Maandkaarten plaatsen en begrijpen

Gestart door hatsjepsoet, februari 04, 2012, 11:54:04 AM

dameblanche

ja de zegewagen kan ook een binnenhalen van succes zijn idd, maar er MOET hard gewerkt worden....

hatsjepsoet

Voor de maand augustus de Hierofant/Hogepriester. Wat ik begrijp staat deze voor het volgen van mijn eigen religie. Zijn er nog verdere uitleggen? of dat iemand weet waar alle details in de kaart voor staan? Of is het bij deze meer het totaal?
Daarnaast nu ook een Lenormand kaart gedaan: de Ring. Huwelijk?

Liefs, H.

kreeft

maandkaart voor augustus,

pentakels 3,

werk, iets dat mss nog in wording is, maar ook spirituele vooruitgang

:)

heijdenv

Goedemorgen,

mijn maandkaart voor juli was staven 8. Er heeft inderdaad heel wat beweging in de maand gezeten, met name in het werken aan mezelf. En natuurlijk in de relatie met een negatieve afloop tot gevolg, helaas  :'(.

Voor augustus trek ik kelken 3. Een prachtige kaart, een kaart van vreugde, feestvieren en dankbaarheid. Bij de kernwoorden staat zelfs geluk in de liefde. We zullen zien wat de maand me brengt.

Liefs, Vicky

Vlinder

Augustus, voor mij ; negen bokalen

erbij getrokken de koningin en page  bokalen

element water, gevoelens, liefde harmonie en relatie,s

Vlinder

Sweetie

Hallo Vlindertje
Heb ze gevonden

een zeer positieve kaart bekers 9 een levensgrote wens in vervulling
met de konigin ben je gevoelig en emotioneel , zorgen voor anderen en een genezende werking -->moederliefde
en de page ( die lijkt alsof hij te diep in het glas heeft gekeken in mijn kaarten toch), belangrijke boodschappen zijn in aantocht

Suus

janice

Mijn maandkaarten voor de maand augustus is Zwaarden 8 en De Dame
Intuitie is verstand dat haast heeft

dameblanche

aan hatsie..
de hierofant..hier komt aan bod hoe je staat in relaties, maar ook in relaites met vrienden....
we kiezen vaak vrienden die eenzelfde hobby hebben, gemeenschappelijke interesses, leeftijdsgenoten, in ieder geval mensen waaraan we ons op dat moment kunnen spiegelen...

dameblanche

kreeft; werk aan de winkel, energie aan inzetten om groei te kunnen gaan bereiken...

dameblanche

eindelijk vicky, even pas op de plaats, even rust, even wapernstilstand als het ware...
je mag eens gaan genieten van jezelf :-*

dameblanche

aan vlinder...de gelukskaart...
de figuur voor op moet al zijn bekers kennen en zich eigen maken...dan worden gevoelens, verlangens en geloof bevrijdt en vanaf dat moment staat deze kaart voor het geheel rekening houden met je geestelijke behoeftes en je idee over normen en waarden...

een emotioneel maandje

dameblanche

janice, neem je teugels in eigen handen, en bevrijdt jezelf van de door jou opgelegde beperkingen...

heleen

mijn mijnkaart voor juli was zwaarden 6 omgekeerd.
mijn reactie daarop was

misschien is er een bepaald reisje afgelopen, of komt er een eind aan. Dit zal niet zonder slag of stoot gebeuren  want het water is in beroering.

terug kijkend op de maand juli, is er juist een reis(je) begonnen, en dat water in beroering is, dat heb ik gemerkt.

mijn maandkaart voor augustus, de kaarten extra geschud, gewassen en gestoft is/wordt

een mooie kaart: de ster.

de kaart van de hoop, ik zal deze kaart deze maand heel hard nodig hebben.

liefs

Heleen

kreeft

tijd om de maandkaarten omhoog te wippen  ;)
eens kijken wat het ons gebracht heeft  :)
voorbije maand, augustus,  was pentakels 3 voor mij
Citaat van: marianne op augustus 02, 2012, 09:02:59 AM
kreeft; werk aan de winkel, energie aan inzetten om groei te kunnen gaan bereiken...
@marianne, je had het bij het rechte eind, vééééél energie nodig gehad deze maand, maar er is dan ook groei, zij het vooral innerlijk en ook mijn kind is gegroeid  :D  ;)

:)

hatsjepsoet

Ik had deze maand de Hierofant. Het stond voor hoe ik sta in relaties, ook die met vrienden.
Ik weet niet zo goed deze maand wat ik daar mee heb gedaan. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik bepaalde kennissen weer heb gezien en/of weer mee probeer af te spreken.
Vrienden/kennissen is wel een issue, al langer, dat wel. ik weet niet altijd wat met sommige te "doen". ik heb veel kennissen leren kennen vanuit het werk en dat staat wel eens tegen. Het laatste jaar zeker.


Liefs, H.