Maandkaarten plaatsen en begrijpen

Gestart door hatsjepsoet, februari 04, 2012, 11:54:04 AM

hatsjepsoet

Jij ook weer bedankt, Marianne! En ook dat is wel herkenbaar, trouwens. Nou, klinkt allemaal niet bepaald negatief, heb zin in de maand november!

Liefs, H.

Vlinder

Leuk al die bedrijvigheid hier en heb een kaart voor de maand november getrokken;

De Dood

Het  einde van een cyclus bereikt, afronden en ruimte voor iets nieuws maken>

janice

#287
Citaat van: janice op oktober 01, 2013, 19:07:28 PM
Maandkaart voor de maand Oktober: Pentakels 8 - aan een begin stadium van iets staan
Dat was idd het geval

Maandkaart voor de maand November: Staven 6 - een positive maand, beloningen, dingen veranderen op een positieve manier na het 'harde werken' in de afgelopen maand, geluk.
Intuitie is verstand dat haast heeft

kreeft

kaartje voor december,

de zon,

Dit is een zeer positieve kaart die symbool staat voor innerlijke vreugde en levensrijkdom. Er wacht geluk, vreugde, eloquentie, positieve periodes en succes op velerlei vlak


ben er heel blij mee  :D
grtj 

Lief

Goedemorgen,

Maandkaart december.

Koning van Munten.

Hardwerkend, geconcentreerd, warme persoonlijkheid, vaderlijk type, werklustig type, onvermoeibaar, geloof in zichzelf, levenservaring, buitenmens, maakt af wat begonnen is, trots op wat er bereikt wordt, onafhankelijk, vechter, volhouder, verbonden aan natuur, aards, kan ruw, gulzig, concurrerend en naar zijn, professioneel, de prijs voor hard werken, praktisch, nieuw bezit, handelsgeest, winnaarsmentaliteit, veel leren, geduld, controle over materiële situatie, goede investering.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

hatsjepsoet

Hallo allen
Maand november was munten 8. Ben bezig geweest met ontdekken wat ik wil. Gestaag doorgegaan.
Deze maand bokalen schildknaap. Weer een soort leerlingenaantal maar dan nu op het gebied van emoties en gevoelens. Het ontdekken gaat dus verder.

Liefs, H.

janice

Citaat van: janice op november 03, 2013, 12:17:15 PM

Maandkaart voor de maand November: Staven 6 - een positieve maand, beloningen, dingen veranderen op een positieve manier na het 'harde werken' in de afgelopen maand, geluk.

Klopt helemaal

Maandkaart voor de maand December: Pentakels 9 - een positieve maand van onverwachte gunstige ontwikkelingen en geluk, genieten van wat er bereikt is of nog gaat komen
Intuitie is verstand dat haast heeft

Lief

#292
Maandkaart voor januari 2014

Ridder van Staven.

Zorgen dat ik niet te snel ga voor anderen. Rekening houden met.....


groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

kaartje voor januari,
pentakels 7

Trots op het bereikte resultaat maar
niet op je lauweren rusten en het
doel voor ogen houden

grtj

janice

Citaat van: janice op december 01, 2013, 17:20:48 PM


Maandkaart voor de maand December: Pentakels 9 - een positieve maand van onverwachte gunstige ontwikkelingen en geluk, genieten van wat er bereikt is of nog gaat komen

vooral onverwachte verassende ontwikkelingen
maar verder was het niet altijd een leuke maand

Maandkaart voor de maand Januari: Magier omgekeerd
Een maand van teveel twijfels hebben en daarmee mezelf in de nesten werken terwijl er noodzakelijke veranderingen doorgevoerd moeten worden, veranderingen die ik waarschijnlijk uitstel.
Intuitie is verstand dat haast heeft

dameblanche

probeer de kaart om te keren, besluiteloosheid.
twijfels achter je laten en de juiste besluiten gaan nemen!

hatsjepsoet

Hallo,

De maand december had ik schildknaap van bokalen. Ik heb inderdaad een hoop onderzocht wat betreft gevoel.
De maand januari: schildknaap van zwaarden.

Deze snap ik niet want dat is volgens mij nog een zoekende kaart. Met zijn hoofd in de wolken maar dan niet positief.
Kan iemand mij deze kaart uitleggen?

Liefs, H

kreeft

maandkaart voor februari,

zwaarden drie op kop,

Positief besluit dat je emotioneel ten goede komt, verwarring is voorbij, einde aan problemen, het acht je laten van een pijnlijk verleden, door barrieres breken in emotionele processen, lafheid, zwakte, gebrek aan psychologisch inzicht, niet vol kunnen houden, oppervlakkigheid.

grtj

Lief

Goedemorgen,

Mooi Kreeftje! De barricades op en er tegenaan meid. Dit wordt een topmaand....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartje voor de maand februari.

De Hogepriesteres.

WIJSHEID; GEHEIMEN DIE ONTHULD ZULLEN WORDEN; ONTWIKKELING VAN INTUÏTIE
Intuïtie, het "zeker weten". Gevoelens. Wijsheid. Geheimen. Veranderingen. Het stille en geduldige wachten; goed naar jezelf kijken en luisteren (ga af op je gevoel).

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...