vraag om een legging

Gestart door sunny_day, februari 04, 2012, 23:33:39 PM

sunny_day

Hoi Leeuwin,

Daar ben ik weer..... na een lange periode van twijfels hebben mijn vriend en ik de knoop doorgehakt; we gaan uit elkaar. Geen slaande ruzie of verwijten, integendeel zelfs, maar allebei een diep gevoel dat onze wegen definitief uit elkaar lopen.

Die nieuwe levensfase ga ik nu dan toch echt in.
Met jouw vorige legging heb je me geholpen dichter bij mijn gevoel te komen.
Zou je nogmaals een legging voor me willen doen?
Mijn hoofd loopt over van praktische zaken, woning zoeken, werk zoeken maar ik wil ook dicht bij mijn gevoel blijven....

liefs sunny day

sunny_day

nog een aanvulling: ik ben nog niet zo bekend met hoe dit forum werkt, maar ik zie dat Leeuwin het laatst actief was in maart?
Zo ja, zou iemand anders misschien een legging voor mij willen doen?
Alle beetjes inzicht zijn welkom!!!!

dameblanche

hallo sunny day, je doet vandaag goed je best ;)
leeuwin  is helaas niet meer aanwezig op dit forum, zij is haar manen opnieuw aan het uitslaan...

ik heb een verder gekeken als het mag...
idd ben je vooral je praktishce zaakje op orde aan het brengen,
gezien dan ook
1 de pentagrammen 9
2 wat blokeerd matigdheid
3 verleden pentagrammen 7 op de kop
4 de zegewagen op de kop
5 de bekers 10 op de kop
6 schildknaap van kelken opde kop
7 jij; pentagrammmen 6
8 hoe anderen naar je kijken; kelken 3 op de kop
9 je angsten; de wereld
10 de uitkomst; pentagrammen aas op de kop...

idd laten de pentagrammen zien dat je veel onderneemt om weer struktuur in je leven te gaan hebben.
enkele kelken geven je emoties, je gevoel weer, de zwaarden laten zich gelukkig hier ook niet zien, evenals eigenlijk ook belangrijk de staven....
vanuit het gevoel dat een project toch is mislukt, de situatie was eigenlijk niet te hanteren verder, heb je toch kracht proberen te vinden om weer verder te gaan....

toch ben je bang dat je de tendens om opwaarts te kunnen blijven gaan niet kan handhaven...
je twijfelt aan je inzichten en vraagt je af of e ook wel ver genoeg bent gegaan....in het oplossen van problemen met je vriend...
gezien de bekers 6 en de bekers 3 hoe anderen je zien, vraag ik me af in hoeverre je geeft, en in hoeverre je daadwerklijk kunt nemen...
ook anderen zien dat je te veel doet om aardig gevonden te worden..
een en ander is daar ook op stuk gelopen sunnyday...
dit is voorjezelf een leerstukje dat je echt voor jezelf moet gaan veranderen, anders loopt dit in een volgende relatie ook mis....
begrijp je wat ik bedoel..??
lfs marianne

sunny_day

Hallo Marianne,

Dank je wel voor je reactie en dat je een legging voor me wilde doen.

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt met dat ik te veel doe om aardig gevonden te worden. Dat zit me ook erg in de weg, zowel privé als in mijn werk. Af en toe moet je boos kunnen worden, en je ware gevoelens laten zien. Ik durf dat niet. Ik wil een soort perfecte versie van mezelf zijn maar merk meer en meer dat dat te veel energie vergt en die kan ik steeds minder opbrengen. Dat moet hoognodig gaan veranderen. Eerste afspraak met therapeut komende week....

En ik begrijp daarom je opmerking over echt geven en nemen. Al zijn dat pijnlijke dingen om aan jezelf toe te moeten geven.

Bedoel je in de zin over bekers 3 en bekers 6 eigenlijk pentagrammen 6? Want die staat in je legging.

liefs sunny day

dameblanche

je hebt gelijk sunny day....
een foutje...
idd de pentakels 6 staan voor hoe je jezelf ziet, het knostante afwegen, in geven en nemen..ook in relaties lkun je op die manier niet ego-gericht werken, je offert je maar op en je offert je maar op, alsmaar sleutleen aan de ander, jezelf conformeren en steeds de perfecte partner/collega te willen zijn..
op ene geven moment kom je daarom in disbalans......
het gaat soms wel eens zo ver dat je jezelf kwijt raakt, en het is goed dat er daar eens naar gekeken gaat worden meid, een super goed idee... :-*

sunny_day

Dat conformeren en perfect willen zijn begrijp (herken) ik, maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met niet ego-gericht werken (in de relatie)
Bedoel je daarmee dat ik mijn ego te weinig ruimte geef in de relatie of juist teveel? (hoop dat ik het een beetje duidelijk formuleer zo, het lijkt me belangrijk dit te snappen!)

dameblanche

juist sunny-day, op werk kan men heel goed het eigen ego verbergen...
in persoonlijke relaties is dat moeilijker, in jouw geval geef je je eigen ego veel te weinig ruimte, en laat je die ander te veel ruimte innemen, zodat die ander heel gemakkelijk over jouw grenzen heen kan....

sunny_day