Maandkaarten plaatsen en begrijpen

Gestart door hatsjepsoet, februari 04, 2012, 11:54:04 AM

janice

April: omgekeerde ridder van staven
geen gewelige maand, eerder erg onzeker

Mei: zwaarden 5
Er staat mij iets zeer vervelends te wachten deze maand - komt mn voorspellende droom toch nog uit
Intuitie is verstand dat haast heeft

Lief

Hmm, gezellig kaartje deze maand... :-\.

Munten 5=Financiele of emotionele ontberingen.
Armoede. Ziekte. Gebrek aan geestelijk inzicht. Depressie. Verlies (werk, gezin, zekerheid, liefde). Eenvoud en onconventionaliteit uit vrije wil.

5. getal van beweging, bemiddeling, verbinding (verstoringen), verandering

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

kaart voor Mei,

zwaarden 7

Vaak wordt deze kaart negatief benaderd omdat je zou kunnen zeggen dat de figuur er vandoor gaat met vijf van de zeven zwaarden. Maar je kan ook op een andere manier naar deze kaart kijken. Kan het zijn dat hij eindelijk zijn eigen pad gaat en kiest voor zichzelf? Hij neemt mee wat van hem is (of bij hem past) en vertrekt.

grtj

dameblanche

Citaat van: janice op mei 01, 2013, 02:49:40 AM
April: omgekeerde ridder van staven
geen gewelige maand, eerder erg onzeker

Mei: zwaarden 5
Er staat mij iets zeer vervelends te wachten deze maand - komt mn voorspellende droom toch nog uit

wees op je hoede, janice, laat je niet ondersneeuwen, er komt een woordenwisseling, een ruzie waarbij verwijten niet voor de poes zijn.

janice

 :-\ thx marianne! update volgt eind vd maand
Intuitie is verstand dat haast heeft

Ricca

Lieve Janice,

Wat Marianne schrijft is wel mogelijk met Zwaarden 5, maar het heeft niets met je droom (Paarse planeet) te maken. Die droom is ook niet voorspellend, maar laat je zien wat er al gaande is. Bovendien is het een positieve droom (of heb je de duiding van Pink niet gelezen?) En wat Uranus betreft, die is blauwgoen en niet paars. En ook niet maanachtig. Oké, dit is niet de plek om het over je droom te hebben, maar omdat je er zelf over begon...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

janice

aha, bedankt voor de opheldering ricca! ik ben  blij dat pink ernaar heeft gekeken idd
zelf vond ik het een aparte maar ook een angstige droom (in het begin) dus daarom denk ik automatisch dat er wat naars te wachten staat zeker met een maandkaart als zwaarden 5 erbij.
en zo verbonden met mn innerlijk weten voel ik me nog niet echt
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

Mei: zwaarden 5
"Er staat mij iets zeer vervelends te wachten deze maand - komt mn voorspellende droom toch nog uit"

Er kwam niks vervelends uit maar een echt leuke maand was het zeker niet.

Juni: bekers 10 omgekeerd
Story continues ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

Lief

Goedemorgen,

Munten 5 vorige maand. Niet echt een gezellige maand geweest.

Wat ontberingen ed

Voor de maand juni kelken 5. Ik blijf in de vijven.

Loslaten en opnieuw beginnen....

5. getal van beweging, bemiddeling, verbinding (verstoringen), verandering

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

juni,

zwaarden 8, maar bekers 8 floepte eruit

Deze kaart toont de noodzaak van geduld, zelfvertrouwen en oprechtheid tegenover onszelf. Besluiteloosheid komt door angst voor confrontaties of dubbelhartigheid. Andersom duidt hij op spoedige vooruitgang: negatieve gevoelens vervagen, wonden helen en zelfvertrouwen komt terug.

de bekers 8
Deze kaart van zoektocht naar spirituele bevrediging duit op de wens van een nieuw leven of op een verandering van houding na desillusie.


hatsjepsoet

Hallo allemaal,

Voor deze maand heb ik weer eens een kaart getrokken: bokalen 2. Ik dacht aan de maand juni, wat het mij zou brengen en met name wat betreft liefdeszaken omdat dat nogal speelt momenteel. Dan vind ik deze kaart wel bijzonder. Het staat volgens mij voor verenigen van.... meerdere zaken. Volgens mij zelfs voor vereniging binnen in jezelf.

Liefs, H.

Vlinder

#251
Ha Hatsj
ja liefdevol voor jezelf is het eerste waar je aan denkt, jezelf lief, mooi, en goed genoeg vinden...
straal deze tevredenheid uit, en je ontmoet het ook weer, een mooie uitwisseling kan dan plaats vinden.

liefs Vlinder

hatsjepsoet

Hallo Vlinder,

Bedankt voor je reactie. Dat vind ik een mooie verklaring en daar kan ik me ook iets bij voorstellen. In sommige "uitleggen" vind je terug dat het om iets concreets gaat zoals verzoening met je partner of een nieuwe relatie maar dit is puur psychologisch en op mij gericht.

Liefs, H.

Lief

Goedemorgen,

Maandkaart voor de maand juli.

Schildknaap van Kelken.

Een nieuw begin. Vertrouwen op mijn intuïtie en de gave die ik heb. Mijzelf meer open stellen.

Mooi kaartje. Ik ga er maar eens mee aan de slag.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

janice

Juni: bekers 10 omgekeerd
Juli: gematigdheid omgekeerd - zo te zien maak ik me weer overal te druk over.
Intuitie is verstand dat haast heeft