Liefdes & Financiele Legging

Gestart door kristina1975, februari 06, 2012, 04:06:33 AM

kristina1975

Ik kan niet slapen...pentakels 4 als dagkaart voor vandaag maakt mij alert om niet vast te blijven hangen inhet oude....tja sinds gisteren denk ik alleen maar aan hem, mijn lichaam verlangt naar hem  :-[

Mijn financiƫn is ook wachten....onzekerheid dus ook

Ik wil vooruit echt, in de liefde gebeurt dat wanneer ik iemand anders zal tegen komen anders blijf ik naar hem verlangen. De vraag is hoe zit er mijn liefdesleven uit? Echte, mijn prins wanneer en hoe komen wij samen? Of blijf ik alleen?

Hoe en wat met mijn financiƫle lasten?

Alvast en alweer bedankt. Ik kijk er naar uit.

Liefs

dameblanche

goeie morgen believe

je liefdeslegging;
je [toekomstige] partner; de zon op de kop
jijzelf; bekers 4
waar het hem om gaat; schildknaap van pentakels
waar het jou om gaat; pentakels 7
jullie gezamelijk doel; koning van pentakels....

je hebt de neiging op mannen af te stappen die een sterke schouder nodig hebben, maar dit betekend dat zij je hierbij min of meer een spiegel voor houden...
je toont ee nsterke schouder, maar in wezen zoek je ook een sterke schouder....
je zit op dit moment een beetje in een ontevreden situatie....je ziet door de bomen het bos eigenlijk ook niet meer....je weet na tal van vruchteloze pogingen eigenlijk nietm eer wat er bij je past, waar je het zoeken moet....
waar het hem om gaat; je toekomstige partner is veelal een leerjongen, iemand die op een punt staat van verandering, maar die een sterke schouder zoekt, of te wel aarding...............
waar het jou om gaat; pent 7 wijzen op een beloning, je wilt beloont worden voor je liefde volle gedrag of te wel affectie....
jullie gezamelijk doel; pentakels koning....de hoogste vorm van zekerheid bij elkaar vinden....

dameblanche

inzichten in je financiele situatie;
doel/situatie; kelken 3 op de kop
kruiskaart; schildknaap van kelken
verleden; ridder van zwaarden
heden; de keizer op de kop
nabije toekomst; de ster
verre toekomst; staven 8 op de kop

wat er speelt is....
je zult noodschappelijke maatregelen moeten gaan nemen om weer grip te grijgen op je situatie, het feit speelt ook dat je graag geld uitgeft, een soort van emo-koper.....
in het verleden ben je er te roekeloos mee omgesprongen, mensen vertrouwd die achteraf niet te vertrouwen waren, te goed gelovig ook, waarbij je nu iedere struktuur en regelmaat bij mist...
maar je blijft hoop houden, hoop moet je je ook nooit laten ontnemen, want zolang er hoop is is er ook leven...
maar hier geef ik het advies, geef het uit handen, laat het voor je doen, het naieve, wat je hebt, ook de kinderlijke hoop op verbetering, kan verkeerd uitpakken bij sommige lui, zoek een betrouwbare adviseur
jezelf; kelekn koningin, gevoelig, maar van een euro maar je geen 2 euro, je zit daarbij te veel met je emoties in de knoop, of te wel..een emo-koper...
hoe naderen je zien; de duivel...iemand die zichzelf graag misleidt.
waar ben je bang voor; kelken.....je bent bang dat je niemand meer kunt vertrouwen..
uitkomst....impulsiviteit is je grootste valkuil

kristina1975

Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 09:15:57 AM
goeie morgen believe

je liefdeslegging;
je [toekomstige] partner; de zon op de kop
jijzelf; bekers 4
waar het hem om gaat; schildknaap van pentakels
waar het jou om gaat; pentakels 7
jullie gezamelijk doel; koning van pentakels....

