Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

Jane26

Joehoeeee vergeten jullie mij niet  :-[ :( :'(





:-* :-* (boek sleutel op pk, anker)

assie63

Citaat van: marianne op februari 10, 2012, 09:02:13 AM
Citaat van: assie63 op februari 10, 2012, 07:04:29 AM
goedemorgen

vandaag

5 boom-35- anker-4 huis= 8 doodkist

innerlijke groei en stabilteit doordat ik zaken kan afsluiten

boom-anker geven iets chronische aan.....
er is iets chronisch mis met stabiliteit ook houden assie.....
er zijn dingen die je nogal eens uit het evenwicht kunnen brengen, het kost je dan weer energie om de zaakjes voor jezelf weer op te lossen en weer in evenwicht te komen en dan woeps...een volgende [bom] aanslag...zelfs storm in een glas water brengt deining
ja klopt wel, al maanden zit ik vol, neus en zo, heb nu homeopatische neusdruppels gehaald, kijken of het een beetje helpt, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: Chris op februari 10, 2012, 12:31:21 PM
Citaat van: assie63 op februari 10, 2012, 07:04:29 AM
goedemorgen

vandaag

5 boom-35- anker-4 huis= 8 doodkist

innerlijke groei en stabilteit doordat ik zaken kan afsluiten


Je zit vastgeroest...maar er komt verandering in je patroon>Lijkt op werkgebied te zijn.
Communicatie,maar je moet knopen doorhakken !!!! (Ook al weet ik dat dat niet jouw sterkste kant is.)

Gr Chris


1) Boom - Anker - Huis - Lijkkist
2) Huis - Schip - Vogels - Toren
3) Slang - Beer - Zonne - Ooievaar
4) Wegen - Zeisen - Vogels - Lijkkist
5) Maantje - Wegen - Tuin - Klaverblad
mijn kop zit vol, verkoudheid, ja moet ook knopen door hakken, nee is zeker niet mijn sterkste kant  ;D, Dank voor duiding, assie xx

rianna

Citaat van: marianne op februari 10, 2012, 09:07:11 AM
Citaat van: rianna op februari 10, 2012, 09:02:56 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
26 = het boek
2 = de klaver
32 = het maantje
samen 24 = het hart
iets wat nog geheim is word openbaar ik voel me dar gelukkig onder
en geeft blijk van gevoelens van liefde
liefs Rianna

hihi, rianne, dacht net aan je, was er toch zeker van dat je al op was en bedrijvig achter je pc-tje zit....maar nog geen bericht en woeps...daar komt de rook van rotterdam binnen......hihihi....
heej born is hier een aflopende zaak,er wordt druk gepraat hier over de consequenties, heel veel mensen hier in born werken daar......

iets wat niet uitgesproken wordt ook....er wordt iets niet uitgesproken...je moet het een en ander steeds  maar tussen de regels door lezen en daar kun je niet goed tegen.....

hoi Marianne
ja ik hoorde het op de radio jammer voor al die mensen die weer zonder werk komen he
en ja ik moet altijd tussen de regeltjes door lezen   maar  met mijn intuïtie weet ik toch altijd wel meer als ze denken hihihihih
raden is niet mijn sterkste kant vertel gewoon  wat er is denk ik altijd
dank je wel weer hoor
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op februari 10, 2012, 12:25:52 PM
Citaat van: rianna op februari 10, 2012, 09:02:56 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
26 = het boek
2 = de klaver
32 = het maantje
samen 24 = het hart
iets wat nog geheim is word openbaar ik voel me dar gelukkig onder
en geeft blijk van gevoelens van liefde
liefs Rianna

LIjkt me dat je gewoon heerlijk in je velletje zit totdat er iets ter sprake komt wat je geluk ondermijnt,maar wat...

Gr Chris ( pff kan merken dat ik er ff tussenuit geweest ben)

tja chris ik heb geen idee wat me dwars zou kunnen zitten ben nog niks tegen gekomen vandaag
ik hoop dat het zo blijf ik zit heerlijk in mijn velletje
ruimte zat hihihihi
liefs rianna

dameblanche

assie, dit gaat ook nog even duren voor je, die neusdruppels gaan ook niet helpen...
het is gewoon dat je steeds weer hikt tegen een griep aan...
het is steeds weer de aanslag op je weerstand en door het jachtige en drukke bestaan, het onzekere bestaan ook t.a. v werk. e.d.
stresstoestanden door innerlijke spanningen, angstige gevoelens, hetwordt even te druk om je heen, je zou mogelijk een tijdje rust willen nemen, maar niks en niemand laat dit toe, ook jezelf niet....the show must go on..en door een griep kun je dit jezelf veroorloven...je veroorlooft jezelf om het anker te kunnen uitgooien...
neem mogelijk wat vitaminen- pillen, probeer je weerstand te verhogen, dit kan door een fikse boswandeling zelfs al.......ik probeer je toch het bos in te sturen as....
;) :-*

dameblanche

Citaat van: Jane26 op februari 10, 2012, 16:58:47 PM
Joehoeeee vergeten jullie mij niet  :-[ :( :'(





