Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

PinkJupiter

Citaat van: assie63 op februari 07, 2012, 09:16:06 AM
goedemorgen allemaal
vandaag
35 anker-15 beer-32 maan=10 zeisen
stabiliteit als moeder na emotioneel knopen door te hakken

Misschien kreeg je zelfs een visioen in je dromen, waardoor je emotionele knopen kon doorhakken ?

PinkJupiter

Citaat van: marianne op februari 07, 2012, 09:15:45 AM
ach wat is er mis met een kort koppie...het is toch mutsen-weer.....hihih, maar het zal wel meevallen hoor... ;)

Dat een kort koppie niet echt past bij een dikke poep - maar ach, ook daar werken we aan, de ene stopt hier met roken, de andere stopt met emo-eten - we stoppen allemaal wel met iets, daarom regent het zeisen, lijkkisten, kruisen, en zwaardenkaarten, hahahahahahaha !

kreeft

Citaat van: marianne op februari 07, 2012, 08:59:50 AM
Citaat van: kreeft op februari 07, 2012, 07:50:01 AM
morgen,  :)

getrokken:ruiker
deze site: hart

zeis10, wolken6, berg21 = 10 zeis, met pk = 12 kind
::)
(iemand?)

het is moeilijk om problemen op te lossen kreeft....je hebt voorlopig ff je liefdesleven ff in de ijskast gezet, je wil eest je problemen gaan oplossen, maar dat blijkt moeilijker dan je denkt...........
dank  :-*

ik pieker me suf en geraak er niet uit,  :'(
zou graag een streep trekken onder dit werk, maar wacht op zekerheid  ::)

sweetmami

Citaat van: marianne op februari 07, 2012, 08:54:00 AM
Citaat van: sweetmami op februari 06, 2012, 23:01:12 PM
Goedenavond, nog even mijn kaartjes;

De muizen en beer floepte er samen uit.
De zon, kind op pk, de ruiker.

Xx

zet je zorgen aan de kant......hieperde piep.....
mooie kaartjes.....even genieten van de dag.....de zon maakt je blij, je staat er geheel open voor..het gaat weer even goeddddddddddddddddddddddddddddddddddd ;D

Mn kleine is ziek maar geniet wel van de knuffeltijd

dameblanche


dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 07, 2012, 09:41:37 AM
Citaat van: marianne op februari 07, 2012, 09:15:45 AM
ach wat is er mis met een kort koppie...het is toch mutsen-weer.....hihih, maar het zal wel meevallen hoor... ;)

Dat een kort koppie niet echt past bij een dikke poep - maar ach, ook daar werken we aan, de ene stopt hier met roken, de andere stopt met emo-eten - we stoppen allemaal wel met iets, daarom regent het zeisen, lijkkisten, kruisen, en zwaardenkaarten, hahahahahahaha !


hihi, als we maar niet stoppen met ademhalen :-\ ;)

PinkJupiter

SweetMami:  ik vind jouw kaarten tegenwoordig wel erg floeperig  ;D - Jouw energie zit er duidelijk in  ;)

PinkJupiter

Citaat van: marianne op februari 07, 2012, 12:38:33 PM
voor mij.....brief-zeis-muizen :o


O - oooooooowwww ....  een bericht met slecht nieuws waardoor je weer aan het piekeren gaat?  Of een bericht waarin staat dat je nog eens moet betalen, een som die je niet verwacht had ....

dameblanche

aan assie.......
een beroep in de zorg, heb je daar naar gesoliciteerd?
er komt zekerheid..................................................

Chris

Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 11:51:57 AM
goede morgen chris, fijn weekend achter de rug, niks bevroren geraakt???

je zit in een soort van impasse, je kijkt met tevredenheid terug op datgene wat je tot nu toe bereikt hebt, zeggen de pentakels 7,
je hebt een beetje het idee, het kan vriezen het kan dooien, een goede keuze maken of een valse keuze te moeten gaan maken, je stelt het maken van keuzes daarom even uit....

