Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

PinkJupiter

Goede morgen,

Heer - Wolken - Huis = Klaveren

Een heer met slechte intenties die mijn huis zal bezoeken, of die onrust brengt.  Maar uiteindelijk zal zijn bezoek leiden tot inzichten ?

PJ

dameblanche

wees jezelf, wees ontspannen....dat voorals...je gaat vooruitgang boeken...
in jouw verbeelding kijk je te gespannen naar die heer.....
ik trek hierbij de staven 7....er zullen keuzes gemaak worden en besluiten genomen worden...

PinkJupiter

Ha Moeder Marianne, ik had zonet Pentakels 7 getrokken - geduld  ;D

Nu ja, keuzes moeten eens eindelijk gemaakt worden ...

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
12 = de vogels 22 = de weg 1 = de ruiter
samen vormen zij 35 = het anker
op zoek naar een nieuw eweg  ik heb gesprekken over mijn twijfels  maar ergens komt er houvast
liefs Rianna

Chris

Voor deze vrijdag,maar alvorens ik ze plaats even het volgende.Beste mensen denk niet dat ik iemand bewust oversla met duiden .Soms zie ik het niet of komt het er gewoon niet van omdat ik gweoon mn dagelijks werk heb.Mocht dit anders overkomen....sorry dan

Vandaag ;

1) Ruiker - Beer - Brief - Beer
2) Hart - Wolken - Wolken - Kruis
3) Lelie - Vogels - Wolken - Vogels
4) Wolken - Hond - Hond - Wolken
5) Hart - Kruis - Hart - Vogels


Gr Chris

dameblanche

haha chris, jij kunt je werk nog de schuld geven, ik mijn leeftijd :-X

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 17, 2012, 09:38:13 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
12 = de vogels 22 = de weg 1 = de ruiter
samen vormen zij 35 = het anker
op zoek naar een nieuw eweg  ik heb gesprekken over mijn twijfels  maar ergens komt er houvast
liefs Rianna

keuzes maken blijft moeilijk voor je, je belijft steeds maar weer tegen je eigen twijfels oplopen, haast chronisch, de keuze uit een rode of een blauwe trui is al bijna een onoverkomelijk probleem....
het is een vrouwenkwaaltje rianne..we kunnen altijd zeggen dat het onze hormonen zijn....

dameblanche

Citaat van: Chris op februari 17, 2012, 09:39:29 AM
Voor deze vrijdag,maar alvorens ik ze plaats even het volgende.Beste mensen denk niet dat ik iemand bewust oversla met duiden .Soms zie ik het niet of komt het er gewoon niet van omdat ik gweoon mn dagelijks werk heb.Mocht dit anders overkomen....sorry dan

Vandaag ;

1) Ruiker - Beer - Brief - Beer
2) Hart - Wolken - Wolken - Kruis
3) Lelie - Vogels - Wolken - Vogels
4) Wolken - Hond - Hond - Wolken
5) Hart - Kruis - Hart - Vogels


Gr Chris

ontbloot je hartje eens, je loopt tegen vanalles en nog wat aan, visualiseer eens dat je je hartje in je handen neemt en daar liefkozend overheen gaat, dat het van jou is, en dat het warm aanvoelt....het klopt zacht en regelmatig......
je hebt je hart afgesloten, je maakt je er ook zorgen over, je weet niet meer hoe je het ontdooit moet krijgen

LoveAngels

Citaat van: rianna op februari 16, 2012, 14:37:03 PM
Citaat van: LoveAngels op februari 16, 2012, 14:25:49 PM
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie kaartjes nog niet duid, het lukt me nog niet. Zouden jullie dan toch naar mijn kaartjes willen kijken? Alvast heel erg bedankt, ik waardeer het zeer!

24.hart  14.vosje  04.huis

Dank jullie wel!

