Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

Alain

Citaat van: marianne op februari 23, 2012, 08:19:41 AM
Citaat van: Alain op februari 23, 2012, 07:52:46 AM
Een goede morgen allemaal,
vandaag trol ik de kaartjes:
11=de roede, 13=Het kind boven op pk, 21= De berg

Ik wens iedereen een prettige dag.
groetjes Alain

alain.....onrust om je heen, wat is er aan de hand, het kind op de pk geeft wel aan dat je dingen ten goede wilt veranderen, je staat ook open voor bepaalde dingen,
maar die berg....je komt op die manier niet over die berg heen, je wilt wel, eigenlijk weet je wel wat je tegenhoudt, maar je probeert door die berg heen te gaan......
onmogelijk....................
Hey marianne,
om me heen is er inderdaad veel onrust, ik sta voor veel open, ik let wel dat personen er geen misbruik van maken, kzou zoveel willen veranderen maar sommige dingen houden me tegen.
alvast bedankt hé ;)

sweetmami

Citaat van: marianne op februari 23, 2012, 08:16:17 AM
Citaat van: sweetmami op februari 22, 2012, 20:06:13 PM
hallo lieve catweb mensjes,

de weg met de wolkjes, op mn pktje een kruis, en de vissen

hmmm ik voel me juist heerlijk, ??? heb zo een gevoel dat ik eindelijk klaar ben met mn eindeloze getwijfel en weer lekker ga zwemmen met de stroming, welliswaar met een gesloten hart hihi ach die klep van mij waaierd nog welles wat hihihi...  :-*
weg met de wolkjes dat is ook je doel, het kruis op de pk geeft hier wel nog aan dat je door het stof heen moet, sweety......
waarom je steeds maar weertegen dezelfde dingen aan loopt...je bent eigenlijk maar half bezig, snel gewin, toch moet je de kern zien te raken...anders blijven het maar lapmiddelen
pas dan zul je ook zien dat je weloliswaar gestaagt, omhoog blijft gaan...zonder terugval.......

klopt mar, helemaal gelijk....en ik erken het ook dus dat is het halve werk i geuss.

dus mijn kaartjes voor vandaag....

de sterren SPRONGEN eruit hihihi

de berg het kruis, toren op pk, de vogels....

wellicht heb ik nu de inzichten naar de kern?

:-*


sweetmami

Citaat van: Suzy op februari 23, 2012, 09:52:23 AM
Citaat van: sweetmami op februari 01, 2012, 10:57:01 AM
goeiemorgen,

voor mij vandaag;
het hart, de zon, de vissen

:-*

Hallo Sweety met suzy :D
je bent vrij optimistisch vandaag je hebt het gevoel dat je alles aankan  ;)

groetjes suzy
Citaat van: Suzy op februari 23, 2012, 09:57:48 AM
Ik heb op kaartjes geduid van sweety wat waarschijnlijk al tijdje geleden is want vind het precies niet terug, weet niet waar ik het vandaan heb gehaald
Zal misschien goed nieuws zijn voor Sweety vandaag hihihi

mwuhauah ja oude kaartjes, dankjewel, dat was een goeie dag en we tellen de goeie dagen he hahahaha. Denk dat je gewoon op de begin pagina van deze topic zat.
Ik heb alsnog gepost ben benieuwd wat je eruit haalt als je tijd hebt hoor! :-*

Chris

Na een weekje carnaval.....


1) Zeisen - Ruiter - Heer - Schip

2) Roede - Vrouw - Zonne - Anker
3) Huis - Hart - Lelie - Wegen
4) Heer - Hond - Ster - Boek
5) Zeisen - Vissen - Wolken - Vosje


