Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

arend

#405
Goeiemorgen allemaal, ik heb geprobeerd mijn eigen 6-kaartlegging van gisteren hier op het forum te interpreteren maar lukt nog niet echt ;). Hopelijk kan er me daar nog iemand mee helpen :)

Wellicht ben ik hier aan het juiste adres om meer te leren. Ik heb voor vandaag willekeurig 3 kaarten getrokken.

Slang 7
Hart 24
Zeisen 10  (heb ik omgekeerd getrokken maar geen idee of dit iets uitmaakt?)
= som is 41 -36= 5  (4+1 ook=5)
(met de PK moet ik hier waarsch niet echt iets doen dacht ik)

Op het eerste zicht ziet het er niet echt goed of tegenstrijdig uit of ergens de bedoeling dat ik uit iets negatiefs iets positiefs haals of hoop ik toch  ::). Ik ben benieuwd naar interpretaties. Bedankt en groetjes.

kleine7

Citaat van: Arend op februari 16, 2012, 11:08:21 AM
Goeiemorgen allemaal, ik heb geprobeerd mijn eigen 6-kaartlegging van gisteren hier op het forum te interpreteren maar lukt nog niet echt ;). Hopelijk kan er me daar nog iemand mee helpen :)

Wellicht ben ik hier aan het juiste adres om meer te leren. Ik heb voor vandaag willekeurig 3 kaarten getrokken.

Slang 7
Hart 24
Zeisen 10  (heb ik omgekeerd getrokken maar geen idee of dit iets uitmaakt?)
= som is 41 -36= 5  (4+1 ook=5)
(met de PK moet ik hier waarsch niet echt iets doen dacht ik)

Op het eerste zicht ziet het er niet echt goed of tegenstrijdig uit of ergens de bedoeling dat ik uit iets negatiefs iets positiefs haals of hoop ik toch  ::). Ik ben benieuwd naar interpretaties. Bedankt en groetjes.

Arend,
met wie heb je gebroken?
je bent slachtoffer geweest van achterklap, je bent er steeds voor die persoon geweest, doch blijkt het allemaal stank voor dank te zijn.. het vreet aan je!
hoe hard het ook klinkt, ben je niet beter af zonder dan met?


kleine7

Mijn dagkaarten:

sterren - zeis op PK(Heer) - ruiker

vissen floepten er uit....

graag feedback,
groetjes....

rianna

Citaat van: sweetmami op februari 16, 2012, 09:33:39 AM
Citaat van: rianna op februari 16, 2012, 08:07:23 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
5 = boom 24 = het hart 33 = de sleutel
samen 26 = het boek
dingen die ik nu nog niet weet  openen nieuwe deuren
waarbij er liefde groeit

jeetje wat een moeilijke
leifs Rianna

de boom en het hart weergeven een verziekte relatie... je zoekt er oplossingen voor, ze liggen er ook voor je maar goed.... het is een leerproces, je wil iets niet onder ogen zien.  :-*

hoi Sweety
oh  nee geen verziekte relatie niet met het mannetje ook niet met de kids  laat het maar weg blijven hoor hihihi
dank je wel misschien dat  het kwartje later valt
liefs Rianna

arend

Bedankt kleine7 voor de interpretatie :). Ik ben single dus op dat vlak geen breuk. Wel mijn werk verloren vorig jaar en mijn werkgever was mijn oudste broer, hard gewerkt en dan zoiets krijgen als resultaat, ja ik heb hem nu wel ongeveer uit mijn leven gebannen of ik mijd hem toch wel. Dus ik heb ook zoiets van ik heb een broer minder. Gewoon die negativiteit, daar loop ik met een grote boog rond.  Als ik weet dat hij ergens ook zal zijn, dan ga ik ook gewoon niet. Gewoon omdat ik met zo'n mensen niet (meer) om kan. Wat er vooral vreet aan mij, is dat ik niet direct een andere jobrichting vind. Anders zie ik niet onmiddelijk iemand anders met wie ik een soort 'breking' heb of dergelijke.

Jane26

Hoi allemaal,

Mijn kaarten:


Vosje, muizen op mijn pk, sleutel


Liefs
Jane

rianna

#411
Citaat van: kleine7 op februari 16, 2012, 12:45:01 PM
Mijn dagkaarten:

sterren - zeis op PK(Heer) - ruiker

vissen floepten er uit....

graag feedback,
groetjes....

ik had gisteren je kaartjes geduid had je dat gezien  Kleine ??
berichtje ontvangen Kleine 7 dank je wel

assie63

Citaat van: sweetmami op februari 15, 2012, 23:15:22 PM
Hey Assie, wat goed! Gefeliciteerd!!! Mag je zeker trots op zijn! Xx

dank je wel, ja vind ik ook  ;D

LoveAngels

Citaat van: sweetmami op februari 14, 2012, 17:31:53 PM
Citaat van: LoveAngels op februari 14, 2012, 12:50:46 PM
Hallo Lieverds, ik ben al een poosje niet meer online geweest, druk met andere dingen. En mijn hoofd staat niet zo naar de kaartjes de laatste tijd. Maar nu is er iets en heb er toch maar de kaarten op getrokken. Mss willen jullie ze duiden, want ik zie het  niet momenteel:

