Auteur Topic: 13 kaarten, jullie visie  (gelezen 1798 keer)

Jane26

• Gast
13 kaarten, jullie visie
« Gepost op: februari 09, 2012, 14:43:20 pm »
Lieve allemaal,

Ben wat minder aanwezig op het forum, maar zo af en toe een 13 kaartenlegging en wat dagkaartjes blijft fijn!
Bij deze weer de vraag of jullie mee zouden willen kijken en voelen! Alvast bedankt.

Gevraagd hoe mijn gevoelsleven zal zijn (dus hoe ik me zal voelen);

Ooievaar

Sleutel                           Vissen                             Lelie

Zon                        Anker                            Ster op PK                       Roede        Boek

Hond                              Maantje                          Tuin

Ruiker

(Ben "ziek" thuis, dus geen stapavondjes voor mij, dat haal ik dus ook niet uit de 'nachtkaarten').

Ben benieuwd!

XXXX en bedankt!

sweetmami

• Gast
Re: 13 kaarten, jullie visie
« Reactie #1 Gepost op: februari 10, 2012, 15:49:55 pm »
Hoi lieve Jane,

Je blijft voorlopig nog even kampen met vragen, ups and downs, terugslagen,
je wilt er weer op uit en vooruit en je rustiger voelen, maar toch iets trekt je weer steeds terug.

tijd voor een verandering, die moet er toch door.

geen kruisen, kisten ed,,, dus alleen maar goed, je bent er al bijna, laatste stukje.

Heb vertrouwen in een goeie afloop, dat er een goeie verandering voor je staat te wachten, dat je erop vooruit zal gaan, als je met de stroom meegaat... als je het echt gelooft, en bepaalde stukken voor jezelf gaat afsluiten, krijg je je rust weer terug. Tijd voor nieuwe ideen, nieuwe dingen en laat alles maar lekker op je afkomen.

:-*