Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

dameblanche

#195
Citaat van: PinkJupiter op februari 09, 2012, 06:52:15 AM
Ha nog een gemeenschappelijke factor van die exen:  een pyschiatrische achtergrond.  Man man man.

Die van mij kan zo smalend doen over kaarten leggen, hij beweert dat alles wiskundig onderbouwd is en dat je aan elke kaart een cijfer kan toekennen en zo een berekening kunt maken en blablabla.  Helderziendheid en zo dat bestaat allemaal niet, dat zit allemaal in onze kop.  En dat we geloven in engeltjes, dat is toch te gek voor woorden.   Tegen mijn zoontje kan hij zo smalend doen als hij een nieuw boek in mijn huis ziet liggen over astrologie of kaartjes:  "Mama heeft weer sterretjes zitten lezen" - "Ze gaat weer in haar glazen bol kijken", tsssss.

Misschien kan Carla ons een spiksplinternieuw topic geven waarin we kunnen tekeer gaan over onze exen  ;D

ergens heeft hij er wel ontzag voor, maar dat laat hij nooit en te nimmer zien, hij is er zelfs bang voor, omdat hij het niet kan bevatten, het niet rationeel kan oplossen, ook dat laat hij niet zien, wat hij hier wel laat zijn is zijn mannelijke rationele benadering van alle problemen, zijn haantjes gedrag en er boven staan ook boven jou....
en dat is geenzins een gelijkwaardige relatie [geweest]

maarre....wij zelf zijn ook [h] exen :-[

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 09, 2012, 06:59:56 AM
Goede morgen

Het Huis - De Slang - Het Hart = Het Anker

De laatste tijd voel ik me gekluisterd aan mijn huis, en heb ik de nood om uit te breken en alles achter te laten.  Maar met goede werkvooruitzichten keer ik terug naar mijn huisje, en ga ik verder verzorgen.  Heb plannen om mijn badkamer te schilderen, de living een kleurtje te geven, en ik moet eens eindelijk eindelijk een altaartje maken in mijn slaapkamer, om om geregelde tijdstippen te mediteren.  Is broodnodig.

RW:  Het Oordeel en Staven Koning  hmmmmmm ....  bevrijdend nieuws ?

PJ xxx

idd je voelt je gekluisterd aan je huis, je wil iets veiligs om je heen, maar het is maar schijn.....
in feite wil je helemaal niet als een kluizenaar leven....daar borrel je zelf te veel voor, oppassen voor de slang, behoed je voor zelfmisleiding...dit kan in de vorm zijn van verslavend gedrag.kan zich ook uiten in vele naar soap's kijken
in feite is maar thuis zitten een apatische bezigheid, een passieve bezigheid....op deze manier vervreem je van jezelf
ik ga nu misschien iets te ver..maar ik wil je hierbij iets duidelijk maken PJ...
de psyche vertaalt zich dan in een ziekte of onbewegelijkheid, signalen van vastzitten in denkpartonen

ook heit geeft het oordeel dat aan, omdat jeniet gelukkig bent met je zelf wil je definitief gaan afrekenen met oude denkpatronen

de staven koning zegt me dat je je ernergie weer moet aan aanspreken en  gaan oproepen ;) :P

dameblanche

Citaat van: assie63 op februari 09, 2012, 07:04:41 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

16 ster-17 ooievaar-8 doodkist= 5 boom

helderheid door een verandering verleden afsluiten zorgt voor groei

ik zie hier wel weer de kist liggen assie....geen verandering, je blijft echter plannetje maken, maar laat ze vervolgens in de ijskast staan.....wel een goed idee, dan blijven ze langer houdbaar! :-\

dameblanche

Citaat van: Kabouter op februari 09, 2012, 07:22:35 AM
Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn ruiker-muizen-kind.
Ik pieker/irriteer me ergens over.....?

