Auteur Topic: Maandkaarten plaatsen en begrijpen  (gelezen 85569 keer)

janice

• Master lid
Re: Maandkaarten plaatsen en begrijpen
« Reactie #75 Gepost op: juni 01, 2012, 22:28:19 pm »
Hallo,

Ik zelf heb deze maand zwaarden 3 als maandkaart. Ik heb hem getrokken op deze site, heb er voor betaald. Dat heb ik de vorige maanden ook gedaan maar dan trok ik ook een kaart van mijn eigen kaarten. Doe ik nu eens niet.
Ik heb wat uitleg gekregen bij zwaarden 3 maar zouden anderen over deze kaart nog wat kunnen schrijven?

Liefs, H
beetje zonde van het geld vind je niet ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

Vlinder

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: juni 01, 2012, 22:39:32 pm »
Janice, Ik kan jouw maand kaart niet vinden....?

janice

• Master lid
« Reactie #77 Gepost op: juni 01, 2012, 22:59:41 pm »
gematigdheid....
na een overgangsperiode waarin je vooral je onderzoekende talenten hebt ingezet, mag je nu iets meer rekenen op evenwicht...janice
en na idd een ontspannen maandje kan kan ik me weer voor gaan bereiden op zwaarden ridder  ::)

Vicky

• Master lid
  • Volg je hart....
« Reactie #78 Gepost op: juni 01, 2012, 23:05:08 pm »
Mijn maandkaart: bekers 6. Ik ben benieuwd wat voor moois juni voor me in petto heeft :).
« Laatst bewerkt op: juni 01, 2012, 23:07:14 pm door Vicky »

Vlinder

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: juni 02, 2012, 07:07:11 am »
Hoi Janice, ga vanmiddag even reageren, nu aan t werk
 :-*

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #80 Gepost op: juni 02, 2012, 08:19:04 am »
de zwaarden ridder, janice....
de zwaarden ridder is een voorbode van onheil...
het zwaard symboliseert elkaar verdringende ideene, die tot niks leiden.

marianne

• Master lid
« Reactie #81 Gepost op: juni 02, 2012, 08:19:55 am »
een nieuwe omgeving wordt je aangeboden zeggen de bekers 6......vicky.....

Vicky

• Master lid
  • Volg je hart....
« Reactie #82 Gepost op: juni 02, 2012, 09:02:18 am »
Hoi Marianne,

Hmm (een bedenkelijke hmm), een nieuwe omgeving? Slaat dat op mijn nieuwe huisje? Die nieuwe omgeving heb ik in feite al. Of is dat wat je bedoelt?

Lfs, Vicky

hatsjepsoet

• Master lid
« Reactie #83 Gepost op: juni 02, 2012, 09:57:46 am »
Kennen jullie dat niet van Catharina's Web? Een legging doen, jaarkaart, maandkaart, wat dan ook en dan betalen met je telefoon? Ik ben er mee begonnen toen ik er heel veel mee bezig was. Ik moet zeggen dat ik de beschrijvingen altijd uitgebreid vond en daarom heb ik het weer gedaan. Misschien hecht ik er teveel aan. Wanneer een ander iets zegt of beschrijft en ik denk op dat moment "het zou wel eens uit kunnen komen want..." dan hecht ik er veel geloof aan. Zeker als het zo uitgebreid beschreven staat, dan komt het wel serieus over.

Er stond bij deze kaart ook aangegeven dat het vooral om verdriet van vroeger zou gaan. O ja, ook dat het kan zijn dat er bepaalde mensen om je heen niet eerlijk zijn of zelfs gemeen. Dat ik een punt zet achter een bepaalde situatie of iemand zelfs loslaat waar ik niets meer mee kan. Vinden jullie da theet op deze kaart kan slaan?

Liefs, H.

marianne

• Master lid
« Reactie #84 Gepost op: juni 02, 2012, 10:22:41 am »
maar hatsie, je bent helaas iemand waar mensen heel veel geld aan kunnen verdienen.
je wil steeds dubbel checken???!!!!
dit is iets wat je al veel en veel eerder hebt gehoord zowel van ricca als van ons, waarom dan nu ewr voor betalen?
hierdoor raak je alleen nog maar verwarder en verder van je innerlijke stem af, zo meteen ga je ook nog gebruik maken van het ouijabord en dan ben je helemaal huis...

