Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

Chris

Citaat van: Kabouter op februari 03, 2012, 07:07:28 AM
Goedemorgen allen,

Ik heb weer internet!!
Mijn kaartjes voor vandaag zijn muizen-hart-ruiter.
Maak ik me zorgen over mijn heer? Of moet ik me zorgen maken over mijn heer?

Fijne dag en dik aankleden met deze kou!

Lijukt op een onrustig dagje maar eerder binnenin jezelf

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op februari 03, 2012, 08:31:46 AM
goedemorgen allemaal
vanmorgen trok ik
5 = de boom 35 = het anker 9 = de ruiker = samen 13 het kind
ik denk dat ik me minder zorgen maak over mijn gezondheid er lijkt wel een nieuwe start te komen
die me meer houvast geven
ik denk andere medicijnen of spuiten
liefs Rianna

1) Boom - Anker - Ruiker - Kindje
2) Huis - Lijkkist - Wegen - Vissen
3) Vogels - Lelie - Tuin - Boek
4) Wolken - Vosje - Zeisen - Lelie
5) Tuin - Hart - Huis - Vogels

Denk dat je het toch allemaal als gerustellend ervaart.Je maakt je er niet te druk over,geniet lekker thuis in je vertrouwde omgeving

Gr Chris

Chris

Citaat van: PinkJupiter op februari 03, 2012, 09:44:34 AM
Goede morgen allemaal,

Doodskist - Wolken - Kind

Geven samen 27 De Brief

Ben nog steeds aan het wachten op nieuws van een job, het moet vandaag beslist worden.  Ik weet dat ze een jobvoorstel aan iemand anders hebben gedaan, maar die vrouw "moest erover nadenken".  Zou die job graag doen, het zou me voor enkele maanden toch wat uit de nood helpen ...

Groetjes,
PinkJupiter
Bericht van een bedrijf of instantie geeft een nieuw begin.Er volgen eerst nog gesprekken alvorens vooruitgang daadwerkelijk kan worden geboekt.Er zijn een aantal maar (s) aan het contract

Gr chris

dameblanche

Citaat van: assie63 op februari 03, 2012, 07:02:57 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

18 hond-32 maan-4 huis= 18 hond

innerlijk en emotioneel vertrowuen krijgen

op oude principes gevestigde angsten hebben je zelfvetrouwen aangetast....ervaringen uit het verleden hebben zich eerder tegen je gekeerd als dat je er van hebt geleerd assie....
herinzichten verkrijgen in eerdere ervaringen zal een nieuw licht moeten werpen gaan...

dameblanche

#64
Citaat van: Kabouter op februari 03, 2012, 07:07:28 AM
Goedemorgen allen,

Ik heb weer internet!!
Mijn kaartjes voor vandaag zijn muizen-hart-ruiter.
Maak ik me zorgen over mijn heer? Of moet ik me zorgen maken over mijn heer?

Fijne dag en dik aankleden met deze kou!

hihi, carla je mag weer....
je bent ee nbeetje ongeduldig, vertrouwen is gebroken, en moet langzaam herstelt worden van binnen uit net zoals een diepe snijwond... :-\

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 03, 2012, 08:31:46 AM
goedemorgen allemaal
vanmorgen trok ik
5 = de boom 35 = het anker 9 = de ruiker = samen 13 het kind
ik denk dat ik me minder zorgen maak over mijn gezondheid er lijkt wel een nieuwe start te komen
die me meer houvast geven
ik denk andere medicijnen of spuiten
liefs Rianna
Citeer
boom-anker heeft een chronische aandoening aan, een ongeneselijk iets...door rust en regelmaat is heir goed mee te leven, maar gun je je ook die rust  en regelmaat...
geboren met de overtuiging dat je het otch wel nooit helemaal naar je zin zal hebben in het leven...je gaat er in princip[e van uit dat het toch wel aan je neus voorbij zal gaan, op deze wijze zul je nooit gelukkig worden rianne, je verwacht de liefde en de aandacht en al wat je als voorwaarde stelt om gelukkig te zijn 'buiten' je zelf....
schenk jezelf nu eens de aandacht en de liefde die je verdient.................. :P

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 03, 2012, 09:44:34 AM
Goede morgen allemaal,

Doodskist - Wolken - Kind

Geven samen 27 De Brief

Ben nog steeds aan het wachten op nieuws van een job, het moet vandaag beslist worden.  Ik weet dat ze een jobvoorstel aan iemand anders hebben gedaan, maar die vrouw "moest erover nadenken".  Zou die job graag doen, het zou me voor enkele maanden toch wat uit de nood helpen ...

laat het geen obcessie voor je worden pinky, wacht maar rustig af, er komt goed bericht.....

Groetjes,
PinkJupiter

rianna

Citaat van: Chris op februari 03, 2012, 12:44:40 PM
Citaat van: rianna op februari 03, 2012, 08:31:46 AM
goedemorgen allemaal
vanmorgen trok ik
5 = de boom 35 = het anker 9 = de ruiker = samen 13 het kind
ik denk dat ik me minder zorgen maak over mijn gezondheid er lijkt wel een nieuwe start te komen
die me meer houvast geven
ik denk andere medicijnen of spuiten
liefs Rianna

1) Boom - Anker - Ruiker - Kindje
2) Huis - Lijkkist - Wegen - Vissen
3) Vogels - Lelie - Tuin - Boek
4) Wolken - Vosje - Zeisen - Lelie
5) Tuin - Hart - Huis - Vogels

