Ik ben nog niet heel erg bedreven met de tarot rn trek nu dagkaartjes maar ben ook benieuwd wat de maand augustus mij gaat brengen.Ik zie meerdere mensen onder dit topic hun maandkaart plaatsen dus ik plaats die van mij er ook tussen. Als ik eigen topic aan moet maken hoor ik het graag.
Ik trok pentakels 2
Element: Aarde.Astrologische associatie: De Maan in het 1e huis.Kernwoorden: krachtinspanning, speelsheid, verandering, communicatie.Pentakels Twee is enerzijds de kaart van de spelenderwijs genomen beslissing, anderzijds die van een onbekommerd weifelen. Ze geeft aan dat we ons op de stroom van het leven laten drijven.
Pentakels Twee staat voor het zorgeloos twijfelen, spelen met mogelijkheden en de keuzes die je hierbij maakt of juist niet. De kaart laat zien dat je jezelf mee laten drijven op de stroming van het leven en daardoor pieken en dalen zonder veel weerstand doormaakt. De speelsheid van Pentakels Twee kan tot uiting komen in spontaniteit, frisheid, handigheid en souplesse. De twijfelende kant van de kaart laat zichzelf zien in besluiteloosheid, inschikken in, aarzelen en meegaandheid. Pentakels Twee geeft bijna altijd aan dat je speelt met meerdere mogelijkheden en eerst kijkt wat ze je kunnen brengen.