:-* :-* (boek sleutel op pk, anker)

ligt de sleutel bij het boek dan wordt iets opgelost, dan wordt iets duidelijk waardoor zekerheid gaat toenemen.....

dameblanche

Citaat van: kleine7 op februari 10, 2012, 11:58:29 AM
Hoi allemaal,
mijn eerste maal dat ik dagkaarten trek...

vogels - lelie op PK (heer) - muizen

enig idee?

mvg,
Gert

alles heeft een eerste keer hoor gert, en een eerste keer laat altijd een diepe indruk achter, denk maar eens de eerste keer dat je kon fietsen zonder de steunende hand van je moeder, je eerste zoen, je eerste meisje...en nu je eerste kaartjes ::)

communicatie komt terug......
je bent een steun en toeverlaat voor iemand in je omgeving

dameblanche

Citaat van: sweetmami op februari 10, 2012, 10:09:29 AM
Goeiemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag;

Het hart, de lelie op pk, de sleutel.

Fijne dag!  :-*

het gaat richting valentijn sweety, wat zou het toch mooi wezen als iemand je een speciale boodschap zou kunnen brengen.....daar zou je werkelijk verrast door worden....
je weet maar nooit....maar je krijgt wel nog een bericht........................... ::)

dameblanche

Citaat van: Chris op februari 10, 2012, 10:01:35 AM
Goedemorgen op deze mooie vrijdag


1) Klaverblad - Hond - Kindje - Sleutel


2) Tuin - Zonne - Zeisen - Ring
3) Beer - Boom - Anker - Toren
4) Tuin - Huis - Hond - Wolken
5) Hart - Wegen - Hart - Vissen

Gr Chris

je probeert al geruime tijd uit de problemen te komen chris, je vindt het genoeg geweest, tijd voor iets nieuws...een nieuwe lente een nieuw geluid......
;)

dameblanche

heej sweety, goed idee, ik ga ook eens op zoek naar die zigeunerkaartjes.....ik ken ze wel, maar nog niet meer gewerkt....ben benieuwd, je hoort nog van me wat dat betreft....
kan carla er weer een nieuwe topic openenen

sweetmami

Citaat van: marianne op februari 10, 2012, 17:55:33 PM
Citaat van: sweetmami op februari 10, 2012, 10:09:29 AM
Goeiemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag;

Het hart, de lelie op pk, de sleutel.

Fijne dag!  :-*

het gaat richting valentijn sweety, wat zou het toch mooi wezen als iemand je een speciale boodschap zou kunnen brengen.....daar zou je werkelijk verrast door worden....
je weet maar nooit....maar je krijgt wel nog een bericht........................... ::)

ohh neeehhh heh, wat voor bericht  :o heb net alle kakkerlakken in de kast gezet nadat ik de sleutel 126752 keer heb omgedraaid  ;D nu moet ie wel dichtblijven!

morgenavond nog even snel met mn zonnebril op stap  8) misschien weet ik nog wat af te dwingen voor valentijn hahahahaha.. en zo niet, krijg ik zeker wat liefs van mn kleine (via mn moeder hihi, ook liefff!)

Ja Mar, ga ff kijken voor die kaartjes, jij beheerst de kaarten zo goed dan zijn die echt appeltje eitje. Ik ga Carla alvast aanspreken, LEUK!

Fijn weekend allemaal!  :-*

assie63

Citaat van: marianne op februari 10, 2012, 17:43:54 PM
assie, dit gaat ook nog even duren voor je, die neusdruppels gaan ook niet helpen...
het is gewoon dat je steeds weer hikt tegen een griep aan...
het is steeds weer de aanslag op je weerstand en door het jachtige en drukke bestaan, het onzekere bestaan ook t.a. v werk. e.d.
stresstoestanden door innerlijke spanningen, angstige gevoelens, hetwordt even te druk om je heen, je zou mogelijk een tijdje rust willen nemen, maar niks en niemand laat dit toe, ook jezelf niet....the show must go on..en door een griep kun je dit jezelf veroorloven...je veroorlooft jezelf om het anker te kunnen uitgooien...
neem mogelijk wat vitaminen- pillen, probeer je weerstand te verhogen, dit kan door een fikse boswandeling zelfs al.......ik probeer je toch het bos in te sturen as....
;) :-*
ja kan best hoor, moet trouwens woensdag op gesprek komen voor mijn sollicitatie, ik heb eigenlijk geen stress of angst, voel mij goed ondanks mijn natte neus  ;D heb afgelopen week een paar dagen vrij gehad, en maandag dinsdag ook vrij, dus geen griep, ik zal wat extra vitamines nemen, van het weekend werken dus geen tijd om het bos in te gaan  ;D,

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

5 boom-16 ster-13 kind= 34 vissen

groei en helderheid, een nieuw begin op emotioneel gebied

rianna

goedemorgen allemaal vandaag zaterdag en ik trok
31 = de zon 20 = de tuin 17 = de ooievaar -=samen 32 het maantje
er is harmony en positieve gevoelens  tijd om mijn vleugels uit te slaan
liefs Rianna