Maandkaarten plaatsen en begrijpen

Gestart door hatsjepsoet, februari 04, 2012, 11:54:04 AM

rianna

@Marianne
de feedback van de maart kaarten
er is deze maand nog al wat verandert in mijn innerlijk wel te verstaan
mij meer en meer bewust van het moeten loslaten van bepaalde dingen die waarschijnlijk ook het niet lekker in mijn vel teweeg heeft gebracht
maar het moet eerst rot worden wil iets opknappen dus ik ga er voor
een nieuwe maand met nieuwe kansen
liefs Rianna

dameblanche

klopt rianne, we zullen het een en ander volledig moeten gaan begrijpen, met ons gezicht tegen de muur aanlopen, de bodem van de put zien, door het stof gaan.....enne...
april doet ook wat ie wil 8)

kristina1975

Wat leuk, ook een maandkaart er bij :)
Ik heb gelijk naar de betekenis van 4 opgezocht.

4 Getal 4 is de stabiliteit en staat voor vaste vormen en structuur. Het getal vier schept orde. Door deze (vaste) structuur zorgthet getal 4 vaak voor verstarring. Dingen krijgen eenplaats en daarmee verdwijnt de beweging en dynamiek.Het getal 4 kan gezien worden als een vierkant of rechthoek waarmee een bepaald gebied een vaste vorm krijgt.

4. Discipline, organiseren, structureren, zekerheid, betrouwbaar, afwachten, beheersing

kristina1975

Ik heb als maandkaart voor april de Zegewagen getrokken. 7e getal in grote arcena

7. Analyseren, mediteren, rituelen, vertrouwen,geloof, magie, wijsheid, evenwicht,balans

Ik zal eind april flinke sprong maken, blij zijn dat ik het weer heb overleefd en beter weten waar ik sta.

Ik was blij dus dacht nog de bronnen hoe ik de sprong zal maken. Nu heb ik er spijt van

Ik heb de zwaarden 3 die mijn hart doorboort als eerste getrokken, ik moet S vergeten zegt dat
:'( ik.weet het. Te mooi om waar te zijn ook al die te mooi is overdreven

Daarna de zwaarden 7, ook list&bedrog wel geen slachtoffer maakt mij ook aan S dwnken. Ja Marianne ik ben weer helemaal in S weer  :P

Flinke sprong vooruit door de liefde te vergeten en misschien met bedrog in zaken erbij....
Leuk om op deze manier vooruit te komen, nee niet!

dameblanche

de zegewagen geeft aan dat deze situatie moielijk te handhaven zal zijn...
om te zegevieren zal er hard gewerkt moeten worden...
de 3 zwaarden duiden op ontwikkeling van deze situatie aan, maar het is een onzekere situatie...

kristina1975

#35
Feedback op mijn maandkaart April

Ik heb in april meer zelfvertrouwen gekregen en meer beheersing van mijn eigen leven. Mijn leven heeft nog niet de vorm ik wil echter ik zit er niet ver naast meer. Ik blijf leren en mijn eigen ik vormen dus ook mijn leven. Wel last van verstarring in geloof in hem als mijn prins terwijl wij waarschijnlijk hooguit nog een keer in bed kunnen belanden en hier begin ik nu ook weer nee ik wil hem&een relatie met hem voor altijd niet uitsluiten ook al klinkt het echt gek een relatie voor altijd ???

Marianne, wat zeg jij van mijn eigen beeld :-[

  :-*

kristina1975

De Gehangene is mijn kaart voor de maand Mei. Al mijn angsten qua financien worden waar, ik word vast gezet en ik zit vast met mijn doen en laten, echter in mijn geest ben ik vrijer dat merk ik al een tijd. Ik heb vanmiddag ook een afspraak bij arbo arts waar ik wil aangeven zie je het niet waarom moet ik iedere keer de grond in en dan weer omhoog klimmen ik ben er moe van, ik slaap al 2 dagen niet nu dus luister nu! Ik zal voortaan wel naar mijn lichaam luisteren.

