Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

dameblanche

daarvoor is deze topic ook, alain  we leren allemaal van elkaar, zolang we er ook maar open voor staan, heb je rianne al gevraagd naar de uitleg van de pyramide?

dameblanche

Citaat van: kreeft op februari 22, 2012, 07:25:22 AM
morgen  :)

voor vandaag enkele kaart ooievaar

berg 21
muizen 23
zon 31 geeft samen schip 3

iets wat eerst voor kopzorgen zorgde , geeft toch nog verandering, (van gedacht? ooievaar)


fijne dag iedereen  :)

ooievaar kan ook straan voor flexibiliteit, maar ook zie ik de ooievaar met een been in het water staan, het andere been haalt hij aarzelend uit het water, kijkend naar de overkant....
problemen blijven terugkeren, ondanks je wilkkracht en energie om vooruit te komen, ik vindt je humor overgens heerlijk..maar wordt die thuis gewaardeert?

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 22, 2012, 08:05:27 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
14 = de vossen
35 = het anker
samen vormen zij 23 = de ,muizen
er knaagt iets aan mij  over mijn gezin  ik wil dat af kappen om meer  harmony te krijgen
liefs Rianna

ook kappen met de schijn ophouden rianne......

arend

Citaat van: Suzy op februari 22, 2012, 09:18:04 AM
je zit opgesloten in een kistje en je ziet het niet zitten om de berg te beklimmen daar eerst naar de berg te kijken
kijk niet hoe hoog hij nog is begin eraan stap voor stap het zal de moeite waard zijn
Liefs Suzy
Bedankt Suzy.

Alain

Citaat van: marianne op februari 22, 2012, 13:20:48 PM
daarvoor is deze topic ook, alain  we leren allemaal van elkaar, zolang we er ook maar open voor staan, heb je rianne al gevraagd naar de uitleg van de pyramide?

Ik heb dit nog niet gevraagd aan rianne, kzal vanavond een berichtje sturen met de vraag om wat uitleg i.v.m de pyramide.

kreeft

Citaat van: marianne op februari 22, 2012, 13:27:20 PM
Citaat van: kreeft op februari 22, 2012, 07:25:22 AM
morgen  :)

voor vandaag enkele kaart ooievaar

berg 21
muizen 23
zon 31 geeft samen schip 3

iets wat eerst voor kopzorgen zorgde , geeft toch nog verandering, (van gedacht? ooievaar)


fijne dag iedereen  :)

ooievaar kan ook straan voor flexibiliteit, maar ook zie ik de ooievaar met een been in het water staan, het andere been haalt hij aarzelend uit het water, kijkend naar de overkant....
problemen blijven terugkeren, ondanks je wilkkracht en energie om vooruit te komen, ik vindt je humor overgens heerlijk..maar wordt die thuis gewaardeert?

dank Marianne,
ik zie humor trouwens als een medicijn ,  ;)
een pleister op de wond  :D
:-*
thuis zitten zuurpruimen  ;D

rianna

Citaat van: marianne op februari 22, 2012, 13:28:57 PM
Citaat van: rianna op februari 22, 2012, 08:05:27 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
14 = de vossen
35 = het anker
samen vormen zij 23 = de ,muizen
er knaagt iets aan mij  over mijn gezin  ik wil dat af kappen om meer  harmony te krijgen
liefs Rianna

ook kappen met de schijn ophouden rianne......

oh jee Marianne
ik heb niet het idee dat ik schijn ophoud hoor ik ben eigenlijk veel te open in alles altijd
dus schijn ophouden  nee dat doe ik niet   
dank je wel
liefs Rianna

sweetmami

hallo lieve catweb mensjes,

de weg met de wolkjes, op mn pktje een kruis, en de vissen

hmmm ik voel me juist heerlijk, ??? heb zo een gevoel dat ik eindelijk klaar ben met mn eindeloze getwijfel en weer lekker ga zwemmen met de stroming, welliswaar met een gesloten hart hihi ach die klep van mij waaierd nog welles wat hihihi...  :-*

Alain

Een goede morgen allemaal,
vandaag trol ik de kaartjes:
11=de roede, 13=Het kind boven op pk, 21= De berg

Ik wens iedereen een prettige dag.
groetjes Alain

Sweetie

Citaat van: Alain op februari 23, 2012, 07:52:46 AM
Een goede morgen allemaal,
vandaag trol ik de kaartjes:
11=de roede, 13=Het kind boven op pk, 21= De berg

Ik wens iedereen een prettige dag.
groetjes Alain

tweestrijd met kindje moeilijkheden overwinnen

Sweetie

Mijn kaartjes voor vandaag zijn 
18+15+36 = 33


dameblanche

Citaat van: Suzy op februari 23, 2012, 07:56:33 AM
Mijn kaartjes voor vandaag zijn 
18+15+36 = 33

kort en krachtig suzy, geen geouwehoer, kernachtig bezigzijn in woord en gedachten, geen tijd spenderen aan middelen je je verder van de kern voeren, dat is voor jou de oplossing ;)

dameblanche

Citaat van: sweetmami op februari 22, 2012, 20:06:13 PM
hallo lieve catweb mensjes,

de weg met de wolkjes, op mn pktje een kruis, en de vissen

hmmm ik voel me juist heerlijk, ??? heb zo een gevoel dat ik eindelijk klaar ben met mn eindeloze getwijfel en weer lekker ga zwemmen met de stroming, welliswaar met een gesloten hart hihi ach die klep van mij waaierd nog welles wat hihihi...  :-*
weg met de wolkjes dat is ook je doel, het kruis op de pk geeft hier wel nog aan dat je door het stof heen moet, sweety......
waarom je steeds maar weertegen dezelfde dingen aan loopt...je bent eigenlijk maar half bezig, snel gewin, toch moet je de kern zien te raken...anders blijven het maar lapmiddelen
pas dan zul je ook zien dat je weloliswaar gestaagt, omhoog blijft gaan...zonder terugval.......

dameblanche

Citaat van: Alain op februari 23, 2012, 07:52:46 AM
Een goede morgen allemaal,
vandaag trol ik de kaartjes:
11=de roede, 13=Het kind boven op pk, 21= De berg

Ik wens iedereen een prettige dag.
groetjes Alain

alain.....onrust om je heen, wat is er aan de hand, het kind op de pk geeft wel aan dat je dingen ten goede wilt veranderen, je staat ook open voor bepaalde dingen,
maar die berg....je komt op die manier niet over die berg heen, je wilt wel, eigenlijk weet je wel wat je tegenhoudt, maar je probeert door die berg heen te gaan......
onmogelijk....................

LoveAngels

Goedemorgen Allemaal,

Ik post snel m'n kaartjes, want ik ben op m'n werk. Mss kan ik in m'n pauze naar jullie kaartjes kijken, anders vanavond.

Dit waren mijn kaartjes:
14.vos 28.heer 30.lelie = 36.kruis

Zorgen van/om de heer als vader?



Tot later! Liefs, LA