Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

dameblanche

aan chris
ik zeg ook niet dat je op salaris verhoging uit zou zijn...
nee in het nabije verleden heeft zich wel een mogelijkhedi voorgedaan waarbij je je beter zou hebben kunnen ontplooien, ook daar algen iets meer mogelijkheden tot uitbreiding, maar helaas dat ging dus niet door, vandaar even een blik op hetgeen dat zou hebben kunnen gebeuren...
tja ik ben weer aan het stoeien met werkwoorden...om er een burn-out van te krijgen zeg :-\

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 01, 2012, 09:17:53 AM
goede morgen
vandaag trok ik
de toren  de vogels en de zon
gesprekken die positief uitvallen met een instantie
liefs Rianna

ja een instantie rianne, met wilskracht een telefoontje plegen, hier ligt de zon op je pk...... ;)

Chris

Citaat van: marianne op februari 01, 2012, 13:21:55 PM
aan chris
ik zeg ook niet dat je op salaris verhoging uit zou zijn...
nee in het nabije verleden heeft zich wel een mogelijkhedi voorgedaan waarbij je je beter zou hebben kunnen ontplooien, ook daar algen iets meer mogelijkheden tot uitbreiding, maar helaas dat ging dus niet door, vandaar even een blik op hetgeen dat zou hebben kunnen gebeuren...
tja ik ben weer aan het stoeien met werkwoorden...om er een burn-out van te krijgen zeg :-\

HIhi op die manier wel ja idd ,maar stoei maar vrolijk verder met de werkwoorden   ;) ;D

Dankjewel

Gr Chris

rianna

Citaat van: marianne op februari 01, 2012, 13:23:06 PM
Citaat van: rianna op februari 01, 2012, 09:17:53 AM
goede morgen
vandaag trok ik
de toren  de vogels en de zon
gesprekken die positief uitvallen met een instantie
liefs Rianna

ja een instantie rianne, met wilskracht een telefoontje plegen, hier ligt de zon op je pk...... ;)
ja moeilijk het is  nog geen tijd om te bellen  omdat iedereen  de kans moet hebben om te reageren dus ik wacht af denk dat geduld hier wel op zijn plaats is
en dat heb ik niet zoveel meer hihihi
verder kan ik echt niet heb alles al gehad
mailen bellen B&W schrijven   urgentie enz noem maar op  dus afwachten is op zijn plaats
dank je wel hoor
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op februari 01, 2012, 09:54:13 AM
Citaat van: rianna op februari 01, 2012, 09:17:53 AM
goede morgen
vandaag trok ik
de toren  de vogels en de zon
gesprekken die positief uitvallen met een instantie
liefs Rianna

Toch zie ik weer het huis hil waar je op hoopt!
Hulp krijgen bij je zoektocht,alleen zelf heb je nog vraagtekens bij de hulp of steun

Gr Chris
1) Toren - Vogels - Zonne - Boek
2) Zonne - Slang - Berg - Muizen
3) Klaverblad - Heer - Lijkkist - Klaverblad
4) Lelie - Kruis - Zeisen - Huis
5) Lelie - Zeisen - Vosje - Hond

hoi chrizzy
ja ik zie het had ze zelf nog niet door geteld  dat er een huis in stond had ik niet gezien
vind zelf niet dat ik er erg mee bezig ben  vooral ook om mij zelf de teleurstelling weer te besparen
maar ok als je het zo zeg zien ze er wel mooi uit
ik hoop dat het bewaarheid word chris dank je wel
liefs Rianna

rianna

Citaat van: sweetmami op februari 01, 2012, 11:03:33 AM
Citaat van: rianna op februari 01, 2012, 09:17:53 AM
goede morgen
vandaag trok ik
de toren  de vogels en de zon
gesprekken die positief uitvallen met een instantie
liefs Rianna

nou Rianna, laten we het hopen, dat zal heel mooi zijn  :-*
ik hoop met je mee Sweetmami
dank je wel hoor  ik  hou jullie zeker op de hoogte
liefs Rianna

assie63

Citaat van: Chris op februari 01, 2012, 09:50:30 AM
Citaat van: assie63 op februari 01, 2012, 09:10:27 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

24 hart-18 hond-2 klaverblad= 8 doodkist

met vertrouwen mijn hart volgen, mij goed voelen, zaken afsluiten

1) Hart - Hond - Klaverblad - Lijkkist
2) Wolken - Tuin - Zeisen - Kruis
3) Boek - Lelie - Zeisen - Lelie
4) Tuin - Huis - Huis - Heer
5) Hart - Lijkkist - Maantje - Heer


Wat is er met en heer? assie?Als ik verder leg...
Mss mep ik de plank mis,maar t lijkt of er gevoelens zijn voor een heer,maar waar je maar moeilijk doorheen komt?

