Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

Jane26

#420
Drie topics geleden ben ik de topic duiden lenormandkaarten begonnen, onder het mom van oefenen met elkaar, maar ook een soort steun/levensles die we dagelijks opdoen. Ik heb heel veel gehad aan echt alle duidingen, ben er zelf helaas minder goed in, onzeker etc.

Helaas valt het me steeds meer op dat ik word overgeslagen, en wanneer ik hier een opmerking over maak wordt dit dit door vaste gasten, alsnog opgepakt. Begrijp dat het kan gebeuren natuurlijk dat je eroverheen leest. Echter heb ik de indruk dat die vrijblijvende liefdevolle benadering van mensen die ik persoonlijk niet eens ken, maar mn leven verrijkt hebben op spiritueel gebied door me te sturen/steunen, of ik me er in kan vinden of niet, voorbij is (sweetmami, marianne en natuurlijk de gasten die niet structureel dagelijks meer op het forum zijn (!) uitgezonderd).

Ik merk dat marianne weinig nog actief op het forum is. En chris en assie slaan me al weken over. Heb ik het mis?

Vind het heel jammer want nogmaals, dat is nooit de bedoeling achter het openen van lenormand dagkaarten geweest. Lijkt wel een persoonlijk clubje geworden, waar je lid van moet zijn. Wat is er in vredesnaam aan de hand?!

assie63

Citaat van: Jane26 op februari 16, 2012, 13:02:31 PM
Hoi allemaal,

Mijn kaarten:


Vosje, muizen op mijn pk, sleutel


Liefs
Jane
is er iets op geldgebied waar je over piekert, waar je een oplossing voor zoekt een contract of zo, assie xx

assie63

Citaat van: Jane26 op februari 16, 2012, 15:14:01 PM
Drie topics geleden ben ik de topic duiden lenormandkaarten begonnen, onder het mom van oefenen met elkaar, maar ook een soort steun/levensles die we dagelijks opdoen. Ik heb heel veel gehad aan echt alle duidingen, ben er zelf helaas minder goed in, onzeker etc.

Helaas valt het me steeds meer op dat ik word overgeslagen, en wanneer ik hier een opmerking over maak wordt dit dit door vaste gasten, alsnog opgepakt. Begrijp dat het kan gebeuren natuurlijk dat je eroverheen leest. Echter heb ik de indruk dat die vrijblijvende liefdevolle benadering van mensen die ik persoonlijk niet eens ken, maar mn leven verrijkt hebben op spiritueel gebied door me te sturen/steunen, of ik me er in kan vinden of niet, voorbij is (sweetmami, marianne en natuurlijk de gasten die niet structureel dagelijks meer op het forum zijn (!) uitgezonderd).

Ik merk dat marianne weinig nog actief op het forum is. En chris en assie slaan me al weken over. Heb ik het mis?

Vind het heel jammer want nogmaals, dat is nooit de bedoeling achter het openen van lenormand dagkaarten geweest. Lijkt wel een persoonlijk clubje geworden, waar je lid van moet zijn. Wat is er in vredesnaam aan de hand?!

nou ik duid niet zo heel veel, omdat ik ook nog werk, het is geen verplichting, het forum is vrijblijvend, dus ik sla jou niet bewust over, assie xx

Jane26

Citaat van: assie63 op februari 16, 2012, 15:40:33 PM
Citaat van: Jane26 op februari 16, 2012, 15:14:01 PM
Drie topics geleden ben ik de topic duiden lenormandkaarten begonnen, onder het mom van oefenen met elkaar, maar ook een soort steun/levensles die we dagelijks opdoen. Ik heb heel veel gehad aan echt alle duidingen, ben er zelf helaas minder goed in, onzeker etc.

Helaas valt het me steeds meer op dat ik word overgeslagen, en wanneer ik hier een opmerking over maak wordt dit dit door vaste gasten, alsnog opgepakt. Begrijp dat het kan gebeuren natuurlijk dat je eroverheen leest. Echter heb ik de indruk dat die vrijblijvende liefdevolle benadering van mensen die ik persoonlijk niet eens ken, maar mn leven verrijkt hebben op spiritueel gebied door me te sturen/steunen, of ik me er in kan vinden of niet, voorbij is (sweetmami, marianne en natuurlijk de gasten die niet structureel dagelijks meer op het forum zijn (!) uitgezonderd).