je hebt de neiging op mannen af te stappen die een sterke schouder nodig hebben, maar dit betekend dat zij je hierbij min of meer een spiegel voor houden...
Ik stap niet op ze als zij niet op mij af stappen, het is wel zo dat ik op mannen val die inderdaad een spiegel zijn voor me en met wie ik samen sterk kan uitkomen. SAMEN word je STERK, GELUKKIG :D ACTIEF ;D

je toont ee nsterke schouder, maar in wezen zoek je ook een sterke schouder....
je zit op dit moment een beetje in een ontevreden situatie....je ziet door de bomen het bos eigenlijk ook niet meer....je weet na tal van vruchteloze pogingen eigenlijk nietm eer wat er bij je past, waar je het zoeken moet....
KLOPT HELEMAAL, ik heb me de afgelopen jaren alleen maar laten vallen. Leuke mannen heb ik door mijn onzekerheid laten weg lopen :(

waar het hem om gaat; je toekomstige partner is veelal een leerjongen, iemand die op een punt staat van verandering, maar die een sterke schouder zoekt, of te wel aarding...............
waar het jou om gaat; pent 7 wijzen op een beloning, je wilt beloont worden voor je liefde volle gedrag of te wel affectie....
jullie gezamelijk doel; pentakels koning....de hoogste vorm van zekerheid bij elkaar vinden....

De hoogste vorm van zekerheid is de LIEFDE..... dat is mijn doel....KRIJG IK DIE ?

XXX

kristina1975

Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 09:27:39 AM
inzichten in je financiele situatie;
doel/situatie; kelken 3 op de kop
kruiskaart; schildknaap van kelken
verleden; ridder van zwaarden
heden; de keizer op de kop
nabije toekomst; de ster
verre toekomst; staven 8 op de kop

wat er speelt is....
je zult noodschappelijke maatregelen moeten gaan nemen om weer grip te grijgen op je situatie, het feit speelt ook dat je graag geld uitgeft, een soort van emo-koper.....

in het verleden ben je er te roekeloos mee omgesprongen, mensen vertrouwd die achteraf niet te vertrouwen waren, te goed gelovig ook, waarbij je nu iedere struktuur en regelmaat bij mist...
maar je blijft hoop houden, hoop moet je je ook nooit laten ontnemen, want zolang er hoop is is er ook leven...
maar hier geef ik het advies, geef het uit handen, laat het voor je doen, het naieve, wat je hebt, ook de kinderlijke hoop op verbetering, kan verkeerd uitpakken bij sommige lui, zoek een betrouwbare adviseur
jezelf; kelekn koningin, gevoelig, maar van een euro maar je geen 2 euro, je zit daarbij te veel met je emoties in de knoop, of te wel..een emo-koper...
hoe naderen je zien; de duivel...iemand die zichzelf graag misleidt.
waar ben je bang voor; kelken.....je bent bang dat je niemand meer kunt vertrouwen..
uitkomst....impulsiviteit is je grootste valkuil

Mams,
ik ben geen emo koper. Ik geef zeker graag geld uit alleen wanneer ik het heb, ik heb het niet meer dus ik kan het niet en ik vind het prima zolang ik geen onzekerheden zal hebben.
Ik ben wel dom geweest in het verleden en of naief en nu nog vaak :-[

Ik vertrouw inderdaad bijna niemand meer, velen maken maar graag misbruik van anderen zolang zij maar beter worden.

Betrouwbare adviseur voor wat? Ik heb geen een cent meer, ik kan alleen afwachten wat de uiteindelijke beslissing zal zijn...in de zomer...

Lieve Marianne dank je ik was enorm aan het malen, een slapeloze nacht dus en nu wil ik lekker genieten van mijn bedje.

:-* :-* :-*

dameblanche

weet ik believe......
geeft men mensen een vinger, pakken ze je hele hand....i know i know....
maar bedenk wel dat we het zelf eigenlijk laten gebeuren......
het is hard maar waar........

is er niet iets van buro van rechtshulp....om je financieen op orde te laten brengen...ik roep maar iets??!!1