Gr Chris
geen idee wat er met een heer is, mischien weet jij het  ;D, ik zou niet weten wie die heer is, word nu wel heel nieuwgierig, goed mijn oogjes  8) open houden  hihihi, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: sweetmami op februari 01, 2012, 11:02:04 AM
Citaat van: assie63 op februari 01, 2012, 09:10:27 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

24 hart-18 hond-2 klaverblad= 8 doodkist

met vertrouwen mijn hart volgen, mij goed voelen, zaken afsluiten

ook jij wilt iets nieuws, snak naar positiviteit, maar momenteel ervaar je weer even stilstand.
je hartenwens gaat toch uitkomen hoor  ;)
ja wil wel wat nieuws, graag, nou snakken  ;D maar zou leuk zijn, ok ff afwachten dus, och jeetje heb wel een paar hartenwensen  ;D, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op februari 01, 2012, 13:17:52 PM
Citaat van: assie63 op februari 01, 2012, 09:10:27 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

24 hart-18 hond-2 klaverblad= 8 doodkist

met vertrouwen mijn hart volgen, mij goed voelen, zaken afsluiten

hier komt de middagploeg.....

vriendschap wordt liefde assie, maar eerst nog wat oude stukjes wegwerken...............gaarne en nieuw begin gewenst hoor ik je al roepen ::)
och ploegendienst, ik werk in de blauwe ploeg  ;D, och spannend, zou alleen neit weten wie het is, de vriendschappen die ik heb met mannen zijn getrouwd  ;D, ja er moeten nog wat vlekjes weggewerkt worden, ja zou gaarne gewenst zijn  ;D, Dank voor duiding, assie xx

dameblanche

aan rianne, ik had er nog een kaartje mogen bijtrekkenm de zegewagen, om een zege te kunnen binnenhalen moet men beschikken over een krachtige wil....rianne, en volgens mij heb je die wel....

dameblanche

hihi, assie ik ben van de middagploeg vandaag....ben pas later begonnen zo als je ziet...... :-\

rianna

Citaat van: marianne op februari 01, 2012, 15:21:58 PM
aan rianne, ik had er nog een kaartje mogen bijtrekkenm de zegewagen, om een zege te kunnen binnenhalen moet men beschikken over een krachtige wil....rianne, en volgens mij heb je die wel....
hoi Marianne
ja die heb ik wel hoor dat is zo  dank je wel de zegewagen is een mooie kaart
ik hoor over een dag of 14 of het gelukt is hihihih
dus geduld moet ik wel hebben mar met dit weer is die zegewagen ook wel erg koud hoor met dat open dakkie
hihihihi
komt helemaal goed
dank je wel meisie
liefs Rianna

dameblanche

dan moet je niet met dit weer in de open wagen zitten rianne,  op die manier heb je wel hijgers aan de lijn, maar voor de sfinxen uitrennen, zij blazen je de hete adem wel in je nek.......................... ;D

rianna

Citaat van: marianne op februari 01, 2012, 16:03:18 PM
dan moet je niet met dit weer in de open wagen zitten rianne,  op die manier heb je wel hijgers aan de lijn, maar voor de sfinxen uitrennen, zij blazen je de hete adem wel in je nek.......................... ;D
HIHIHI   een beetje hete adem is nooit weg hihihihi

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 01, 2012, 17:06:23 PM
Citaat van: marianne op februari 01, 2012, 16:03:18 PM
dan moet je niet met dit weer in de open wagen zitten rianne,  op die manier heb je wel hijgers aan de lijn, maar voor de sfinxen uitrennen, zij blazen je de hete adem wel in je nek.......................... ;D
HIHIHI   een beetje hete adem is nooit weg hihihihi

wat heet heet???? :o