Denk dat je het toch allemaal als gerustellend ervaart.Je maakt je er niet te druk over,geniet lekker thuis in je vertrouwde omgeving

Gr Chris

hoi Chris nee dat is zo ik maak me er niet druk over hoor  vandaag een heerlijke dag met het mannetje thuis
het is weer weekend zalig zeg
dank je wel hoor
liefs Rianna

rianna

#68
Citaat van: marianne op februari 03, 2012, 16:40:18 PM
Citaat van: rianna op februari 03, 2012, 08:31:46 AM
goedemorgen allemaal
vanmorgen trok ik
5 = de boom 35 = het anker 9 = de ruiker = samen 13 het kind
ik denk dat ik me minder zorgen maak over mijn gezondheid er lijkt wel een nieuwe start te komen
die me meer houvast geven
ik denk andere medicijnen of spuiten
liefs Rianna
Citeer
boom-anker heeft een chronische aandoening aan, een ongeneselijk iets...door rust en regelmaat is heir goed mee te leven, maar gun je je ook die rust  en regelmaat...
geboren met de overtuiging dat je het otch wel nooit helemaal naar je zin zal hebben in het leven...je gaat er in princip[e van uit dat het toch wel aan je neus voorbij zal gaan, op deze wijze zul je nooit gelukkig worden rianne, je verwacht de liefde en de aandacht en al wat je als voorwaarde stelt om gelukkig te zijn 'buiten' je zelf....
schenk jezelf nu eens de aandacht en de liefde die je verdient.................. :P
hoi MArianne
ja die rust gun ik me zelf wel hoor  ik hoeft niks meer alles mag
ik heb het goed nar mijn zin en ben gelukkig met mijn gezin en mijn mannetje wat wil eens mens nog meer
ik probeer toch ook mij zelf te waarderen en lief te hebben hoor
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Chris op februari 03, 2012, 12:11:08 PM
beetje later dan normaal op deze koude vrijdag

1) Roede - Hart - Boom - Huis


2) Anker - Vrouw - Ruiker - Ruiter
3) Heer - Klaverblad - Zeisen - Huis
4) Lelie - Vogels - Vosje - Tuin
5) Wolken - Boek - Vissen - Lelie


Gr Chris

goh vergeet ik ons beste paard :-[ :-[ :-[
de boom op je pk, duidt op ontevredenheid er is iets niet in orde.......
we zullen hierbij maar je zoontje erbij halen, roede, de persoonskaart van je zoontje, hij ligt je na aan het hart.........maar je gaat ongezond met de situatie om, je trekt het je allemaal te veel aan waardoor het je aanvreeet, chris.....

assie63

Citaat van: Chris op februari 03, 2012, 12:38:52 PM
Citaat van: assie63 op februari 03, 2012, 07:02:57 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

18 hond-32 maan-4 huis= 18 hond

innerlijk en emotioneel vertrowuen krijgen
Blijven hopen,maar daarbij veel twijfelen,je wilt je vleugels uitslaan maar aan de andere kant niet te ver van je holletje vandaan !!

Gr Chris
tja hoop doet leven, weet niet waar ik op moet hopen, er liggen inderdaad veel weg kaartjes in, dus ik weet nog niet welke kant ik op wil, maar als het moment daar is neem ik vast de goede afslag, en dan durf ik best wel bij mijn holletje vandaan hoor, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op februari 03, 2012, 16:30:36 PM
Citaat van: assie63 op februari 03, 2012, 07:02:57 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

18 hond-32 maan-4 huis= 18 hond

innerlijk en emotioneel vertrowuen krijgen

op oude principes gevestigde angsten hebben je zelfvetrouwen aangetast....ervaringen uit het verleden hebben zich eerder tegen je gekeerd als dat je er van hebt geleerd assie....
herinzichten verkrijgen in eerdere ervaringen zal een nieuw licht moeten werpen gaan...
in welke kaartjes zie jij angsten die op het verleden slaan ??
nee eigenlijk niet, is niks mis met mijn zelfvertrouwen, ik voel mij heerlijk de laatste weken, loop zingend door het huis en over straat, ik heb juist geleerd hoe ik het nu anders ga doen en niet meer zo doe als in het verleden, ik heb genoeg inzichten over mijn verleden, dat geeft mij juist de stimulans om het heel anders te gaan doen in het heden, Dank voor duiding, assie xx

sweetmami


sweetmami

Citaat van: marianne op februari 02, 2012, 09:39:21 AM
de kist floept eruit.....maar ben je vandaag ook zo floeperig?
een beetje moe, een beetje futloos...een beetej ee n dag om thuis door te brengen zonder de verwachting dat er bergen verzet moeten worden

klopt lief, gister lekker dagje thuis, normaal ben ik altijd wel van het sporten maar kon me er niet toe zetten..gelukkig eergister ook ontzettend drukke dag gehad dus mn kleine vond het prima om lekker benk te hengen en te knuffelen.... vandaag de schade in gehaald met de kleine in de sneeuw.. heerlijke dag gehad en weer opgeladen  ;)

sweetmami

Citaat van: Chris op februari 02, 2012, 10:00:05 AM
Citaat van: sweetmami op februari 02, 2012, 09:22:14 AM
joeh, here we go again!

De doodskist floepte eruit

de boom, tuintje op pk, het huis...


Hmm ...daadkracht tonen ,gesprekken brengen vooruitgang.Je hakt knopen door waardoor de rust terugkeert..

Gr Chris

yes Chris klopt hoor, heel veel gepraat, maar het moest er ook weer even uit en daardoor voel ik me weer rustig. het is goed zo. :-*