13 kaarten legging

Gestart door sweetmami, februari 02, 2012, 10:52:56 AM

sweetmami

zo heb ook maar even een 13 kaart legging voor mezelf gedaan, nah voor mij en die meneer
gewoon een algemene om te kijken wat er uit komt... tuurlijk komt daar de meneer uit, die ik heb geprobeerd te contacten, mijn big issue. En dit geeft voor mij aan hoe mooi de kaartjes eigenlijk zijn, wilde ik even met jullie delen.... wees vrij om met mij mee te kijken, kan momenteel wel weer wat steun gebruiken. Sinds ik mij weer bezig ben gaan houden met deze situatie, voel ik me er weer ziek van.

de berg

de brief                           de weg                         de vos

de beer         de roede                         het boek op pk              de doodskist                 de ooievaar

de heer                           het hart                        de boom

het huis

klaproos1945

als men de berg gaat beklimmen kan men boven komen

en genezen als men een berg gaat beklimmen kan men zich ziek voelen

omdat de weg die voor je ligt  nog zo zijn hindernissen heeft in de levens lessen

en de vruchten ??? zijn nog niet helemaal uitgerijpt om los gelaten te worden

ze laten je nog niet thuis komen er komt langzaam verandering in

klaproosje

dameblanche

Citaat van: sweetmami op februari 02, 2012, 10:52:56 AM
zo heb ook maar even een 13 kaart legging voor mezelf gedaan, nah voor mij en die meneer
gewoon een algemene om te kijken wat er uit komt... tuurlijk komt daar de meneer uit, die ik heb geprobeerd te contacten, mijn big issue. En dit geeft voor mij aan hoe mooi de kaartjes eigenlijk zijn, wilde ik even met jullie delen.... wees vrij om met mij mee te kijken, kan momenteel wel weer wat steun gebruiken. Sinds ik mij weer bezig ben gaan houden met deze situatie, voel ik me er weer ziek van.

de berg

de beer         de roede                         het boek op pk              de doodskist                 de ooievaar

het huis

wat er onder je ligt is de liefde, de liefde met  de heer, de heer ligt hier in het verleden, maar de boom speelt je nog parten, het is niet goed afgesloten, e gaat er ook op een ongezonde wijze mee om....
de heer heeft wat teweeg gebracht bij je, er was onvrede, onrust en irritatie bij jezelf, je merkte dat je je er niet bij neer kon leggen, hij bleef in je hoofd zitten, je kwam er niet mee klaar, is deze heer [roede] iemand die gericht is op de tastbare wereld en praktisch is ingesteld en al helemaal niet op zijn gevoelswereld, de beer geeft aan dat hij van buitenlands afkomst is...
er is ee nbericht vezonden naar hem, maar twijfels twijfels twijfels, berg, berg.... narigheid is hierdoor alleen maar naar boven komen drijven....
argwaan, jalouzie, wat spookt hij uit.....je zou hen bij wijze van sprken zelfs willen nagaan tot aan zijn voordeur...
er komt echter niks uit, geen verandering zegt de ooievaar hier...
je weet dat je hem uit je hoofd zal moeten zetten, het boek geeft ook geen al te rooskleurig beeld aan het verhaal
we willen iets niet onder ogen zien sweety, je bent een goede luisteraar, je bent hulpvaardig, je werkt graag als een therapeut voor mensen die met iets zitten, je biedt graag een reikende hand aan, maar sommige mensen zoals je heer...willen liever in hun eigen putje bijven, wel aandacht vragen, maar als je hen probeert te helpen geeft hij nietthuis, wil liever in dat putje blijven zitten...lekker makkelijk, lekker veilig, zit ik toch al jaren, wat is er mis met mij???????
een relatie waarbij je als therapeut moet optreden werkt gewoonweg niet..... :-\ :-*

