Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

Chris

Citaat van: marianne op februari 08, 2012, 09:12:28 AM
Citaat van: Chris op februari 08, 2012, 08:46:17 AM
Voor deze woensdag

1) Muizen - Hart - Vogels - Muizen

2) Roede - Kruis - Anker - Zeisen
3) Roede - Anker - Ruiker - Toren
4) Zeisen - Lijkkist - Heer - Zeisen
5) Hond - Kruis - Klaverblad - Tuin

Gr chris

nou chris, ik begin me ernstig zorgen over je te maken :o ;D
de roede, de zeisen, de muizen en dan ook nog eens de kist erbij....
nee grapje hoor, maar je bent duidelijk over vanaales en nog wat een kruis aan het trekken, maar kom je op die manier ook wel eens stap vooruit.....

Daar ga ik wel vanuit hihihi....Nou het is niet alles waar ik een kruis over heen zet.. :-X

ik moet ineens denken aan een peptalk van een manager die vertelde zijn personeel dat het bedrijf vorig jaar aan de rand van de afgrond stond, maar sedertdien een grote stap voorwaarts heeft gemaakt ;D
idd de [ijs] bloemetjes eens gaan buitenzetten....................

Yep ,ga ik zaterdag maar eens proberen of liever gezegd ...gewoon doen !! :D

Dankjewel voor jouw kijk op de kaartjes

Gr Chris

assie63

Citaat van: PinkJupiter op februari 08, 2012, 11:51:33 AM
Er viel mij vandaag weer iets op, hihihi - na maandag de vaststelling dat we hier allemaal zoveel "zorgen", op onze eigen manier, in de meest uiteenlopende beroepen.  Vandaag stel ik vast dat hier wel erg veel vrouwen een vervelende ex hebben:  die van mijn is psychopaat ( 8)), SweetMami heeft ook haar deel gehad, Assie heeft blijkbaar een leugenaar van de bovenste plank, die van Marianne doet lastig over het huis, ...  Enkel Rianna heeft een mannetje waarmee ze in het mandje kan kruipen wahahahahahaa !

Nou, ik stel voor:  al die exen op een hoop, glazen stolp erover en vacuum trekken  ;D
en de glazen stolp in de noordzee gooien  ;D

kreeft

Citaat van: marianne op februari 08, 2012, 08:56:45 AM
ik wordt gek van die onrust over dat huis......
ieder huisje heeft zijn kruisje.....
huis-vissen-kruis

ja, onrust,  ::) het vreet je helemaal op,
de onwetendheid  :-\
ik zie hier meer mensen die wachten op een verlossing  :)
slowly going mad  ;D

kreeft

Citaat van: assie63 op februari 08, 2012, 16:03:43 PM
Citaat van: PinkJupiter op februari 08, 2012, 11:51:33 AM
Er viel mij vandaag weer iets op, hihihi - na maandag de vaststelling dat we hier allemaal zoveel "zorgen", op onze eigen manier, in de meest uiteenlopende beroepen.  Vandaag stel ik vast dat hier wel erg veel vrouwen een vervelende ex hebben:  die van mijn is psychopaat ( 8)), SweetMami heeft ook haar deel gehad, Assie heeft blijkbaar een leugenaar van de bovenste plank, die van Marianne doet lastig over het huis, ...  Enkel Rianna heeft een mannetje waarmee ze in het mandje kan kruipen wahahahahahaa !

Nou, ik stel voor:  al die exen op een hoop, glazen stolp erover en vacuum trekken  ;D
en de glazen stolp in de noordzee gooien  ;D

is er nog plaats voor ééntje  ;D
met het geluk dat ik heb moet ik waarschijnlijk bij betalen  >:( ::)

dameblanche

#184
lastig doen over een huis, bleef het daar maar bij, ik heb duidelijk te maken met een narcist...
iemand die handelt vanuit een niet onderbouwde eigenwaarde en zelfvertrouwen.
iemand die meent de last te moeten dragen zelf bouwend op eigen regels en dogma,s en op een geloof buiten zichzelf.
deze mensen zijn overdreven gevoelig voor kritiek en kunnen niet tegen situaties waarin zij falen...
ik vraag me nu vaak af, wat zegt dat over mij, wat moet ik hiervan leren???
waarom wij zulke extreme exen hebben, is een gedeelte in onzelf die zij aan ons spiegelen, wij zullen dit gedeelte moeten oplossen....

wel even afwachten hoe de stroming staat op de noordzee, voor je het weet spoelen zij morgen weer aan.........

dameblanche

hihihi, kreeftje......bijbetalen ik ben bang dat je nog een persoonlijke lening moet gaan afsluiten :-\ :-*

rianna

Citaat van: PinkJupiter op februari 08, 2012, 11:51:33 AM
Er viel mij vandaag weer iets op, hihihi - na maandag de vaststelling dat we hier allemaal zoveel "zorgen", op onze eigen manier, in de meest uiteenlopende beroepen.  Vandaag stel ik vast dat hier wel erg veel vrouwen een vervelende ex hebben:  die van mijn is psychopaat ( 8)), SweetMami heeft ook haar deel gehad, Assie heeft blijkbaar een leugenaar van de bovenste plank, die van Marianne doet lastig over het huis, ...  Enkel Rianna heeft een mannetje waarmee ze in het mandje kan kruipen wahahahahahaa !