Ik denk niet dat  ik op dit moment veel te kiezen heb,ben wel idd tevreden hoe ik het allemaal gedaan heb tot nu toe,voor de rest is het afwachten

Dankjewel

Gr Chris

dameblanche

#145
Citaat van: PinkJupiter op februari 07, 2012, 12:42:58 PM
Citaat van: marianne op februari 07, 2012, 12:38:33 PM
voor mij.....brief-zeis-muizen :o


O - oooooooowwww ....  een bericht met slecht nieuws waardoor je weer aan het piekeren gaat?  Of een bericht waarin staat dat je nog eens moet betalen, een som die je niet verwacht had ....

ja pfffff...daar zit ik niet op te wachten...maar toch zit ik er op te wachten.........pfffff
de kopers van het huis die hebben schijnbaar alle tijd, komen iedere keer weer kijken, of zij iets kunnen overnemen, verlopig koopcontract is kant en klaar, nu wil meneer weer een andere notaris. voor een dubbeltje op de eerst rang zitten, maar hij eist wel dat mijn ex er binnen 6 weken uit is....

Chris

Citaat van: PinkJupiter op februari 07, 2012, 09:36:32 AM
Citaat van: Chris op februari 07, 2012, 09:18:03 AM
Goedemorgen
1) Anker - Roede - Wegen - Maantje
2) Zeisen - Sleutel - Hond - Ring
3) Slang - Beer - Slang - Vrouw
4) Wegen - Wegen - Kruis - Lijkkist
5) Lijkkist - Wegen - Lijkkist - Klaverblad
Gr Chris

Problemen of twisten op je werk, maar de oplossing ligt al te lonken, ligt in het verschiet.
Er gaan dingen afgekapt worden, en dat is nodig, want je draait in een kringetje.

Op werkgebied hel zeker !!

Weer een moederlijke vrouw die moeilijk doet en dwars ligt, de mama van de kids?

Nee geen dame die het me lastig maakt hoor !

Kaarten manen je aan om eindelijk keuzes te maken zodat je het verdriet kan achter je laten en een kruis kan trekken over de hele situatie.  Enkel daarmee zal je ook persoonlijk kunnen transformeren, en dat is nodig, want je bekijkt de situatie volledig verkeerd.  Je krijgt ook een waarschuwing naar je gezondheid, de hele situatie is niet gezond, en als je ermee door gaat, dan lig je binnenkort letterlijk plat, geveld.
En hoe moeilijk het ook lijkt, het geluk ligt in het verschiet, de klaverbladen wijzen zelfs op onverwacht geluk.
Afkappen Chris, en als jij het niet doet, dan gaan ze je hierboven wel een handje helpen ...

Laat ze maar helpen
Dankjewel voor deze duiding

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: Chris op februari 07, 2012, 12:44:07 PM
Citaat van: marianne op februari 06, 2012, 11:51:57 AM
goede morgen chris, fijn weekend achter de rug, niks bevroren geraakt???

je zit in een soort van impasse, je kijkt met tevredenheid terug op datgene wat je tot nu toe bereikt hebt, zeggen de pentakels 7,
je hebt een beetje het idee, het kan vriezen het kan dooien, een goede keuze maken of een valse keuze te moeten gaan maken, je stelt het maken van keuzes daarom even uit....

Ik denk niet dat  ik op dit moment veel te kiezen heb,ben wel idd tevreden hoe ik het allemaal gedaan heb tot nu toe,voor de rest is het afwachten

Dankjewel

Gr Chris
in dit geval kun je blij zijn dat je het een en ander achter de kiezen hebt.....
dus de kiezen op mekaar chris....

PinkJupiter

Citaat van: Chris op februari 07, 2012, 09:18:03 AM
Goedemorgen
1) Anker - Roede - Wegen - Maantje
2) Zeisen - Sleutel - Hond - Ring
3) Slang - Beer - Slang - Vrouw
4) Wegen - Wegen - Kruis - Lijkkist
5) Lijkkist - Wegen - Lijkkist - Klaverblad
Gr Chris

Nee geen dame die het me lastig maakt hoor !

{/quote]

Dan heeft Chrisje een nieuwe vrouw in zijn leven, een echte verleidster, die zich listig om hem heen kronkelt met kleine zorgzame dingetjes, maar die Slang zit me nooit echt lekker.  Toch niet in combi met de vrouw en de beer.  Bah. 

Ach Chris, als ik ernaast zit, mag je het ook gerust op het forum gooien hoor.  Ik kan er tegen - écht !

dameblanche

ja chris, op tafel ermee, je had laatst ook al de roede met het hart samen liggen ;) ;) :P