::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie ::: Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::
morgen voor vandaag enkele kaart ooievaarberg 21muizen 23zon 31 geeft samen schip 3iets wat eerst voor kopzorgen zorgde , geeft toch nog verandering, (van gedacht? ooievaar)fijne dag iedereen
goedemorgen allemaalvandaag trok ik10 = de zeis 14 = de vossen35 = het anker samen vormen zij 23 = de ,muizen er knaagt iets aan mij over mijn gezin ik wil dat af kappen om meer harmony te krijgen liefs Rianna
je zit opgesloten in een kistje en je ziet het niet zitten om de berg te beklimmen daar eerst naar de berg te kijken kijk niet hoe hoog hij nog is begin eraan stap voor stap het zal de moeite waard zijn Liefs Suzy
daarvoor is deze topic ook, alain we leren allemaal van elkaar, zolang we er ook maar open voor staan, heb je rianne al gevraagd naar de uitleg van de pyramide?
Citaat van: kreeft op februari 22, 2012, 07:25:22 ammorgen voor vandaag enkele kaart ooievaarberg 21muizen 23zon 31 geeft samen schip 3iets wat eerst voor kopzorgen zorgde , geeft toch nog verandering, (van gedacht? ooievaar)fijne dag iedereen ooievaar kan ook straan voor flexibiliteit, maar ook zie ik de ooievaar met een been in het water staan, het andere been haalt hij aarzelend uit het water, kijkend naar de overkant....problemen blijven terugkeren, ondanks je wilkkracht en energie om vooruit te komen, ik vindt je humor overgens heerlijk..maar wordt die thuis gewaardeert?
Citaat van: rianna op februari 22, 2012, 08:05:27 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik10 = de zeis 14 = de vossen35 = het anker samen vormen zij 23 = de ,muizen er knaagt iets aan mij over mijn gezin ik wil dat af kappen om meer harmony te krijgen liefs Riannaook kappen met de schijn ophouden rianne......
Een goede morgen allemaal,vandaag trol ik de kaartjes:11=de roede, 13=Het kind boven op pk, 21= De bergIk wens iedereen een prettige dag.groetjes Alain
Mijn kaartjes voor vandaag zijn 18+15+36 = 33
hallo lieve catweb mensjes,de weg met de wolkjes, op mn pktje een kruis, en de vissenhmmm ik voel me juist heerlijk, heb zo een gevoel dat ik eindelijk klaar ben met mn eindeloze getwijfel en weer lekker ga zwemmen met de stroming, welliswaar met een gesloten hart hihi ach die klep van mij waaierd nog welles wat hihihi...