Gr Chris

Sweetie

Citaat van: sweetmami op februari 23, 2012, 12:43:59 PM
Citaat van: marianne op februari 23, 2012, 08:16:17 AM
Citaat van: sweetmami op februari 22, 2012, 20:06:13 PM
hallo lieve catweb mensjes,

de weg met de wolkjes, op mn pktje een kruis, en de vissen

hmmm ik voel me juist heerlijk, ??? heb zo een gevoel dat ik eindelijk klaar ben met mn eindeloze getwijfel en weer lekker ga zwemmen met de stroming, welliswaar met een gesloten hart hihi ach die klep van mij waaierd nog welles wat hihihi...  :-*
weg met de wolkjes dat is ook je doel, het kruis op de pk geeft hier wel nog aan dat je door het stof heen moet, sweety......
waarom je steeds maar weertegen dezelfde dingen aan loopt...je bent eigenlijk maar half bezig, snel gewin, toch moet je de kern zien te raken...anders blijven het maar lapmiddelen
pas dan zul je ook zien dat je weloliswaar gestaagt, omhoog blijft gaan...zonder terugval.......

klopt mar, helemaal gelijk....en ik erken het ook dus dat is het halve werk i geuss.

dus mijn kaartjes voor vandaag....

de sterren SPRONGEN eruit hihihi

de berg het kruis, toren op pk, de vogels....

wellicht heb ik nu de inzichten naar de kern?

:-*

Een onaangename beslissing maar door die beslissing zal de balast van je schouders vallen

Heb het geprobeerd sweet sweet sweety

sweetmami

nou dankjewel suus suus suuzyyy hahahaha

kan het wel plaatsen hoor  :-*

Jane26

Citaat van: sweetmami op februari 22, 2012, 20:06:13 PM
hallo lieve catweb mensjes,

de weg met de wolkjes, op mn pktje een kruis, en de vissen

hmmm ik voel me juist heerlijk, ??? heb zo een gevoel dat ik eindelijk klaar ben met mn eindeloze getwijfel en weer lekker ga zwemmen met de stroming, welliswaar met een gesloten hart hihi ach die klep van mij waaierd nog welles wat hihihi...  :-*

Ja Sweet, je legt letterlijk een kruis op je wolken en doet dit steeds meer en met steeds meer vertrouwen!

Jane26

Citaat van: Alain op februari 23, 2012, 07:52:46 AM
Een goede morgen allemaal,
vandaag trol ik de kaartjes:
11=de roede, 13=Het kind boven op pk, 21= De berg

Ik wens iedereen een prettige dag.
groetjes Alain


Onverwerkte zaken uit het verleden Alain zullen vandaag aan de orde komen, alleen maar goed want dit betekent dat je er eindelijk de draagkracht voor hebt om deze onder ogen te komen.

Jane26

Citaat van: LoveAngels op februari 23, 2012, 08:22:26 AM
Goedemorgen Allemaal,

Ik post snel m'n kaartjes, want ik ben op m'n werk. Mss kan ik in m'n pauze naar jullie kaartjes kijken, anders vanavond.

Dit waren mijn kaartjes:
14.vos 28.heer 30.lelie = 36.kruis

Zorgen van/om de heer als vader?



Tot later! Liefs, LA


Lieve LA,
Ja, tegenwerking in vooruitgang zoals het op jou overkomt, echter gaat het beter dan je denkt ;)

Jane26

Citaat van: marianne op februari 23, 2012, 08:23:17 AM
anker-ring-maan ::)


Je maakt je toch nog wat zorgen over je huiscontract, no worries, zal allemaal goed verlopen  ;D

Jane26

Citaat van: rianna op februari 23, 2012, 09:04:42 AM
goedemorgen  allemaal
vandaag trok ik
9 = de ruiker
34 = de vissen
23 = de muizen
samen vormen zij 30 = de lely
ik hoop op goed nieuws van de dokter 
het knaagt aan me ik wil vooruit
liefs Rianna

Dag Rianna, zonder te onvoorzichtig met gezondheidskaartjes om te gaan denk ik dat er wordt geadviseerd rustig af te wachten, het lijkt goed te zitten hoor, maar inderdaad rommelt het bij je. Sterkte!

Liefs
Jane

Jane26

Citaat van: Chris op februari 23, 2012, 12:49:18 PM
Na een weekje carnaval.....




