Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

dameblanche

nee chris, weten we ook, maar kaartjes komen niet voor niks, toeval bestaat niet, hoe ouder je wordt hoe meer je erachter komt dat toeval inderdaad niet bestaat....
als we nog jong en onbezonnnen zijn denken we dat toeval bestaat, maar ook jij bent daar nu sachter chris..
die kaartjes wat al dagen zo niet weken tevoorschijn nu komen duiden steeds op het zelfde omdat  het je wel aangereikt wordt, het valt je ook steeds op, maar je doet er niks nee, je wacht liever af....
aan twijfel zal toch een einde moeten komen...twijfel is gewoon een sleutelwoord van je geworden...zou je haast denken....
kom in actie, je denkt dat niemand op je wacht, maar daar zou je je nog eens goed in kunnen vergissen... ;)

Chris

Citaat van: marianne op februari 14, 2012, 10:08:42 AM
nee chris, weten we ook, maar kaartjes komen niet voor niks, toeval bestaat niet, hoe ouder je wordt hoe meer je erachter komt dat toeval inderdaad niet bestaat....
als we nog jong en onbezonnnen zijn denken we dat toeval bestaat, maar ook jij bent daar nu sachter chris..
die kaartjes wat al dagen zo niet weken tevoorschijn nu komen duiden steeds op het zelfde omdat  het je wel aangereikt wordt, het valt je ook steeds op, maar je doet er niks nee, je wacht liever af....
aan twijfel zal toch een einde moeten komen...twijfel is gewoon een sleutelwoord van je geworden...zou je haast denken....
kom in actie, je denkt dat niemand op je wacht, maar daar zou je je nog eens goed in kunnen vergissen... ;)

Dankjewel marianne,maar ik onderneem genoeg actie,mss op een verkeerde manier??

Gr Chris

rianna

Citaat van: Chris op februari 14, 2012, 08:39:32 AM
Voor vandaag de dinsdag,


1) Kindje - Brief - Ring - Vrouw

2) Huis - Ster - Hond - Klaverblad
3) Tuin - Vissen - Tuin - Klaverblad
4) Hond - Hond - Wegen - Wegen
5) Kruis - Huis - Lijkkist - Vogels

Gr Chris


lijk wel of je een bericht krijg over je zoon  van zijn moeder
zodat er meer vertoruwen komt omtrent over het thuis dat je zoon zoekt
dat je zoon een andere weg in wil slaan
dat er gesprekken over worden gevoerd en  dat er daarbij dingen  die voorbij zijn  worden verdreven
liefs Rianne

rianna

Citaat van: assie63 op februari 14, 2012, 08:19:07 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

14 vos-1 ruiter-9 ruiker= 24 hart

vooruitgang en rust in mijn gezin door mijn hart open te stellen

hoi assie
je ontvangt een berichtje van iemand  waar je in eerste instantie wat argwanend over ben maar toch maakt het je gelukkig
he hart maakt een sprongetje hihih
misschien toch een valentijnskaartje
liefs Rianna

Chris

Citaat van: rianna op februari 14, 2012, 10:58:55 AM
Citaat van: Chris op februari 14, 2012, 08:39:32 AM
Voor vandaag de dinsdag,


1) Kindje - Brief - Ring - Vrouw

2) Huis - Ster - Hond - Klaverblad
3) Tuin - Vissen - Tuin - Klaverblad
4) Hond - Hond - Wegen - Wegen
5) Kruis - Huis - Lijkkist - Vogels

Gr Chris


lijk wel of je een bericht krijg over je zoon  van zijn moeder
zodat er meer vertoruwen komt omtrent over het thuis dat je zoon zoekt
dat je zoon een andere weg in wil slaan
dat er gesprekken over worden gevoerd en  dat er daarbij dingen  die voorbij zijn  worden verdreven
liefs Rianne

Hoi Rianne,

Dat heeft er eerder ook in gelegen ,maar vooralsnog weet ik  van niks.Maar Mattie houdt je op de hoogte

Gr Chris

sweetmami

Lieve allemaal, fijne valentijnsdag!

