sweety hetzelfde zegt over praten, praten.....de vogels vertellen dat hier dus ook!!!