Fijne dag!

je staat open voor uitnodigingen.....uitnodigingen van 'hem 'zijn kant.....

dameblanche

Citaat van: Chris op februari 09, 2012, 07:54:14 AM
Voor deze donderdag

1) Zonne - Vogels - Schip - Zeisen


2) Slang - Beer - Kindje - Anker
3) Wegen - Heer - Vogels - Boek
4) Vosje - Huis - Klaverblad - Tuin
5) Hond - Wolken - Wegen - Zeisen



Gr Chris

je gaat oogsten chris.....leuke gesprekken, ik denk dat dit aansluit bij hetgeen je gaat ondernemen..kom eindelijk eens van die bank af en zet eens een paar danspasjes op de dansvloer...............http://youtu.be/bhGtL2Kp0-Q

PinkJupiter

Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 08:33:27 AM
idd je voelt je gekluisterd aan je huis, je wil iets veiligs om je heen, maar het is maar schijn.....
in feite wil je helemaal niet als een kluizenaar leven....daar borrel je zelf te veel voor, oppassen voor de slang, behoed je voor zelfmisleiding...dit kan in de vorm zijn van verslavend gedrag.kan zich ook uiten in vele naar soap's kijken
in feite is maar thuis zitten een apatische bezigheid, een passieve bezigheid....op deze manier vervreem je van jezelf
ik ga nu misschien iets te ver..maar ik wil je hierbij iets duidelijk maken PJ...
de psyche vertaalt zich dan in een ziekte of onbewegelijkheid, signalen van vastzitten in denkpartonen
ook heit geeft het oordeel dat aan, omdat jeniet gelukkig bent met je zelf wil je definitief gaan afrekenen met oude denkpatronen
de staven koning zegt me dat je je ernergie weer moet aan aanspreken en  gaan oproepen ;) :P

Klopt, ik ben eigenlijk wel onbeweeglijk.  Ben ook aan het bijkomen, en krijg mezelf maar niet onder controle wat eten betreft.  Ik heb het gevoel dat ik maar wat aanmodder met veel dingen, dan weer de winkel dicht voor een sollicitatie, dan weer eens behandelingen geven, er zit geen regelmaat in.  Ik voel dat ik behoefte heb aan regelmaat, en ik zou het fijn vinden om elke dag weer naar een job te kunnen gaan en collega's te hebben.  Het team dat er zit is een heel fijn team, en weer niet toevallig, we hebben alledrie kindjes van rond de 5 jaar.  Ben er maandag na mijn eerste gesprek blijven plakken en we zaten lekker te keuvelen aan tafel, gisteren ook weer nagepraat.  Het voelt gewoon goed.  Ik kijk er naar uit om weer voor mezelf te zorgen, mijn hakken en leuke juweeltjes weer te kunnen aandoen, weer vrouw te zijn, ipv in mijn salon eruit te zien als een soort desperate housewife op sloffen die moet luisteren naar iedereen en iedereen een hart onder de riem te steken.  Ik verval idd in soaps, heb mijn soapje elke avond om 20 u ;D
Staven Koning staat te trappelen om eruit te komen ...

rianna

Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 08:16:48 AM
Citaat van: rianna op februari 08, 2012, 17:12:16 PM
Citaat van: PinkJupiter op februari 08, 2012, 11:51:33 AM
Er viel mij vandaag weer iets op, hihihi - na maandag de vaststelling dat we hier allemaal zoveel "zorgen", op onze eigen manier, in de meest uiteenlopende beroepen.  Vandaag stel ik vast dat hier wel erg veel vrouwen een vervelende ex hebben:  die van mijn is psychopaat ( 8)), SweetMami heeft ook haar deel gehad, Assie heeft blijkbaar een leugenaar van de bovenste plank, die van Marianne doet lastig over het huis, ...  Enkel Rianna heeft een mannetje waarmee ze in het mandje kan kruipen wahahahahahaa !

