Ik zou graag een algemene legging weten over mij en mijn ex-vriendin, of de relatie met me ex-vriendin terug goed komt. Wie kan mij helpen?
Ik ben juist begonnen met het leren van de kleine lenormand. Maar een grote legging is voor mij nog te moeilijk. het interpreteren lukt nog niet maar ik ken wel de sleutelwoorden.
oefening baart kunst alain, maar ga niet zelf liggen klooien zal ik maar zeggen...
je hebt een duidelijke wensgedachte alauin en dit kan je blik naar je eigen kaarten danig in de weg zitten.
je gaat op een gegeven moment verward worden, schrikt al hevig op als je de kist ziet liggen, de zeis de roede etc....
ik heb hier een 13 legging op gedaan;
bovenop je persoonskaart ligt de ruiker, jullie zitten in een impasse, ik zie ook onder je liggen dat et was vastgelopen allemaal er zat totaal geen rek meer in, de realie is in een dip gerraakt, en inzichten hebben er toe geleidt dat zij is weggegaan en haar verdriet bij iemand anders heeft neergelegt....
daar is je echter noks van gekend, het boek hierbij geeft in een relatie weinig goed, er zijn dingen niet uitgesproken nog van jou kant, nog van haar kant
om hier uit te komen zullen er wel gesprekken moeten komen......
accepteer dat.....jullie zullen toch de zaak eens tot op de bodem moeten uitspreken, niet op eenzelfde lijn verder gaan...dat wil zij in ieder geval niet [meer]