Overmorgen heb ik een afspraak om mijn financiele situatie waarvan ik misschien meer verwacht dan het zal uitkomen, dus wordt het weer schrijven en als het mee valt wachten tot juni, hopelijk niet verder.

Deze maand is hij ook jarig, tja heb ik iets met zijn verjaardag te maken. Ik ben bang dat ik mezelf volgende keer weer laat gaan met hem vervolgens met hem in mijn volledig lichaam weer maanden bezig zijn! Mijn hart zegt geniet en daarna zie je weer en mijn verstand zegt oei.
Hoe het zal lopen te lezen via dagkaarten bespreken ;) :-* :-* :-*

hatsjepsoet

Goedemorgen,

De kaart voor de maand mei is bokalen aas. Het staat voor een potentie die aanwezig is, het staat symbool voor een diepe vervulling van mijn gevoel.

Liefs, H.

rianna

Hallo allemaal ook weer eens mijn maandkaart voor MEI trekken
het werd de

Zwaarden Aas
deze kaart zegt kracht
eindelijk beweging in mijn leven
zaken die zich ten goede keren succes verzekerd
het begin van iets nieuws
liefs rianna

dameblanche

ooh, de gehangene believe,
welke situatie beeld je nu echt uit....
sta je op een hand of bungel je willoos aan een touw..............
en laat je je heen en weer slingeren...

zie je het onder ogen allemaal en weten we dat we nieuwe uitdagingen moet aannemen gaan?
ook in de liefde...je zult een en ander onder ogen moeten zien...
jij en je gefantaseerde partner :-\ :-\ :-\

BELIEVE......
NEEM ECHT RUST VOOR JEZELF LIEVERD.......!!!!!!!
LAAR JE NIET HEEN EN WEER SLINGEREN, DIT DUURT ECHT AL TE LANG .......
WAARDOOR JE HET ZICHT VERLOREN HEBT....................................

dameblanche

hatsie; de bokalen aas...
een mooie kaart om de maand mee te beginnen en ook mee te eindigen...
azen laten de kern zien waar het wezenlijk om draait..............
en dan wel de verwzenlijking van de ware liefde, laat rust in je hart zien en maakt je blij...

dameblanche

rianne
oh de azen zijn in de aanbieding deze maand, voor jou de zwaarden aas....
je hebt het juiste idee, rianne, richt je leven daarop..
je staat voor iedereen klaar, je hebt voor iedereen een luisteren oor, maar stel die vragen ook aan jezelf!

kristina1975

#42
Citaat van: marianne op mei 02, 2012, 08:44:29 AM
BELIEVE......
NEEM ECHT RUST VOOR JEZELF LIEVERD.......!!!!!!!
LAAR JE NIET HEEN EN WEER SLINGEREN, DIT DUURT ECHT AL TE LANG .......
WAARDOOR JE HET ZICHT VERLOREN HEBT....................................

MEE EENS, ik heb je net gemaild :)
xxx

ps ik heb geen (gefanteseerde) partner wel iemand naar wie ik verlang en wil. Als hij net uit mijn systeem is en ik kom hem weer tegen dan springen de verlangens naar hem in alle zinnen de pan uit :-[

dameblanche

heel juist believe, je kunt trosts op jezelf zijn, je bent voor je zelf op je eigen maneir opgekomen...eindelijk...
dat gaat vruchten afwerpen reken maar!!!!
je hebt ook geen gefantaseerde partner maar wel is jullie belevingswereld iets verschillende t.o.v. julie relaite tot elkaar ;)

kristina1975

Ik vind het grappig eigenlijk weet ik ook niet of ik moet lachen of niet om mijn manier op te komen :)
Ik en mijn manier ... :)

Ik wil een relatie en hij kan het nu niet en dus wil hij het...ik ben wel benieuwd naar zijn verleden moet ik zeggen. kus