Wie kan er voor mij een legging doen?

Gestart door Cybele, februari 05, 2012, 15:44:36 PM

Cybele

Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier en heb dus nog niet veel ervaring. Mijn vraag is of er iemand een kaartlegging zou willen doen voor mij.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Cybele

Leeuwin

Cybele,

Wil je nog iets speciaals weten of mag er zonder een vraag vooraf een legging gedaan worden? Ik vind het belangrijk om hier vantevoren duidelijkheid over te hebben.

Leeuwin

Cybele

Hoi Leeuwin,

Ik hoopte al dat jij zou reageren, ik las namelijk ook andere berichten waar jij op had gereageerd die heel erg treffend waren.

Ik zit momenteel in een heel vervelende periode, eigenlijk al een jaar of twee. Onlangs heb ik besloten om te gaan scheiden maar ik weet niet of ik de juiste beslissing heb genomen. Ik wil namelijk ook kinderen en ik ben niet de jongste meer om nu nog iemand tegen te komen en een relatie mee op te bouwen.

Heel erg lief dat je de legging voor mij wilt doen.

Groetjes,
Cybele

Leeuwin

Hoi Cybele,

Ik heb voor jou een KK legging gedaan met de vraag of jij de juiste beslissing hebt genomen om te gaan scheiden.

1. Situatie: Kelken 9
2. Obstakel: De Wereld
3. Eerste ontwikkeling: Pentakels 9
4. Fundament: De Keizerin
5. Verleden: De Toren
6. Toekomstige ontwikkeling: Staven 10
7. Persoonskaart: Zwaarden Koning
8. Omgevingsinvloeden: Kelken 3
9. Hoop/angst: De Keizer
10. Uitkomst: Pentakels Aas

Gelet op Pentakels Aas heb je er denk ik wel goed aan gedaan om te gaan scheiden. Gecombineerd met De Toren speelt er al heel lang iets in jouw relatie wat jou steeds zwaarder is gaan vallen en die trend zet zich in de toekomst nog door!
Is zal niet beweren dat de afwikkeling van die scheiding soepel gaat verlopen (Staven 10) maar desalniettemin zal er toch een last van je schouders vallen.

Ik kijk nu nog eens naar De Keizerin/Pentakels 9. Kan het heel misschien zijn dat je al zwanger bent maar dat nu nog niet zo merkt?
Pentakels 9 geeft ook aan dat je je de komende tijd het meest alleen zult voelen (ongeveer 4 maanden), je vast voelt zitten in je situatie (Kelken 9/De Wereld). Ik denk ook dat je altijd nogal op jezelf geweest bent, maar een paar vriendinnen hebt.

Datzelfde vriendinnenclubje zal jou ook regelmatig gaan uitnodigen om mee uit te gaan. Ik heb het idee dat jij tijdens het uitgaan opnieuw iemand leert kennen waarmee je een langdurige band krijgt.

Groetjes van Leeuwin

Cybele

Hoi Leeuwin,

Heel er bedankt dat je de legging voor mij wilde doen.

Wat je schreef over die Toren en het verleden dat klopt helemaal. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik de dood in de ogen heb gekeken. Maar ik ben er nog, dus dat is een goed teken.

Ik ben ondanks (de stavenn 10) heel erg blij met de uitkomst van de legging. Voor zover ik weet ben ik niet zwanger maar ik hoop heel erg dat je voorspelling uitkomt. Ik laat het je weten als dat zo is.

Ik weet niet wat de Kelken 3 precies betekent in deze legging, kun jij daar nog iets over zeggen?

Nogmaals heel erg bedankt!

Liefs,
Cybele

janice

kelken 3 is geloof ik het vriendinnenclubje
Intuitie is verstand dat haast heeft

Leeuwin

Wat Janice schrijft, ook een vreugdevolle gebeurtenis.

Cybele

Hoi Leeuwin,

Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan maar helaas, niet zwanger. Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger zou zijn omdat ik vandaag 2 dagen over tijd was. Erg jammer.

Groetjes,
Cybele

Leeuwin