1) Zeisen - Ruiter - Heer - Schip
2) Roede - Vrouw - Zonne - Anker
3) Huis - Hart - Lelie - Wegen
4) Heer - Hond - Ster - Boek
5) Zeisen - Vissen - Wolken - Vosje

Gr Chris

Whaha, weekje carnaval dus een flinke kater?  ;D Even je kaartjes: Nogmaals deze legging is me niet geheel bekend, maar heb je een ontmoeting gehad met een dame? Zie er verder veel wantrouwen en twijfel vanuit jou omheen, zelfs zo erg dat je het wegwimpeld, zo van ach.. nee gaan we toch maar niet doen.

Misschien heb ik het helemaal mis hihi, toch geprobeert.

Liefs
Jane

Jane26

Joehoeeee,


Mijn kaarten voor vandaag:

Hart schoot eruit en de weg lag omgekeerd in het stapeltje, beiden op hetzelfde moment.

Tuin,  Kind op pk, Berg.

Samen: Hond


Liefs
Jane

Chris

Citaat van: Jane26 op februari 23, 2012, 13:33:08 PM
Citaat van: Chris op februari 23, 2012, 12:49:18 PM
Na een weekje carnaval.....




1) Zeisen - Ruiter - Heer - Schip
2) Roede - Vrouw - Zonne - Anker
3) Huis - Hart - Lelie - Wegen
4) Heer - Hond - Ster - Boek
5) Zeisen - Vissen - Wolken - Vosje

Gr Chris

Whaha, weekje carnaval dus een flinke kater?  ;D Even je kaartjes: Nogmaals deze legging is me niet geheel bekend, maar heb je een ontmoeting gehad met een dame? Zie er verder veel wantrouwen en twijfel vanuit jou omheen, zelfs zo erg dat je het wegwimpeld, zo van ach.. nee gaan we toch maar niet doen.

Misschien heb ik het helemaal mis hihi, toch geprobeert.

Liefs
Jane
Hallo Jane,

Geen kater,ik heb de meeste dagen gewerkt ipv gevierd...
Geen ontmoeting met een dame helaas  :-\
Denk niet dat ik de boot afhoudt mocht er iemand komen,maar dat zien we dan wel  :D ;D

Bedankt voor jouw duiding,vanaf maandag ga ik ook weer duiden

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: sweetmami op februari 23, 2012, 12:43:59 PM
Citaat van: marianne op februari 23, 2012, 08:16:17 AM
Citaat van: sweetmami op februari 22, 2012, 20:06:13 PM
hallo lieve catweb mensjes,

de weg met de wolkjes, op mn pktje een kruis, en de vissen

hmmm ik voel me juist heerlijk, ??? heb zo een gevoel dat ik eindelijk klaar ben met mn eindeloze getwijfel en weer lekker ga zwemmen met de stroming, welliswaar met een gesloten hart hihi ach die klep van mij waaierd nog welles wat hihihi...  :-*

sterren geven hoop aan, hoop dat je eindelijk eens een keer over de berg zult komen....
de toren geeft hier een eenzaam gevoel in...
je bent ondanks je optimisische gebabbel hier eigenlijk eenzaam en mist commucatie...
het is meer ee neen richtingsverkeer....
je wil eigenlijk eens echt commuciceren met anderen....
weg met de wolkjes dat is ook je doel, het kruis op de pk geeft hier wel nog aan dat je door het stof heen moet, sweety......
waarom je steeds maar weertegen dezelfde dingen aan loopt...je bent eigenlijk maar half bezig, snel gewin, toch moet je de kern zien te raken...anders blijven het maar lapmiddelen
pas dan zul je ook zien dat je weloliswaar gestaagt, omhoog blijft gaan...zonder terugval.......

klopt mar, helemaal gelijk....en ik erken het ook dus dat is het halve werk i geuss.

dus mijn kaartjes voor vandaag....

de sterren SPRONGEN eruit hihihi

de berg het kruis, toren op pk, de vogels....

wellicht heb ik nu de inzichten naar de kern?

:-*