::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
goedemorgen allemaalvandaag trok ik Tuin+Brief+Slang=Hond het lijkt er op dat er meer harmony komt omdat ik daar toe besluit al gaat het wat langzaam ik blijf vertrouwenliefs Rianna
goeiemorgen, voor vandaag trek ikmaantje, beer en kruissamen 11 de roede?
HoiMijn kaartjes voor vandaag zijn7 slang + 12 vogels + 29 dame = 12 vogelsZorgen om een dame
goedemorgen allemaalvandaag30 lelie-12 vogels-26 boek=32 maanlijkt wel gesprek over contract op werk
Citaat van: sweetmami op februari 28, 2012, 12:49:17 pmJoehoe!mijn kaartjes,zeis schoot er op zn kop uit.het kruis, de hond op pk, de ruiteralvast dank voor het duiden! Onverwachts bericht van een heer/instantie.Iets met euries wat aan je knaagt??Je zult een beslissing moeten nemenGr Chris
Joehoe!mijn kaartjes,zeis schoot er op zn kop uit.het kruis, de hond op pk, de ruiteralvast dank voor het duiden!
Citaat van: sweetmami op februari 28, 2012, 12:49:17 pmJoehoe!mijn kaartjes,zeis schoot er op zn kop uit.het kruis, de hond op pk, de ruiteralvast dank voor het duiden!zeis op de kop wijst op een breuk......een overdenkingsproces is er gaande, je pikt niet meer alles...je denkt erover om met iets te gaan kappen
Joehoe!mijn kaartjes,zeis schoot er op zn kop uit.het kruis, de hond op pk, de ruiteralvast dank voor het duiden!zeis op de kop wijst op een breuk......een overdenkingsproces is er gaande, je pikt niet meer alles...je denkt erover om met iets te gaan kappen
Citaat van: Arend op februari 29, 2012, 10:11:13 amgoeiemorgen, voor vandaag trek ikmaantje, beer en kruissamen 11 de roede? Hoi Arendtweestrijdigheid en ruzie op het werk, de kracht neemt afGroetjes
Goede morgen iedereen,vandaag trok ik de kaartjes:32 De maan, 35 Het anker op PK, 33 De sleuteluitkomst: 28 De HeerLieve groetjes en een fijne dag voor iederreen,Alain
Lieve allemaal, Mijn kaarten:De zon en de sterren schieten er uit. Tuin, Wolken op mijn pk, TorenSamen: RuikerLiefsJane
Moggel allemaal1) Maantje - Hond - Ring - SchipToch even verder gelegd...2) Vosje - Slang - Heer - Kindje3) Berg - Anker - Boom - Ring4) Tuin - Huis - Lelie - Hond5) Hart - Vissen - Vogels - VissenGr Chris
lieffies!Kaartjes voor vandaag;de sterren, de vissen op pk, de brief
Citaat van: Chris op februari 29, 2012, 10:22:46 amMoggel allemaal1) Maantje - Hond - Ring - SchipToch even verder gelegd...2) Vosje - Slang - Heer - Kindje3) Berg - Anker - Boom - Ring4) Tuin - Huis - Lelie - Hond5) Hart - Vissen - Vogels - VissenGr Chrismeer vertrouwen hebben in jezelf, je zit nog wat vast psychsich ook in contacten, steun zoeken om innerlijk wat meer rust te krijgen door je emoties bloot te leggen in een gesprek, assie xx