3 pijlen doorboren je hart,pijn, kommer en kwel,...
ook hartelijke betrokkenheid doet je goed.......
maar dan hartelijke betrokkenheid die je dadelijk bakken met geld gaat kosten, en daar schiet je weinig mee op, het vergroot je twijfels.
tuurlijk weet je dat je met iets moet kappen, dat je niet op 2 paarden tegelijk kunt wedden, tuurlijk moet je een keuze maken, en tuurlijk wil je de goede keuze maken.
er is gene goed en er is geen slechte keuze, een keuaze maak je aan de hand van het luisteren naar je hart, bepaalde omstandigheden en bepaalde meningen en eigen gedachten doe je besluiten een bepalde weg op te gaan, en aan de hand van dat genomen besuit neem je een volgende besluit.......

1,30.....graag..................

heleen

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: juni 02, 2012, 11:36:13 am »
Hatsie

Bij het leven zit geen garantie bewijs. Het leven is proberen, vallen opstaan, gelukkig zijn, ongelukkig zijn.
Keuze's maken of ze niet maken. Want geen keuze maken is ook een keuze maken. Alleen andere zullen nooit een keuze voor jouw kunnen maken. (de kaartjes niet, de mensen niet) de enige die dat kan doen ben jij.
En dat is moeilijk, en dat doet soms pijn. Intens pijn. Wat hartzeer jouw aangeeft. Kijk waar je pijn vandaan komt, door dit te verwerken en soms heel hard te huilen, kom je stapjes verder. Probeer zelf het stuur weer in handen te nemen Hats. zodat je minder afhankelijk word van de mening van andere. Mensen kunnen alleen maar een bordje bij jouw weg zijn, maar welke weg jij loopt, is jouw keuze. Keer op rustige momenten naar binnen, en kijk naar je hart, kijk waar de zwaarden jouw hart hebben geraakt, en probeer met liefde de wonden te genezen.
Liefs
Heleen

Vlinder

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: juni 02, 2012, 15:13:35 pm »
Hee janice,
de zwaarden ridder is de meest onstuimige onder de ridders, is snel boos en er vallen soms boze harde woorden.
Heb je met deze persoon onderhandelingen op zakelijk gebied, zullen ze hard en medogenloos zijn.
Wil de ridder nog kijken hoe de vork in de steel zit, is hij alleen in staat naar z,n eigen plan te kijken, er is weinig mededogen te verwachten.
Ook dit kun je soms tegen komen bij jezelf op bij een ander, zie het niet te zwaar en bekijk het als een ervaring.
Er komen ook weer andere tijden.

Groet Vlinder

heleen

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: juni 02, 2012, 21:21:30 pm »
willen aanvaarden, of weglopen zeggen bekers 6 mij.
Wat doe je.
Heleen

janice

• Master lid
« Reactie #88 Gepost op: juni 03, 2012, 15:30:06 pm »
thx iedereen, ik merk wel hoe het uit zal pakken met zwaarden ridder als maandkaart

hatsjepsoet

• Master lid
« Reactie #89 Gepost op: juni 04, 2012, 00:36:04 am »
Ik wil nog even reageren op de reacties die ik heb gekregen, ik merk dat mensen zich wat zorgen maken, zeg maar.
Ik ben echt niet iemand waar anderen nou zoveel aan kunnen verdienen. Ik geef toe dat ik recentelijk te veel heb gedaan op het gebied van tarot wat geld kost maar dat is geminimaliseerd. Verder doe ik minder met tarot. Doe geen dagkaarten meer en ik deed geregeld een legging online, da's ook stukken minder. Oujia-borden zijn  nooit aan mij besteed geweest, gaat ook niet meer gebeuren.
Meningen van anderen vind ik inderdaad belangrijk, zeker hier want daar is dit forum ook voor bedoeld. Ik snap tarot nog niet zo en de visie van anderen heeft me altijd goed geholpen de kaarten beter te begrijpen. Doet iedereen hier, denk ik.

Ik zie wel wat zwaarden 3 mij gaat brengen deze maand en ik ben nog steeds benieuwd of het inderdaad alleen maar met het verleden te maken heeft of dat dat maar bullshit is van een computerprogramma. Welke betekenis het ook zal worden, geen leuke want zwaarden 3 is nooit leuk, volgens mij. Ik heb hem overigens wel eens als dagkaart gehad en toen werd het juist een hele leuke dag waarbij bepaalde dingen waar ik bang voor was juist niet uitkwamen en wensen uit kwamen.

Liefs, H.