Op deze valentijnsdag voel ik me heerlijk.... niemand is alleen die verbondenheid, iedereen heeft wel iemand bij wie je je geliefd voelt, en die je lief heb, ja toch.

kruis, de ruiker op pk, de sleutel...

dus mn kruisjes zijn en blijven lekker staan, nieuwe deuren die geopend worden, voel me rustig en laat alle geschenkjes maar binnenkomen, heb er alle vertrouwen in.... ;D :P

Dikke knuf!!!

dameblanche

Citaat van: sweetmami op februari 14, 2012, 12:24:09 PM
Lieve allemaal, fijne valentijnsdag!

Op deze valentijnsdag voel ik me heerlijk.... niemand is alleen die verbondenheid, iedereen heeft wel iemand bij wie je je geliefd voelt, en die je lief heb, ja toch.

kruis, de ruiker op pk, de sleutel...

dus mn kruisjes zijn en blijven lekker staan, nieuwe deuren die geopend worden, voel me rustig en laat alle geschenkjes maar binnenkomen, heb er alle vertrouwen in.... ;D :P

na een periode van rust ben je er ook weer aan toe, op zoek naar je bestemming

Dikke knuf!!!

LoveAngels

Hallo Lieverds, ik ben al een poosje niet meer online geweest, druk met andere dingen. En mijn hoofd staat niet zo naar de kaartjes de laatste tijd. Maar nu is er iets en heb er toch maar de kaarten op getrokken. Mss willen jullie ze duiden, want ik zie het  niet momenteel:

30   8  17

alvast bedankt.

dameblanche

#338
Citaat van: Chris op februari 14, 2012, 10:27:06 AM
Citaat van: marianne op februari 14, 2012, 10:08:42 AM
nee chris, weten we ook, maar kaartjes komen niet voor niks, toeval bestaat niet, hoe ouder je wordt hoe meer je erachter komt dat toeval inderdaad niet bestaat....
als we nog jong en onbezonnnen zijn denken we dat toeval bestaat, maar ook jij bent daar nu sachter chris..
die kaartjes wat al dagen zo niet weken tevoorschijn nu komen duiden steeds op het zelfde omdat  het je wel aangereikt wordt, het valt je ook steeds op, maar je doet er niks nee, je wacht liever af....
aan twijfel zal toch een einde moeten komen...twijfel is gewoon een sleutelwoord van je geworden...zou je haast denken....
kom in actie, je denkt dat niemand op je wacht, maar daar zou je je nog eens goed in kunnen vergissen... ;)

Dankjewel marianne,maar ik onderneem genoeg actie,mss op een verkeerde manier??

Gr Chris

idd chris,
omdat steeds maar weer diezelfde kaartjes tevoorschijn komen, draai je in een rondje...
aktie ondernemen klopt,
ik zie hier ook de keizer, je gaat niet over een nacht ijs, maar, je wil de touwtjes streng in handen hebben, je wil er als het ware een struktuur in hebben om zo doende genoeg zekerheid hierover te willen hebben...
wat blokkeert;  zwaarden 8
geen makkelijke kaart, je touwtjes die je zo strak wil hanteren gaan je tegen je werken...

in het verleden liep je rond als een ridder der kelken op de kop, je ging totaal niet op uitnodigingen af, je eigen emoties moesten nog verwerkt worden...
kortom je leefde nog teveel in je verbeeldingskracht
op dit moment ben je bang dat je nog te snel beinvloedbaar bent,  niet echt standvastig...je hebt nog steeds dat muurtje om je heen,  dat is al zo vertrouwd voor je geworden dat je het niet eens meer merkt...
nabije toekomst; de kelken 5 op de kop...
we blijven in de kelken zitten...
je gaat je focussen op de 2 kelken die achter je staan deze heb je vergaart, deze zijn gevuld en vallen niet meer zo vlug om...
verre toekomst; kelken 10 op de kop....probeer het geluk dat er eigenlijk  nu al, is te herkennen en te waarderen....

hoe je jezelf ziet; zwaarden 9....een beetje gedesorienteerd, een beetje wanhopig zelf...
hoe anderen je zien; de duivel  op de kop...toch mooi, je weet de mensen om je heen goed te misleiden, let wel het zijn de mensen die je niet echt goed kennen...
je angsten; je bent bang dat je niet meer uit een bepaalde beknelde situatie komt...
de uitkomst....mooie kaart....aas van staven...energie genoeg, maar verkeerd gericht, eigenlijk te zeer gericht op de dingen die je nu net niet hebt.....