30   8  17

alvast bedankt.

he lieve love angel, wat fijn dat je er weer bent... hopelijk kan je hier de komende periode een beetje steun en rust terug vinden....

je kaartjes zijn duidelijk.... maar het gaat hier ook om een keuze....
dus de komende tijd geef even toe aan je emoties en maak daarna een keuze of je het wel of niet aankan. Dat je verstand en gevoel weer op 1 lijn komen... en dat heeft even tijd en ruimte nodig, geef jezelf die ook. Je hoeft niet gelijk hup hap, keuze, ik ben de kracht want er zijn toch nog veel onzekerheden... Mijn gevoel zegt dat het wel weer helemaal goed komt en ik denk dat je dat zelf ook voelt! dus vertrouw daar maar op!  :-*
Dank je wel,
Het klopt helemaal wat je schrijft. Mijn verstand en gevoel zitten nu idd elk op een andere golflengte, en ik voel ook dat het tijd nodig heeft om dit een plaatsje te geven. Dank je wel voor je bemoedigende woorden. duiden voor anderen zit er even niet in denk ik.

Thanx! LA

LoveAngels

Citaat van: assie63 op februari 15, 2012, 21:51:14 PM

tja valt eigenlijk wel mee, maar zal wat meer naar buiten treden, nee vandaag gesolliciteerd en ik ben aangenomen uit 30 kandidaten, dus ik was blij en trots op mijzelf, Dank voor duiding, assie xx

Hey Assie, wat goed....het stond al langer in je kaarten hè. Ik ben erg blij voor je.

Liefs, Bianca

LoveAngels

Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie kaartjes nog niet duid, het lukt me nog niet. Zouden jullie dan toch naar mijn kaartjes willen kijken? Alvast heel erg bedankt, ik waardeer het zeer!

24.hart  14.vosje  04.huis

Dank jullie wel!

Liefs, LA

rianna

Citaat van: LoveAngels op februari 16, 2012, 14:25:49 PM
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie kaartjes nog niet duid, het lukt me nog niet. Zouden jullie dan toch naar mijn kaartjes willen kijken? Alvast heel erg bedankt, ik waardeer het zeer!

24.hart  14.vosje  04.huis

Dank jullie wel!

Liefs, LA

hoi Love Angels
een heer die d liefde voor zijn gezin weer in harmony wil hebben
innerlijk erg geemotioneerd is
zware gesprekken waren het gevolg   
maar geluk na  opheldering  innerlijk weer vertrouwen krijgen in situaties
een heer die veranderingen door vooert 
en  er weer geestelijk harmony ontstaat
rij 5 zeg me
oud verdriet  waar opheldering over komt
gesprekken voeren waarbij dingen afgesloten kunenn worden
liefs rianna

kleine7

Citaat van: LoveAngels op februari 16, 2012, 14:25:49 PM
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie kaartjes nog niet duid, het lukt me nog niet. Zouden jullie dan toch naar mijn kaartjes willen kijken? Alvast heel erg bedankt, ik waardeer het zeer!

24.hart  14.vosje  04.huis

Dank jullie wel!

Liefs, LA

hart - vos - huis = wolken

het huis waar je woont is echt wel je thuis, het warme nest.. maar, overweeg je het huis te gaan verkopen?
de verkoop zal niet van een leien dakje lopen..
wees voorzichtig!!!

assie63

Citaat van: LoveAngels op februari 16, 2012, 14:17:59 PM
Citaat van: assie63 op februari 15, 2012, 21:51:14 PM

tja valt eigenlijk wel mee, maar zal wat meer naar buiten treden, nee vandaag gesolliciteerd en ik ben aangenomen uit 30 kandidaten, dus ik was blij en trots op mijzelf, Dank voor duiding, assie xx

Hey Assie, wat goed....het stond al langer in je kaarten hè. Ik ben erg blij voor je.

Liefs, Bianca
ja het stond er al een hele tijd in, eindelijk, dank je Bianca, assie xx

assie63

Citaat van: LoveAngels op februari 16, 2012, 14:25:49 PM
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie kaartjes nog niet duid, het lukt me nog niet. Zouden jullie dan toch naar mijn kaartjes willen kijken? Alvast heel erg bedankt, ik waardeer het zeer!

24.hart  14.vosje  04.huis

Dank jullie wel!

Liefs, LA
wantrouwen in je hart, innerlijke boosheid, emotionele gesprekken met een heer die het verleden en verdriet ophelderen, knopen door hakken keuzes maken, assie xx