Auteur Topic: Maandkaarten plaatsen en begrijpen  (gelezen 88231 keer)

Lief

• Master lid
  • Those who don't jump will never fly.
Re: Maandkaarten plaatsen en begrijpen
« Reactie #150 Gepost op: september 01, 2012, 11:00:07 am »
Ik heb er toch maar twee kaartjes bijgetrokken: de ster en de aas van pentakels. Dat ziet er ineens anders uit. We zullen zien wat september brengt :).

Ow dat ziet er zeker anders uit. Ik ga deze voor mezelf nog even opzoeken en kijken of ik ze kan combineren.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #151 Gepost op: september 01, 2012, 11:02:31 am »
aan vicky....
zwaarden 3....
die relatie maakt je niet gelukkig, je zult een beslissing moeten nemen die tegen je gevoel ingaat

marianne

• Master lid
« Reactie #152 Gepost op: september 01, 2012, 11:03:45 am »
ha die lief...

een relatie die je diep raakt, toch zul je in alle eerlijkheid er naar moeten gaan kijken

Vicky

• Master lid
  • Volg je hart....
« Reactie #153 Gepost op: september 01, 2012, 11:06:36 am »
Dank Marianne en Lief :).

hatsjepsoet

• Master lid
« Reactie #154 Gepost op: september 02, 2012, 11:16:31 am »
Bedankt Marianne. Ik zie dat jij je vooral hebt gericht op zwaarden 7. Wel prettig want ik vind het op de een of anderen manier altijd een lastige kaart om te duiden. Misschien ook omdat ik er wat verschillende dingen over hoor.

Liefs, H.

heleen

• Gast
« Reactie #155 Gepost op: september 02, 2012, 13:09:00 pm »
mijn kaart van augustus was de ster. Hoop had ik afgelopen maand hard nodig. Maar mezelf misschien niet kwetsbaar genoeg opgesteld, deze maand heb ik de kelken koning getrokken. Vind het een moeilijke kaart. Een man met zijn troon op het water. Niet toegevend aan zijn gevoelens. Hij houdt zijn voeten droog.
Is dat het advies van deze maand? Juist mijn gevoelens niet tonen?

Heleen.

marianne

• Master lid
« Reactie #156 Gepost op: september 02, 2012, 18:13:07 pm »
je staat voor een belangrijke beslissing  met betrekking tot geldkwesties, binnenkort zul je een contract gaan ondertekenen

Lief

• Master lid
  • Those who don't jump will never fly.
« Reactie #157 Gepost op: september 03, 2012, 21:46:09 pm »
Dank voor de duiding Marianne :-*
Look for the answer inside your question...

Vlinder

• Gast
« Reactie #158 Gepost op: oktober 01, 2012, 00:27:58 am »
Heb alles goed in kaart gebracht deze afgelopen maand, september, heb er rust door gekregen.
@ Marianne, dat had je goed gezien,

Voor oktober; De geliefden, relatie,s verdiepen, veranderen en onder de loep nemen.

Gr Vlinder

hatsjepsoet

• Master lid
« Reactie #159 Gepost op: oktober 01, 2012, 08:38:32 am »
Goedemorgen op deze herfstdag,

Even terug kijkend naar vorige maand. Marianne heeft het ook bij mij goed uitgelegd. Ik had zwaarden 7. Daarover werd gezegd dat ik een probleem probeerde te vermijden door te zwijgen. Dat klopt, ik loop maar door met iets maar kan er ook niets mee dus dit is het enige wat ik kan doen.

Deze maand: pentagrammen 5. Geen fijne kaart, vind ik. Ik begrjp dat hij staat voor schaarste maar ook het gevoel te hebben iets te missen. Ik las ook een keer bij deze kaart dat het ook iets kan zeggen over je overtuigingen die je in bepaalde omstandigheden heeft gebracht.

Wat ik dan niet snap is dat dit een pentagrammenkaart is maar gevoel is iets wat bij bokalen hoort en gedachtes bij zwaarden. Staat deze kaart dan voor echte schaarste?
Ik word er in ieder geval wel bang van.

Liefs, H.

heleen

• Gast
« Reactie #160 Gepost op: oktober 01, 2012, 09:08:17 am »
De kelken koning mijn kaart voor september. Ik begrijp het wel. Roerig maandje geweest, gedobberd op een woelige baar, waar ik weinig invloed op uit kon uitoefenen.

mijn maandkaart van oktober "dood"
de transformatie komt deze maand. het zal mij benieuwen.

Heleen.

heleen

• Gast
« Reactie #161 Gepost op: oktober 01, 2012, 09:16:15 am »
Lieve Hatsjepsoet.

Pentagrammen 5, staat inderdaad voor schaarste, maar dit hoeft niet op materieel vlak te zijn. Een gebrek een gemis, en ik denk dat deze kaart voor jouw doorloopt vanuit jouw vorige maandkaart.

Daarover werd gezegd dat ik een probleem probeerde te vermijden door te zwijgen. Dat klopt, ik loop maar door met iets maar kan er ook niets mee dus dit is het enige wat ik kan doen.

Liefs, H.

doordat je blijft zwijgen, roep je gemis op, en sukkel je door in het leven. Zwijgen doorbreken lieverd, dat lost veel meer op. Naar boven kijken, naar het raam waar de pentagrammen inhangen. Dat heeft meer zin dan staren naar de koude sneeuw. Sneeuw smelt met warmte Hats. en die warmte zal jij moeten produceren, door je hart te laten spreken.

liefs

Heleen.

janice

• Master lid
« Reactie #162 Gepost op: oktober 01, 2012, 11:02:39 am »
Na de ster, maandkaart van de afgelopen (interessante) maand durfde ik bijna geen kaart meer te trekken, maar toch gedaan: hogepriester, omgekeerd  :-\
« Laatst bewerkt op: oktober 01, 2012, 18:37:39 pm door janice »
Intuitie is verstand dat haast heeft

Vlinder

• Gast
« Reactie #163 Gepost op: oktober 01, 2012, 18:15:45 pm »
Heleen, na al dat gedobber, lijkt de kaart  de dood, een andere fase in te luiden,
lijkt me een verbetering als je iets gehad hebt, het afsluit, lekker een andere tijd met wat nieuws in het verschiet.

:D Vlinder

hatsjepsoet

• Master lid
« Reactie #164 Gepost op: oktober 01, 2012, 19:34:17 pm »
Lieve Heleen,

Bedankt voor je uitleg. Ik denkt dat je gelijk hebt en dat deze kaart inderdaad een voortvloeisel is uit de vorige maandkaart. Zo klinkt en voelt het wel, in ieder geval. Het doorbreken van het zwijgen vind ik alleen erg moeilijk en eng. Misschien moet ik daar een andere legging op leggen.

Liefs, H.