groetjes marianne

PinkJupiter

Lelie - Doodskist - Ooievaar = Toren

Hulp van iemand van gene zijde bij jouw innerlijke transformatie.  Je hebt behoefte om je vleugels uit te slaan, want je voelt je erg opgesloten en eenzaam.  Je denkt na over jouw leven, waar je heen wilt, waar je staat. 


dameblanche

Citaat van: LoveAngels op februari 14, 2012, 12:50:46 PM
Hallo Lieverds, ik ben al een poosje niet meer online geweest, druk met andere dingen. En mijn hoofd staat niet zo naar de kaartjes de laatste tijd. Maar nu is er iets en heb er toch maar de kaarten op getrokken. Mss willen jullie ze duiden, want ik zie het  niet momenteel:

30   8  17

alvast bedankt.

dat ligt hier ook LA,
te veel aan je hoofd, te veel in het koppie, de geest komt niet to rust en dan kun je ook niet helder meer denken...dan laten de gidsen je ook met rust...
duidelijk met iets gaan kappen zegt de optelsom die de zeis tevoorschijn haalt...........

rianna

Citaat van: LoveAngels op februari 14, 2012, 12:50:46 PM
Hallo Lieverds, ik ben al een poosje niet meer online geweest, druk met andere dingen. En mijn hoofd staat niet zo naar de kaartjes de laatste tijd. Maar nu is er iets en heb er toch maar de kaarten op getrokken. Mss willen jullie ze duiden, want ik zie het  niet momenteel:

30   8  17

alvast bedankt.

Hoi LoveAngels

1) Lelie - Lijkkist - Ooievaar - Toren
2) Klaverblad - Ring - Kruis - Brief
3) Brief - Ring - Brief - Slang
4) Ster - Ster - Vissen - Lelie
5) Maantje - Vosje - Heer - Klaverblad

er is hulp van boven om je verdriet weer in goede banen te leiden
veranderingen die succesvol zijn  je bent te veel in je koppie bezig op het ogenblik
geluk word odnermijnd door  een gluiperig iemand
je besluit voor je relatie te gaan  waarbij je een nieuwe start wil
  je besluit staat vast
rij 5 zeg dat er emoties zijn  omtrent de heer in je gezin
en dat het geluk je weer tegen lacht
liefs Rianna


assie63

Citaat van: LoveAngels op februari 14, 2012, 12:50:46 PM
Hallo Lieverds, ik ben al een poosje niet meer online geweest, druk met andere dingen. En mijn hoofd staat niet zo naar de kaartjes de laatste tijd. Maar nu is er iets en heb er toch maar de kaarten op getrokken. Mss willen jullie ze duiden, want ik zie het  niet momenteel:

30   8  17

alvast bedankt.
iets uit het verleden wat weer opspeelt in jullie relatie, want zorgt voor spannigen en wantrouwen omtrent je man, assie xx

Jane26

Dag lieve allemaal,

Mijn kaarten zijn;


Brief, kind op pk, vosje

27+13+14= 54-36 = 18 hond

Misschien ben ik weer is wat wantrouwig op een bericht  :-X ?

Liefs

Jane

LoveAngels

Citaat van: marianne op februari 14, 2012, 12:57:01 PM
Citaat van: LoveAngels op februari 14, 2012, 12:50:46 PM
Hallo Lieverds, ik ben al een poosje niet meer online geweest, druk met andere dingen. En mijn hoofd staat niet zo naar de kaartjes de laatste tijd. Maar nu is er iets en heb er toch maar de kaarten op getrokken. Mss willen jullie ze duiden, want ik zie het  niet momenteel:

30   8  17

alvast bedankt.

dat ligt hier ook LA,
te veel aan je hoofd, te veel in het koppie, de geest komt niet to rust en dan kun je ook niet helder meer denken...dan laten de gidsen je ook met rust...
duidelijk met iets gaan kappen zegt de optelsom die de zeis tevoorschijn haalt...........

Dank je Marianne,
Dat dacht ik idd ook te zien van die gidsen. Ik voel me wel gesteund vanbovenaf.....het met iets kappen dat jij ziet, denk ik dat "loslaten"moet zijn dan. Ik kan het wel plaatsen. Thanx!

Liefs, LA