kaartlegging ivm jobrichting

Gestart door arend, februari 08, 2012, 13:46:07 PM

arend

Los van bovenstaande vragen, heb ik met alle kaarten erin dus na goed schudden en mijn eigen bericht nog eens opnieuw te lezen en te bedenken, de volgende kaarten getrokken. Ik heb ze niet rechtop gerangschikt na het husselen, vandaar de omgekeerde kaarten. Dus achtereenvolgens van links naar rechts zijn:

zeisen omgekeerd    oeioeioei begint goed of kan zijn ergens eind aan maken?
                              ja mijn job heb ik al verloren maanden geleden, misschien dat ik nu twijfel tussen hart
                              volgen en iets dat ik zou kunnen en goed kan en goed verdien of iets doe dat meer
                              rust geeft en zelfvoldoening en dus ergens switch maak of moet maken in mijn hoofd
                              en mijn hart volgen ondanks financiële minder of zo?
vogels omgekeerd    goed nieuws, slecht nieuws? boodschap? kans op werk dat ik graag doe?
berg omgekeerd      moeilijkheden te overwinnen: moeilijk werk vinden? verschillende jobs/interims doen?
muizen omgekeerd  diefstal? iemand die profiteert, misbruik zal maken? betreft loon of?
lelie omgekeerd       bescherming van iemand op een of andere manier?
hart rechtop            wilskracht ondanks alles? ja een mens kan ook niet anders ondanks alles?

= ik was eens op het forum aan het lezen en zag ook vaak de optelsom, als ik me niet vergis is die 120
dus 12 of misschien 120-(3*36)=ook 12 dus terug de vogels (zal ik een kortdurend probleem/moeilijkheden krijgen of ?)

Ik vraag me al af of zeisen dan is wat heden is of verleden en of dat hart dan toekomst is, dus of ik het moet zien als een tijdslijn al dan niet. Of is de laatste kaart de uitkomst van de vraag/het probleem of? (of of of ? lol) Er was niets gezegd over iets doen met PK, dus heb ik er ook niets mee gedaan. Hoe kan ik dan weten of die zeisen dicht of ver van mij staan? Ja kan ik me eigenlijk bij alles afvragen, de andere kaarten hangen ook grotendeels af van hun plaats tov de andere kaarten of tov de (denkbeeldige)PK of hoe moet ik dit zien? Enkel bij het hart ben ik bijna zeker dat dit enkel maar positief kan zijn. Ik was al bijna vergeten, zouden de kaarten me dan iets kunnen zeggen over een richting die ik kan uitgaan, wat bij me zou passen? Ik zag ook de tarot-kaartleggingen op het forum, bekijken deze eigenlijk een vraagstelling totaal anders, zou het ook nuttig zijn zo'n legging erbij te doen of niet? Enfin misschien eerst beginnen met deze ;).

Ik heb de uitleggen van de kaarten bekeken en ook de uitleg in de topics van de kaarten onder Lenormand. Spijtig staan mijn combinaties er niet echt in. Als ik het bekijk is nochtans wel de interpretatie afhankelijke van de andere kaarten dus die hebben allemaal invloed op elkaar maar geen idee of die enkel invloed hebben op de kaart ernaast. Wellicht moet je de groep van 6 kaarten als één geheel interpreteren. Maar hoe of wat?

sweetmami

Wow, Arend,  :o

Ik persoonlijk vind dat je het veel te ingewikkeld maakt....
ga eerst eens beginnen je kaartjes stuk voor stuk te bekijken....
op deze site onder een ander forum staan alle kaartjes stuk voor stuk beschreven...
ga ze eens eigen maken...

ondertussen ga je eens beginnen met je dagkaartjes te plaatsen hier op het forum....
dan kunnen we je mee helpen duiden.... (lees vooral eens het begin van de eerste dagkaarten topic, de allereerste topc bedoel ik dan... ook zeer leerzaam)

Verder staat er op de startpagina van cathweb ook nog een heel onderdeel beschreven over de lenormand kaartjes, de kaartjes apart en voorbeeld duidingen...
dan kan je met die leggingen bespreken...

neem eens eerst 1 kaartje, dan 2 kaartjes combinaties.... dan 3,4,5 steeds verder..
en dan kom je met de 13 kaarten....

er zijn verschillende boeken in de bibliotheek te huur, verschillende sites van lenormand, ook heb je cursussen.....

:-*

arend

Ja, als ik vragen heb, dan komen die allemaal in een keer. Dus de interpretatie klopt niet en kan ik beter idd beginnen met (wat ik al bezig ben) de dagkaarttrekking en daar uit leren.Dus laat ons zeggen het eenvoudiger houden eerst. Maar heb jij soms dan een interpretatie voor die 6 kaarten of misschien zal PinkJupiter nog reageren aangezien hij/zij dat voorstelde. Groetjes.