Jane26

Citaat van: sweetmami op februari 02, 2012, 10:52:56 AM

de berg

het huis

In het verleden heb jij heel veel strijd ervaren, heel zwaar en heel beladen gevoel, en inderdaad ging het om contact zoeken met deze meneer wat voor twijfel, strijd en verdriet gezorgd heeft. Mooie met de 13 kaart legging is da thet allemaal heel recent is (recent verleden, heden en recente toekomst) Boven je hoofd dus (onbewust proces) wat speelt is dat het allemaal niet meer zo stroomt, het loopt vast, veroorzaakt twijfel, verscheurd door hoop en vastzitten. En wat je vooral voelt is dat dit een gevoelskwestie is (hart, huis). Je houdt enorm veel van hem, wat je tegelijkertijd haast ziek maakt. Het boek op je pk geeft aan dat de kern komt vanuit het geen hoogte krijgen van deze man, er zijn zoveel onduidelijkheden, enerzijds geven ze je zoveel hoop (grrrrr) anderzijds twijfel en verdriet! In de kist met dat rotboek want: je nabije toekomst geeft weer dat je gaat overdenken, verwerken en loslaten. Dit zal uiteindelijk een mooie verandering teweegbrengen, echter geeft de vos aan dat dit nog al weleens heel moeilijk kan gaan worden, omdat je de situatie maar moeilijk gevoel-verstand op dezelfde lijn kan brengen. De kist geeft aan dat de enige manier om verandering te krijgen is, door de zware stappen van delijkkist te doorgronden. En dit gaat je lukken, maar wel met enige moeite.

Sterkte lieve schat en weet je, recente toekomst, dus geen jarenplan!

XXX

PinkJupiter

Is een interessante legging, die 13 kaarten legging.  Heb het voor mezelf ook eens gedaan:

de brief
                        de vogels         her kruis       het hart
de heer            de toren           anker op PK   de ruiter   de zeis
                        het huis           de klaveren    de vos
                                               de lelie

Kan er mij perfect in vinden.  Ik probeer eens.

Het anker op mijn PK wijst idd op het feit dat ik momenteel heel erg bezig ben met wat ik op werkgebied ga doen, welke richting ik uitga.  Blijf ik zelfstandig bezig, of ga ik weer voor een baas werken ?  Boven mij ligt er slecht nieuws, dat meteen een einde maakt aan een periode vol zorgen.  Ik hoorde van mijn vriendin die binnen dat bedrijf werkt dat ze een voorstel gedaan hebben aan iemand anders, dus die zal er wel op ingaan.  Dat is ook mijn gevoel.   Onderaan liggen dan weer de klaveren en de lelie, misschien is het slechte nieuws net mijn geluk, de lelie is ook mijn vader voor mij.  Links zien we dat ik door roddels en praatjes mezelf geïsoleerd heb in mijn eigen huis, zoals Raponsje in haar toren zit ik gevangen, ik ben daar zelf verantwoordelijk voor, en de heer wijst dan weer op het feit dat ik ten eerste weg loop van mannen en van elke vorm van intimiteit met hen en ten tweede op het feit dat ik mijn mannetje moet staan.  Misschien vecht ik wel tegen spoken, kan ook zijn.  De kaarten rechts wijzen op liefde (mss in de verre toekomst), maar in combi met de ruiter wijst het op onverwachte plotse liefde, het is ook een wenskaart natuurlijk, ik wens wel liefde maar durf me niet overgeven, en de vossen zeggen me dat ik eerst mijn dingen moet oplossen, aan mezelf moet denken, en me niet mag laten meeslepen, misschien ook niet zo ingaan op het feit dat ik denk dat er over mij geroddeld wordt, mensen roddelen toch, en zeker als je een zaak hebt recht tegenover een school.  De zeis wijst op oogsten in de verre toekomst, dus ik zal alvast beginnen zaaien en mijn geplante zaadjes overvloedig bemesten  8)

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 03, 2012, 10:44:23 AM
Is een interessante legging, die 13 kaarten legging.  Heb het voor mezelf ook eens gedaan:

de brief
                                               de lelie

Het anker op mijn PK wijst idd op het feit dat ik momenteel heel erg bezig ben met wat ik op werkgebied ga doen, welke richting ik uitga.  Blijf ik zelfstandig bezig, of ga ik weer voor een baas werken ?  Boven mij ligt er slecht nieuws, dat meteen een einde maakt aan een periode vol zorgen.  Ik hoorde van mijn vriendin die binnen dat bedrijf werkt dat ze een voorstel gedaan hebben aan iemand anders, dus die zal er wel op ingaan.  Dat is ook mijn gevoel.   Onderaan liggen dan weer de klaveren en de lelie, misschien is het slechte nieuws net mijn geluk, de lelie is ook mijn vader voor mij.  Links zien we dat ik door roddels en praatjes mezelf geïsoleerd heb in mijn eigen huis, zoals Raponsje in haar toren zit ik gevangen, ik ben daar zelf verantwoordelijk voor, en de heer wijst dan weer op het feit dat ik ten eerste weg loop van mannen en van elke vorm van intimiteit met hen en ten tweede op het feit dat ik mijn mannetje moet staan.  Misschien vecht ik wel tegen spoken, kan ook zijn.  De kaarten rechts wijzen op liefde (mss in de verre toekomst), maar in combi met de ruiter wijst het op onverwachte plotse liefde, het is ook een wenskaart natuurlijk, ik wens wel liefde maar durf me niet overgeven, en de vossen zeggen me dat ik eerst mijn dingen moet oplossen, aan mezelf moet denken, en me niet mag laten meeslepen, misschien ook niet zo ingaan op het feit dat ik denk dat er over mij geroddeld wordt, mensen roddelen toch, en zeker als je een zaak hebt recht tegenover een school.  De zeis wijst op oogsten in de verre toekomst, dus ik zal alvast beginnen zaaien en mijn geplante zaadjes overvloedig bemesten  8)