Nou, ik stel voor:  al die exen op een hoop, glazen stolp erover en vacuum trekken  ;D

ohhhhhhh maar ik heb wel een ex ook hoor ja anders hoor je er niet bij tenslotte
ben nu 33 jaar gescheiden en  hij is nog steeds niet uit mijn vaarwater  hihihih maar ok  moeilijke tijden met hem en zijn vreselijke leugens gehad
waarbij ik nu denk het zeg meer over hem als over mij tenslotte
je kan in je eigen leugens verstrikt raken en zo be ith
hij heeft er mooi weer bij (hoewel) hihihihi
met mijn mannetje ben ik nu 27 jaar samen  dus dat zit wel snor
ach ja een mens maak nog eens wat mee  zo he hihihihi

nu we toch steeds aan het optellen zijn rianne....33 +27 =60....je leeftijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja goed he hihihihi

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
27 = de brief
22 = de weg
29= de dame
samen 6 = de wolken
een dame die der eigen weg ga
een besluit nemen die me niet lekker zit
liefs Rianne




PinkJupiter

OK moeder, kan niet goed volgen, er 3 dingen die me opvallen:

* Bold & The Beautiful:  "ik had gelijk, ik had gelijk, ik had gelijk, ...." - Einde
* De doofstomme vrouw met magische krachten - ben ik doofstom of heb ik magische krachten  ;D
* Secrets: een vrouw die getekend is door het overlijden van iemand, en die vragen heeft waar ze wellicht nooit antwoord op krijgt

?????

Kabouter

Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 08:41:56 AM
Citaat van: Kabouter op februari 09, 2012, 07:22:35 AM
Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn ruiker-muizen-kind.
Ik pieker/irriteer me ergens over.....?

Fijne dag!

je staat open voor uitnodigingen.....uitnodigingen van 'hem 'zijn kant.....
Hoi lieve Marianne, zou het kunnen dat ik me zorgen maak of die uitnodigingen van zijn kant wel komen? Liefs, Carla

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 09, 2012, 10:54:17 AM
OK moeder, kan niet goed volgen, er 3 dingen die me opvallen:

* Bold & The Beautiful:  "ik had gelijk, ik had gelijk, ik had gelijk, ...." - Einde
* De doofstomme vrouw met magische krachten - ben ik doofstom of heb ik magische krachten  ;D
* Secrets: een vrouw die getekend is door het overlijden van iemand, en die vragen heeft waar ze wellicht nooit antwoord op krijgt

?????

soaps, je blind staren op nep-figuren die hun lichaam niet hebben gevormt vanuit hun hart holle vazen..keer terug naar je eigen hartelijke kern.... doofstom...terugtrekken in jezelf, afzakken naar het diepe, je hart niet meer leten spreken....geen gehoor geven aan je innerlijke zelf......
geef jezelf weer die magische kracht, die in jezelf zit....
tja, je vader maant je aan dit eindelijk eens te gaan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dameblanche

Citaat van: Kabouter op februari 09, 2012, 11:37:40 AM
Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 08:41:56 AM
Citaat van: Kabouter op februari 09, 2012, 07:22:35 AM
Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn ruiker-muizen-kind.
Ik pieker/irriteer me ergens over.....?

Fijne dag!

je staat open voor uitnodigingen.....uitnodigingen van 'hem 'zijn kant.....
Hoi lieve Marianne, zou het kunnen dat ik me zorgen maak of die uitnodigingen van zijn kant wel komen? Liefs, Carla

inderdaad....of.......je stopt er heel wat in...en wat doet hij???????

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 09, 2012, 09:21:15 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
27 = de brief
22 = de weg
29= de dame
samen 6 = de wolken
een dame die der eigen weg ga
een besluit nemen die me niet lekker zit
liefs Rianne

het is ook moeilijk om een duidelijk besluit te nemen, je blijft hierover twijfelen...je weet niet meer hoe je het aan moet pakken, het blijft je kind :P

sweetmami

Goeiemiddag,

Kaartjes voor vandaag.

De sleutel, slang op pk, de sterren.

Xx