Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

PinkJupiter

Goede morgen,

De vogels - De toren - De Dame - Het boek (heb een extra kaart getrokken omdat ik mijn pk trok)
Dame niet meegerekend komt dit op De Berg
Dame wel meegerekend kom ik op De Vos

Gekwetter hoog in mijn torentje, ik pieker weer veel de laatste twee dagen, de molen staat niet stil. 
Ik moet echter wel een gesprek voeren met een dame en haar straks iets meedelen wat ze niet leuk zal vinden, en dan komen we op de Berg en de Vos, het is een taak waar ik erg tegen op kijk, en ik vrees dat ze zich tegen mij zal keren na de mededeling, of tenminste, niet direct, misschien volgt er nu een spelletje welles/nietes dat wel eens lang zou kunnen aanslepen.  De vos wijst dan weer op het feit dat ik nu eens aan mezelf zal denken, ik moet wel.

Ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan gaan maken ...

xxxx

PinkJupiter

En mijn dagkaart op de site was Staven 5 - slik

rianna

goedemorgen allemaal
vanmorgen trok ik deze kaartjes
19 = de toren
20 = de tuin
1=  de ruiter
samen vormen zij 4 = het huis
innerlijk ben ik op weg om harmony in mijn levensloop te krijgen
liefs rianna

Chris

Citaat van: marianne op februari 03, 2012, 18:34:42 PM
Citaat van: Chris op februari 03, 2012, 12:11:08 PM
beetje later dan normaal op deze koude vrijdag

1) Roede - Hart - Boom - Huis


2) Anker - Vrouw - Ruiker - Ruiter
3) Heer - Klaverblad - Zeisen - Huis
4) Lelie - Vogels - Vosje - Tuin
5) Wolken - Boek - Vissen - Lelie


Gr Chris

goh vergeet ik ons beste paard :-[ :-[ :-[
de boom op je pk, duidt op ontevredenheid er is iets niet in orde.......
we zullen hierbij maar je zoontje erbij halen, roede, de persoonskaart van je zoontje, hij ligt je na aan het hart.........maar je gaat ongezond met de situatie om, je trekt het je allemaal te veel aan waardoor het je aanvreeet, chris.....

Hihhi het beste paard  ???

Ik  moet je teleurstellen,uiteraard gaat hij mij aan het hart,maar ik trek het me niet aan hoor,ik weet nog helemaal niet wat er speelt...dus zolang vreet het oook niet  aan mij

Toch bedankt voor je duiding

Gr Chris

assie63

goedemorgen allemaal

29 vrouw -33 sleutel-30 lelie= 20 tuin

er worden deuren geopend ik krijg steun die mij rust geeft

sweetmami

Hai lieffies! Heerlijk rosig van de sneewpret, weer een heerlijke dag gehad en morgen   weer een leu;e dag voor de boeg...

Hier nog even mijn kaartjes;

De doodskist, wolken op pk, het kruis...

Gezellige kaartjes.... Voel toch een hele nieuwe energie. ???
bevestigd dit met uitroeptekens dat ik er nu echt klaar mee ben hihihi

Xx

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
16 = de sterren
1 = de ruiter
20 = de tuin
samen 1 de ruiter
op weg om harmony te vinden waarbij ik me gelukkig voel
liefs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

1 ruiter-16 ster-32 maan= 13 kindje

helderheid in emoties zorgt voor vooruitgang en nieuw begin

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 04, 2012, 08:04:59 AM
Goede morgen,

De vogels - De toren - De Dame - Het boek (heb een extra kaart getrokken omdat ik mijn pk trok)
Dame niet meegerekend komt dit op De Berg
Dame wel meegerekend kom ik op De Vos

Gekwetter hoog in mijn torentje, ik pieker weer veel de laatste twee dagen, de molen staat niet stil. 
Ik moet echter wel een gesprek voeren met een dame en haar straks iets meedelen wat ze niet leuk zal vinden, en dan komen we op de Berg en de Vos, het is een taak waar ik erg tegen op kijk, en ik vrees dat ze zich tegen mij zal keren na de mededeling, of tenminste, niet direct, misschien volgt er nu een spelletje welles/nietes dat wel eens lang zou kunnen aanslepen.  De vos wijst dan weer op het feit dat ik nu eens aan mezelf zal denken, ik moet wel.

Ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan gaan maken ...

xxxx
meestal wordt de dame uit het kaartspel genomen en dient dan als pk of als signaal kaart, dit betekend dan wel dat de dame geen betekenis heeft.....
neem je de kaart niet uit het sple dan heeft de dame een betekenis en aan de omliggende kaarten kan dan gezien worden 'welke'

laat ik er nu van uitgaan dat het boek op je pk ligt,  een instantie laat van zich horen, een telefoontje, het wijst op documenten, papieren waarbij naar de kleine lettertjes gekeken zal moeten worden.....

dameblanche

Citaat van: sweetmami op februari 04, 2012, 19:51:31 PM
Hai lieffies! Heerlijk rosig van de sneewpret, weer een heerlijke dag gehad en morgen   weer een leu;e dag voor de boeg...

Hier nog even mijn kaartjes;

De doodskist, wolken op pk, het kruis...

Gezellige kaartjes.... Voel toch een hele nieuwe energie. ???
bevestigd dit met uitroeptekens dat ik er nu echt klaar mee ben hihihi

Xx

geweldige kaartjes sweety, eindelijk eindelijk DE DOORBRAAK, je gaat een kruis trekken over wat op een obcessie begon te lijken

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 04, 2012, 08:06:04 AM
En mijn dagkaart op de site was Staven 5 - slik
in innerlijk gevecht......
je wil is in ontwikkeling en in beweging

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 04, 2012, 08:45:58 AM
goedemorgen allemaal
vanmorgen trok ik deze kaartjes
19 = de toren
20 = de tuin
1=  de ruiter
samen vormen zij 4 = het huis
innerlijk ben ik op weg om harmony in mijn levensloop te krijgen
liefs rianna

lekker rondrommelen in je huisje vandaag hoor rianne....het is weer zaterdag....en op zaterdag mag dat...

dameblanche

Citaat van: assie63 op februari 04, 2012, 11:19:42 AM
goedemorgen allemaal

29 vrouw -33 sleutel-30 lelie= 20 tuin

er worden deuren geopend ik krijg steun die mij rust geeft

voor deze dame is alle hulp welkom.................

dameblanche

#88
Citaat van: rianna op februari 05, 2012, 09:17:44 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
16 = de sterren
1 = de ruiter
20 = de tuin
samen 1 de ruiter
op weg om harmony te vinden waarbij ik me gelukkig voel
liefs Rianna
de sterren geven hoop, hoop op vooruitgang, gedachten dwalen daar steeds naar af.......een instantie zou uitkomst kunnen brengen hierin...............
ik ga even verder kijken voor je rianne, want het kabbelt eigenlijk maar, het komt niet echt van de plek, ik krijg hier de kaart de zon op de kop;
e bent ongelukkig met een situatie, omgekeerd gaan niet alle aspecten van de zon verloren, want je probeert altijd een zonnetje te wezen vor de mensen om je heen, maar er hangt ee nwolk voor de zon, en dan gaan treedt er min of meer verwarring op, ofte wel je kunt je die macht nu even niet eigen maken zegt de aas der staven, die ligt ook op de kop vandaag....de kans de kluizenaar...focus je niet teveel op maar een ding, een ding dat je gelukkig zou kunnen maken???
maar zal het je ook een nieuwe weg gaan bieden????

rianna

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:06:11 AM
Citaat van: rianna op februari 05, 2012, 09:17:44 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
16 = de sterren
1 = de ruiter
20 = de tuin
samen 1 de ruiter
op weg om harmony te vinden waarbij ik me gelukkig voel
liefs Rianna
de sterren geven hoop, hoop op vooruitgang, gedachten dwalen daar steeds naar af.......een instantie zou uitkomst kunnen brengen hierin...............
dat zou mooi zijn  Marianne
maar weet je he ik ben al zo vaak teleurgesteld dat ik  het uit me hoofd probeer te bannen
dus er echt mee bezig ben ik niet
eigenlijk om me zelf te beschermen 
Je weet
Brood wat voor mij gebakken is ,eet een ander toch niet dus  ik wacht af eens zal  mijn wens uitkomen
dank je wel
liefs Rianna