Ik merk dat marianne weinig nog actief op het forum is. En chris en assie slaan me al weken over. Heb ik het mis?

Vind het heel jammer want nogmaals, dat is nooit de bedoeling achter het openen van lenormand dagkaarten geweest. Lijkt wel een persoonlijk clubje geworden, waar je lid van moet zijn. Wat is er in vredesnaam aan de hand?!

nou ik duid niet zo heel veel, omdat ik ook nog werk, het is geen verplichting, het forum is vrijblijvend, dus ik sla jou niet bewust over, assie xx


Dank je wel voor je reactie, fijn dat het niets bewust, daar ging het me met name om.. fijn dat je dit opklaart!

xx

Jane26

Citaat van: assie63 op februari 16, 2012, 15:36:27 PM
Citaat van: Jane26 op februari 16, 2012, 13:02:31 PM
Hoi allemaal,

Mijn kaarten:


Vosje, muizen op mijn pk, sleutel


Liefs
Jane
is er iets op geldgebied waar je over piekert, waar je een oplossing voor zoekt een contract of zo, assie xx

Er is wel wat onrust op mijn werk inderdaad.. niet met het contract maar met name of ik wel of geen promotie krijg. Dank je wel!

kleine7

Citaat van: kleine7 op februari 16, 2012, 12:45:01 PM
Mijn dagkaarten:

sterren - zeis op PK(Heer) - ruiker

vissen floepten er uit....

graag feedback,
groetjes....

iemand zin?

rianna

Citaat van: kleine7 op februari 16, 2012, 20:05:32 PM
Citaat van: kleine7 op februari 16, 2012, 12:45:01 PM
Mijn dagkaarten:

sterren - zeis op PK(Heer) - ruiker

vissen floepten er uit....

graag feedback,
groetjes....

iemand zin?

hoi Kleine 7

1) Ster - Zeisen - Ruiker - Anker
2) Boek - Toren - Lijkkist - Ooievaar
3) Ruiker - Brief - Ring - Ring
4) Kruis - Ster - Vosje - Lelie
5) Ster - Lelie - Lijkkist - Hond
het lijkt of er steun komt waarbij je  dromen uit komen
er kan geoogst worden  maar toch blijf je wat argwanend
geluk en houvast worden je deel
er valt een besluit omtrent een relatie of een band met iemand
rij 5 verteld mij dat er helderheid kom waarbij je je beschermd voel er wacht een nieuw begin
vertrouwen dat is de clou
;liefs Rianna

rianna

Citaat van: Jane26 op februari 16, 2012, 13:02:31 PM
Hoi allemaal,

Mijn kaarten:


Vosje, muizen op mijn pk, sleutel


Liefs
Jane

er gaat nog al wat in dat koppie van je om  muizenissen en argwaan
je zoek daar een oplossing voor  zodat je weer vooruit kan
door een bericht wat onderweg is  ga je alles positiever bekijken en komt er houvast
je voelt je sterker worden nu de obstakels zachtjes aan verdwijnen je kan een kruis trekken over wat geweest is
gesprekken zullen nog volgen
liefs Rianna

rianna

Citaat van: assie63 op februari 16, 2012, 07:02:50 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

33 sleutel-35 anker-9 ruiker=5boom


deuren worden geopend dat zorgt voor stabiliteit rust en groei

Hoi Assie
er zijn nieuwe deuren geopend wat je meer houvast geef
tijd om te groeien breekt aan
dat maak je gelukkig
wat emoties om iets achter te moeten laten
innerlijk ben je benieuwd naar de nieuwe weg die nog vol verrassingen is
  oud verruilt zich voor nieuwe kansen
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Kabouter op februari 16, 2012, 07:17:43 AM
Goedemorgen,

Mijn kaartjes vandaag zijn ring-ruiker-beer
Geluk binnen mijn relatie??