als ik ook even over je schoudertjes mag meekijken....
een 13 legging geeft ook vele info, je  kunt deze legging ook uitbreiden.....
al je bijvoorbeeld meer info zou willen hebben mb.t. wat er boven je hoofd ligt kun je er nog 3 kaartjes bijnemen...
hier ligt het anker op je pk, dus daar kun je vanuit gaan, er is vee lonzekrheid omtrendt dat werk, in het verleden heb je veel pogingen gedaan om uit de moeilijkheden te komen, idd kijkt je vader over de schouders mee, hij maant je ook voorzichtig te zijn, hij weet maar al te goed dat zijn dochter hier veel op hem lijkt en wil haar behoeden niet in diezelfde valkuilen te lopen als hij wel heeft gedaan, dus luister wel naar je vader!
een instantie geeft hoop op verandering, er komt nog een telefoontje met een definitief bericht
even kijken, ik trek hierbij de beer en de zon, en de maan je maakt je zorgen of het allemaal wel doorgaat, het zou een voortreffelijke oplossing zijn als je die baan kreeg, je gaat van een 'nee' een ja kun je krijgen althans die instelling heb je......
hierbij laten de 10 bekers op de kop zien dat je er toch mee zit, pas op dat je emoties zich niettegen je gaan keeren ,acceptatie zal hierbij geboden zijn zegt het hart, energie gaat weer stromen....luister naar je vader, lees wel de kleine lettertjes.....................................

sweetmami

Lieve Klaproos, jouw verwoording, weer zo mooi! Ik ga maar gewoon de berg over van loslaten en langzaam die verandering tegenmoet. Het is goed zo.

Mar, jij ook, dankjewel weer, loslaten is the keyword in deze, laat hem maar. Hij zijn pad, ik het mijne.

Jane, wauw! Ik vind dat jij hier vaker moet duiden, spiegeltje spiegeltje aan de wand   ;) :-*

Heel mooi lieffies, ja ik voelde hem zelf zo, ik was in mn kracht maar omdat ik weer toe ging geven aan gedachtes, eindigde het weer in gepieker, wantrouwen en gegraaf naar hoe het toch zit. De tegenstrijdigheden maar het enige wat ik nog moet weten de liefde is niet meer hoe het was en zou het ook nooit meer worden, en ik ga heel rustig een nieuw en mooi begin tegenmoet. Dat is het enige wat ik nu moet weten, and that will do.

PJ, ik ga morgen even voor je kijken, wil echt vanuit mijn eigen gevoel uitgaan en ben nu een beetje hoeloeloele van het gejog in de sneeuw hahahaha. :-*

sweetmami

Citaat van: PinkJupiter op februari 03, 2012, 10:44:23 AM

de brief
                                               de lelie

Hi lieverd, deze legging bevestigd jouw hang naar zekerheid op werkgebied.
Je wacht een bericht af en je ondervind daarin tegenwerking. Je gaat ook nog wel wat te horen krijgen, waardoor je je weer wat rustiger en goed gaat voelen. De toekomst geeft aan dat je toch krijgt wat je wil, zij het niet met deze baan zij het met de volgende baan dat durf ik niet meer te zeggen. Het advies is ook om op je hoede en bezig te blijven, niet alles is gelijk zo leuk en voordelig wat het lijkt, lees de kleine lettertjes en kijk verder. In de toekomst krijg jij een leuke baan. Dat is belangrijkste! Kap af met je angsten, het komt op het juiste moment. Je hebt je bescherming bij je en je promotie krijg je. Het ligt al in de kaarten dus lang hoef jij niet meer te tobben. Je staat altijd je mannetje, regelt alles zelf, laat je niet uit je balans halen door 1 tegenslag, je hebt het nog steeds in je, het komt wel weer goed ;)  :-*