Nou, ik stel voor:  al die exen op een hoop, glazen stolp erover en vacuum trekken  ;D

ohhhhhhh maar ik heb wel een ex ook hoor ja anders hoor je er niet bij tenslotte
ben nu 33 jaar gescheiden en  hij is nog steeds niet uit mijn vaarwater  hihihih maar ok  moeilijke tijden met hem en zijn vreselijke leugens gehad
waarbij ik nu denk het zeg meer over hem als over mij tenslotte
je kan in je eigen leugens verstrikt raken en zo be ith
hij heeft er mooi weer bij (hoewel) hihihihi
met mijn mannetje ben ik nu 27 jaar samen  dus dat zit wel snor
ach ja een mens maak nog eens wat mee  zo he hihihihi

kreeft

Citaat van: sweetmami op februari 08, 2012, 10:42:04 AM

@ kreeft er word nog iets meer geduld van je gevraagd.


vandaag nog geen nieuws  :(

ik had gehoopt om mijn huidig werk deze week te kunnen achter mij laten,

PinkJupiter

Ha nog een gemeenschappelijke factor van die exen:  een pyschiatrische achtergrond.  Man man man.

Die van mij kan zo smalend doen over kaarten leggen, hij beweert dat alles wiskundig onderbouwd is en dat je aan elke kaart een cijfer kan toekennen en zo een berekening kunt maken en blablabla.  Helderziendheid en zo dat bestaat allemaal niet, dat zit allemaal in onze kop.  En dat we geloven in engeltjes, dat is toch te gek voor woorden.   Tegen mijn zoontje kan hij zo smalend doen als hij een nieuw boek in mijn huis ziet liggen over astrologie of kaartjes:  "Mama heeft weer sterretjes zitten lezen" - "Ze gaat weer in haar glazen bol kijken", tsssss.

Misschien kan Carla ons een spiksplinternieuw topic geven waarin we kunnen tekeer gaan over onze exen  ;D

PinkJupiter

Goede morgen

Het Huis - De Slang - Het Hart = Het Anker

De laatste tijd voel ik me gekluisterd aan mijn huis, en heb ik de nood om uit te breken en alles achter te laten.  Maar met goede werkvooruitzichten keer ik terug naar mijn huisje, en ga ik verder verzorgen.  Heb plannen om mijn badkamer te schilderen, de living een kleurtje te geven, en ik moet eens eindelijk eindelijk een altaartje maken in mijn slaapkamer, om om geregelde tijdstippen te mediteren.  Is broodnodig.

RW:  Het Oordeel en Staven Koning  hmmmmmm ....  bevrijdend nieuws ?

PJ xxx

PinkJupiter

Mijn sollicitatie!

Gisteren moest ik van Moeder Marianne een varkentje gaan wassen met groene zeep op roze wijze, en ik denk dat het me gelukt is.  Mijn kaartjes gaven een kruisverhoor aan, en daar kan je het mee vergelijken, hij had toch een paar venijnige vraagjes.  Maar ik had de raad gekregen om zeker te zijn van mezelf, dat ik het wel zou kunnen, en ik was eigenlijk goed op dreef.  Hij gaf zo een paar woordjes, waartussen ik een keuze moest maken, en heb op een gegeven moment gezegd dat ik niet zit zwart/wit denk, dat het in het leven niet vaak OF OF is maar des te meer EN EN, en gaf hem daarmee lik op stuk.

De conclusie:  het varkentje was onder de indruk , maar heeft een paar kanttekeningen gemaakt die de kantoormanager van tafel gegooid heeft, dus ze willen mij nu aannemen, maar dat gaan ze mij pas volgende week laten weten, want het is hun bedrijfspolicy om mensen te laten wachten ..........

Dus moeder Marianne had gelijk:  ze gaan het op de lange baan schuiven, al hoop ik dat ze niet te lang wachten ....

PJ xxxx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

16 ster-17 ooievaar-8 doodkist= 5 boom

helderheid door een verandering verleden afsluiten zorgt voor groei

Kabouter

Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn ruiker-muizen-kind.
Ik pieker/irriteer me ergens over.....?

Fijne dag!

Chris

Voor deze donderdag

1) Zonne - Vogels - Schip - Zeisen


2) Slang - Beer - Kindje - Anker
3) Wegen - Heer - Vogels - Boek
4) Vosje - Huis - Klaverblad - Tuin
5) Hond - Wolken - Wegen - Zeisen

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 08, 2012, 17:12:16 PM
Citaat van: PinkJupiter op februari 08, 2012, 11:51:33 AM
Er viel mij vandaag weer iets op, hihihi - na maandag de vaststelling dat we hier allemaal zoveel "zorgen", op onze eigen manier, in de meest uiteenlopende beroepen.  Vandaag stel ik vast dat hier wel erg veel vrouwen een vervelende ex hebben:  die van mijn is psychopaat ( 8)), SweetMami heeft ook haar deel gehad, Assie heeft blijkbaar een leugenaar van de bovenste plank, die van Marianne doet lastig over het huis, ...  Enkel Rianna heeft een mannetje waarmee ze in het mandje kan kruipen wahahahahahaa !

Nou, ik stel voor:  al die exen op een hoop, glazen stolp erover en vacuum trekken  ;D

ohhhhhhh maar ik heb wel een ex ook hoor ja anders hoor je er niet bij tenslotte
ben nu 33 jaar gescheiden en  hij is nog steeds niet uit mijn vaarwater  hihihih maar ok  moeilijke tijden met hem en zijn vreselijke leugens gehad
waarbij ik nu denk het zeg meer over hem als over mij tenslotte
je kan in je eigen leugens verstrikt raken en zo be ith
hij heeft er mooi weer bij (hoewel) hihihihi
met mijn mannetje ben ik nu 27 jaar samen  dus dat zit wel snor
ach ja een mens maak nog eens wat mee  zo he hihihihi

nu we toch steeds aan het optellen zijn rianne....33 +27 =60....je leeftijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!