Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 3

Gestart door kristina1975, februari 01, 2012, 00:23:04 AM

dameblanche

Citaat van: jericho op februari 29, 2012, 09:58:58 AM
goede morgen iedereen,

ook gisteren weer een zalig dagje gehad. Onlangs is er een "zielenzus" op mijnpad gekomen. Eigenlijk hebben onze wegen elkaar al meerdere keren gekruist, alleen "herkenden" we elkaar toen niet direct. Nu dus wel. De gesprekken die we hebben zijn zo verrijkend, telkens een beetje thuiskomen eigenlijk. De gesprekken laten alles ook in een stroomversnelling gaan :), de band met mijn gids wordt sterker en sterker, de weg naar "zielsgelukkig zijn" wordt duidelijker,...

Mijn dagkaart van vandaag: zwaarden 7 en de boom, de ruiker kwam er zomaar bij :).
Ik vaar bij zwaarden 7 van een woelige periode naar een rustigere periode. Ik zie in de verte bomen. Ik ben er nog niet, maar ik weet dat ik die bomen wel kan bereiken, de bomen staan voor mij voor het bereiken van mijn dromen. Ook al ben ik er nog niet, ik geniet toch van de rust die ik nu onderweg mag ervaren. De ruiker wijst me op het geluk dat mij te wachten staan. Maar eigenlijk is dat geluk er ook nu al, in zovéél kleine dingen! Het feit alleen al dat ik dat mag zien, maakt me nu al "zielsgelukkig". En gelukkig zijn op "ziels" niveau is voor mij het belangrijkste. Wat de toekomst op "aards" niveau zal brengen, weet ik niet, maar crisis of niet, ik heb er het volste vertrouwen in. Het feit alleen al dat mede dankzij mijn zaak mijn "zielenzus" op mijn pad gekomen is, maakt mijn zaak geslaagd  :D

Nog een fijne dag aan iedereen gewenst!

zwaarden 7 heeft je een filosofische dagje opgeleverd....
zeven staat voor spiritualiteit [ruiker], groei, [boom] wijsheid en filosofie...
5 zwaarden neem je mee, veel beroering heeft het gebracht en hierbij vooral de twijfel achter je te laten

rianna

Citaat van: marianne op februari 29, 2012, 14:03:22 PM
Citaat van: rianna op februari 29, 2012, 09:53:47 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

Staven Page + Staven Negen + Staven Zeven = De Toren / mc= Zwaard Tien
het lijkt er op dat ik mijn talenten gebruik om vooruit te komen ik heb daar moed voor nodig maar wel uitkijken dat alles niet instort
het is een uitdaging
liefs Rianna

??? ???
hoe ben je aan de toren gekomen rianne???
een staven feestje vandaag....
staven verwijzen naar energie, vuur, verbeeldng, enthousiasme, hard werken en kracht bij tegenstand...
je wilt je leven een nieuwe impulsgeven, maar je blijft daarbij toch de kat uit de boom kijken,  ben ik eigenlijk wel flexibel genoeg, kan ik die vernieuwing wel aan, en wat is die vernieuwing dan wel????
al deze vragen stel je je dagelijks, je blijft omdat je steeds denkt dat er een addertje onder het gras zal zitten.....
dast wantrouwen maakt dat je je in een torentje voelt zitten......
je terug trekken geeft wel een veilig gevoel, maar het houdt je ook gevangen...

oh die toren kwam er uit  in mijn programmaatje  door het optellen van de kaarten
normaal haal ik dat weg maar was het vergeten
ja ik ben energiek de laatste dagen  en ik ben zeker aan vernieuwing toe maar  ik denk dat het meer een andere levenswijze is die me niet zo het gevoel geeft dat ik inderdaad me opgesloten voel
daar word aan gewerkt  ben wel op mijn hoede ja en ga niet verder als wat ik aan durf
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op februari 29, 2012, 08:34:54 AM
Citaat van: assie63 op februari 29, 2012, 07:05:16 AM
goedemorgen

vandaag

penakels vrouw-ster-keizerin

met beide beentjes op de grond naar een toekomst waar ik groei

ook een beetje een dame die uiterlijk alles in de puntjes wil hebben, uiterlijk is belangrijk....
maar op die manier trek je ook bepaalde mannen aan assie.... :-\
toch heb je minder goede ervaringen n het verleden gehad, je wilt toch niet opnieuwe gekwetst worden...
hierdoor bestaat er een tegenstrijdigheid in je.....
probeer je beter te kunnen aarden, want onverstoorbaar zijn is iets wat niet omver geworpen kan worden ;)
ja ik wil er goed uit zien, tja als ik er slonzig uit zie trek ik ook bepaalde mannen aan, nee ik heb geen last van het verleden omdat ik ervan geleerd heb, ik zal mij proberen beter te aarden, Dank voor duiding, assie xx