Maandkaarten plaatsen en begrijpen

Gestart door hatsjepsoet, februari 04, 2012, 11:54:04 AM

kreeft

Citaat van: kreeft op december 01, 2012, 07:01:28 AM
maandkaart voor december,
de toren, plotse verandering,
De Toren draait om een doorslaggevende (verhelderende) gebeurtenis, een plotseling inzicht, traumatische verandering, plotselinge scheiding, catastrofe, shock, onvoorzichtigheid, ontbreken van inzicht.

De verwoeste toren staat voor beslissende doorbraak, losbreken uit beperkende verhoudingen, voorstellingen of gedragswijzen. Het oude en vertrouwde moeten we loslaten. blokkades worden gebroken.
deze was alvast helemaal juist  :)

Sweetie

op naar een mooie kaart hé Kreeftje , enkel nog 2 dagen geduld hebben

:D

janice

HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!

Mijn maandkaart(en) is(zijn) pentakels 2 omgekeerd
Ruiker-Weg
Intuitie is verstand dat haast heeft

hatsjepsoet

De allerbeste wensen voor iedereen!

Net als vorige maand heb ik deze maand bokalen ridder. Heb schijnbaar iets nog niet afgerond.

Liefs, H.

kreeft

kaart voor januari,
gerechtigheid, een beslissing moeten gaan nemen, zo eerlijk mogelijk

grtj

dameblanche

#215
jas, maar ook eerlijk naar jezelf kijken, welk aandeel heb ik hier in, hoe sta ik in dt plaatje?
het komt nog steeds niet tot die beslissing kreeft, net als de zwaarden koning, is hij vastgeroest in zijn intelect.

heleen

@kreeft.
Gerechtigheid. mooie kaart. Althans ik vind het een mooie kaart. Jijzelf duidt het als een beslissing "moeten" gaan nemen. Ik zou dat woord "moeten" meteen ombuigen naar "mogen". Je mag een beslissing nemen. Daarbij heb je het over zo eerlijk mogelijk. Het nemen van beslissingen heeft altijd 1 nadeel, als je voor iets hebt gekozen, komt de angst om de hoek kijken, wat je verlies zal zijn. Daarom is kiezen ook zo moeilijk.
In ieder geval gerechtigheid heeft een instrument ter beschikking, de weegschaal, om beslissingen te kunnen afwegen. Maar uiteindelijk ben jij degene die de knoop door kunt hakken, (of niet). Ook het zwaard is hiervoor aanwezig.

liefs
Heleen.

kreeft

maandkaart voor februari

de toren,
plotse veranderingen, De verwoeste toren staat voor beslissende doorbraak, losbreken uit beperkende verhoudingen, voorstellingen of gedragswijzen. Het oude en vertrouwde moeten we loslaten. blokkades worden gebroken.

@Heleen, dank voor de uitleg, klopt helemaal  :) :-*

Lief

hoihoi,

Maandkaartje voor februari.

Koning van Staven= Zelfbewust en creatieve beslissingen nemen op gevoel.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de wilskracht doelgericht gaan gebruiken.....zorg dat je je doelen duidelijk stelt, anders loop je vast.

hatsjepsoet

Hallo allemaal,

Deze maand is de gehangene mijn maandkaart. Daar heb ik verschillende dingen over gelezen. Hoe denken jullie over deze kaart m.b.t. Liefdeszaken?

Liefs, H

Vlinder

Hoi, Hatsjepsoet.
De gehangene, het zou kunnen dat er iets vast loopt, of niet gaat zoals verwacht.
Een relatie is ook iets wat van twee kanten moet komen, dus ieder z,n deel....
de gehangene, keert inzichzelf en beziet de situatie, uiteindelijk in staat door passief te zijn te begrijpen en inzicht te verwerven, en met geduld lukt dat wel, kijk maar naar de krans om zijn hoofd.

;)

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft

hatsjepsoet

Dank je wel, Vlinder. Bij mij is het zo dat ik met twee relaties bezig ben en ik niet weet wat te doen, voor wie te kiezen en dan maar niets doet. Te bang om een van de twee kwijt te raken.

kreeft

we zijn alweer een nieuwe maand begonnen,
voor maart trok ik
kelken aas

mij goed voelen, mijn hart openzetten,

vorige maand was de toren,
en ja, grote veranderingen zijn er gekomen

grtj :)