Liefs, LA

hoi Love Angels
een heer die d liefde voor zijn gezin weer in harmony wil hebben
innerlijk erg geemotioneerd is
zware gesprekken waren het gevolg   
maar geluk na  opheldering  innerlijk weer vertrouwen krijgen in situaties
een heer die veranderingen door vooert 
en  er weer geestelijk harmony ontstaat
rij 5 zeg me
oud verdriet  waar opheldering over komt
gesprekken voeren waarbij dingen afgesloten kunenn worden
liefs rianna
Het klopt helemaalRianna! We proberen dit oude verdriet een plaatsje te geven, maar zijner beiden duidelijk door van slag. Heeft tijd nodig. Mijn man probeert ieder geval de harmonie in het gezin te bewaren, dus ik denk wel dat het goed komt allemaal.
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: kleine7 op februari 16, 2012, 14:39:38 PM
Citaat van: LoveAngels op februari 16, 2012, 14:25:49 PM
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie kaartjes nog niet duid, het lukt me nog niet. Zouden jullie dan toch naar mijn kaartjes willen kijken? Alvast heel erg bedankt, ik waardeer het zeer!

24.hart  14.vosje  04.huis

Dank jullie wel!

Liefs, LA

hart - vos - huis = wolken

het huis waar je woont is echt wel je thuis, het warme nest.. maar, overweeg je het huis te gaan verkopen?
de verkoop zal niet van een leien dakje lopen..
wees voorzichtig!!!
Dank je wel Kleine. mijn gezin is idd echt wel mijn thuis. We zitten gehuurd, dus verkopen zit er niet in. Wel hebben we het regelmatig over tzteenhuisje te kopen. Maaropzich bevalt het hier ook goed.
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: assie63 op februari 16, 2012, 15:08:15 PM
Citaat van: LoveAngels op februari 16, 2012, 14:25:49 PM
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie kaartjes nog niet duid, het lukt me nog niet. Zouden jullie dan toch naar mijn kaartjes willen kijken? Alvast heel erg bedankt, ik waardeer het zeer!

24.hart  14.vosje  04.huis

Dank jullie wel!

Liefs, LA
wantrouwen in je hart, innerlijke boosheid, emotionele gesprekken met een heer die het verleden en verdriet ophelderen, knopen door hakken keuzes maken, assie xx

Klopt allemaal Assie, innerlijke boosheid, verwarring, pijn...alles giert momenteel door mijn lijf. Emotionele gesprekken klopt,die gesprekken maken onze band ook wel hechter, dus in die zin niet verkeerd.
Liefs, LA

Jane26

Hoi allemaal,

Mijn kaarten zijn;

Lelie, Tuin en de kist.


Kan er geen touw aan vastknopen.. misschien iets met mijn ex, belt me al dagen op mijn huistelefoon, heb het idee dat het niet goed met hem gaat, maar draag het niet zwaar met me mee ofzo..

XXX

sweetmami

Citaat van: kleine7 op februari 16, 2012, 10:08:37 AM
Citaat van: sweetmami op februari 16, 2012, 09:16:48 AM
Goeiemorgen allemaal,

mijn kaartjes voor vandaag

de klaveren, ruitertje op pk, de vissen

:-*

volgens mij beleef je gelukkige tijden, je zit op een wolk... en ze neemt je mee naar nog hogere sferen..
en er komt nog bijlange geen einde aan... is er een nieuwe prins op het witte paard in aantocht of beperkt het zich tot de reis van je leven, een bestemming waar je al lang van droomt wordt werkelijkheid?

hi kleine, wat onwijs lief jouw duiding, dankjewel... zo voel ik het ook hoor!
die prins och.... beperk het maar tot de reis van mn leven... that will do at this moment  :-*

dameblanche

Citaat van: Jane26 op februari 17, 2012, 12:30:07 PM
Hoi allemaal,

Mijn kaarten zijn;

Lelie, Tuin en de kist.


Kan er geen touw aan vastknopen.. misschien iets met mijn ex, belt me al dagen op mijn huistelefoon, heb het idee dat het niet goed met hem gaat, maar draag het niet zwaar met me mee ofzo..
er probeert je iemand te bereiken met de mededeling dat hij/zij naar een begrafenis is geweest...

XXX

Jane26

Mar... Getsie  ???


Zal hem maar even bellen dan ???