Fijne dag allemaal!

hoi Kabouter
gelukkig voelen in een relatie  je vind de kracht om een nieuwe start te maken
vooruitgang in de liefde tot een heer
het gevoel hebben de sterren van de hemel te kunnen plukken na alle twijfels die je had
wacht het geluk
wat geweest is laat je achter je
liefs Rianna

rianna

Citaat van: kreeft op februari 16, 2012, 08:40:12 AM
morgen  :)

floepte eruit,
doodkist, ik maak een eind aan iets  :)


vissen34, huis4, berg21, samen sleutel 33 :D

dat huis zie ik als mijn(nieuwe?) werk,
vissen, waar er plaats genoeg is voor iedereen
berg, wat eerst een obstakel vormde,
sleutel, geeft nu de oplossing

zoiets? :D
wishfull thinking ;)

hoi Kreeftje
Vissen+Huis+Berg=Muizen
de kist zeg mij dat al het oude achter je laat
je een nieuwe start krijg 
innerlijk  zijn er nog wel wat obstakeltjes te gaan om weer vooruit te kunnen  je piekert er nog al over
liefs Rianna

rianna

Citaat van: sweetmami op februari 16, 2012, 09:16:48 AM
Goeiemorgen allemaal,

mijn kaartjes voor vandaag

de klaveren, ruitertje op pk, de vissen

:-*

hoi Sweetmami
op zoek naar het geluk
go with the flow meis
er wacht je houvast en stabiliteit  door dat je  naar de toekomst kijk
zodat je je je anker uit kan gooien
leifs Rianna

rianna

Citaat van: Arend op februari 16, 2012, 11:08:21 AM
Goeiemorgen allemaal, ik heb geprobeerd mijn eigen 6-kaartlegging van gisteren hier op het forum te interpreteren maar lukt nog niet echt ;). Hopelijk kan er me daar nog iemand mee helpen :)

Wellicht ben ik hier aan het juiste adres om meer te leren. Ik heb voor vandaag willekeurig 3 kaarten getrokken.

Slang 7
Hart 24
Zeisen 10  (heb ik omgekeerd getrokken maar geen idee of dit iets uitmaakt?)
= som is 41 -36= 5  (4+1 ook=5)
(met de PK moet ik hier waarsch niet echt iets doen dacht ik)

Op het eerste zicht ziet het er niet echt goed of tegenstrijdig uit of ergens de bedoeling dat ik uit iets negatiefs iets positiefs haals of hoop ik toch  ::). Ik ben benieuwd naar interpretaties. Bedankt en groetjes.

hoi Arend
Slang+Hart+Zeisen=Boom
tijd om te oogsten  al moet je oppasen voor de bekende addertjes
  kan de liefde toch verder groeien
liefs Rianna



assie63

Citaat van: sweetmami op februari 16, 2012, 09:27:40 AM
Citaat van: assie63 op februari 16, 2012, 07:02:50 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

33 sleutel-35 anker-9 ruiker=5boom


deuren worden geopend dat zorgt voor stabiliteit rust en groei

Ik denk dat dit weergeeft hoe blij je bent met je nieuwe werk, het bied nieuwe mogelijkheden, financieel natuurlijk, maar misschien scheelt je nieuwe werk ook minder tijd en energie, dat je wat meer kan steken in je gezin op een blije manier... Proficiat.
ja klopt hoor, nee het is meer vaste dagen en dat is wel fijn, en fin meer vastigheid, Dank je wel, assie xx

assie63

Citaat van: kleine7 op februari 16, 2012, 10:16:33 AM
Citaat van: assie63 op februari 16, 2012, 07:02:50 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

33 sleutel-35 anker-9 ruiker=5boom


deuren worden geopend dat zorgt voor stabiliteit rust en groei

deuren worden geopend zeg je... loop je soms niet te hard van stapel met als gevolg dat je bedrogen uitkomt? je bent een positief ingesteld iemand en zal steeds het beste in de mensheid zien maar telt het ook omgekeerd? vergeet niet dat het in het begin vaak rozengeur en maneschijn is maar dat de realiteit vaak anders is...
nou nee loop niet te hard van stapel, ja ben zeker positeif, geen idee wat mensen in mij zien, bedoel je op werkgebied, nou ik weet wat voor werk eht is, ik doe het al jaren, Dank voor duiding, assie xx