weeklegging

Gestart door jericho, februari 01, 2012, 09:33:37 AM

jericho

Het lukt me niet altijd om dagelijks een kaartje te trekken. Dus probeer ik de weeklegging nog maar eens uit.

Bij het schudden van de kaarten vielen 3 kaarten er uit;
-koningin van kelken, dwaas, pentakels 7. Ik bekijk deze 3 kaarten als een thema om deze week mee aan de slag te gaan.
@ Marianne, daar heb je het delegeren weer  ;).
In alles wat ik doe/beslis, leg ik mijn gevoelens, luister ik naar mijn gevoel. Ik vermoed dat ook deze week cruciaal wordt in de beslissingen die volgen om zo het einde en het begin te bereiken van een situatie...Er zijn nog steeds veranderingen op til. Ik neem mijn tijd hiervoor, maar weet dat het goed komt.

woensdag: staven 5: ik ga uitdagingen aan, maar deze uitdagingen zijn als een oefening, om uit te leren
donderdag: koning van kelken: ik uit mijn gevoelens ook in mijn werk en probeer hier ook gebruik te maken van mijn "mediamieke kennis"
vrijdag: oordeel: de veranderingen die komen zijn goed, de nieuwe richting is meer de opgave die bedoeld is voor mij
zaterdag: gedwongen rust: ik heb eergisteren afscheid moeten nemen van mijn oom, zaterdag wordt hij begraven. Een gedwongen rust die wel wat pijn en verdriet met zich meebrengt, maar ik weet dat het goed is zo...
zondag: aas van staven: ook deze kaart staat weer voor het ondernemen van nieuwe dingen
maandag: schildknaap van kelken: liefdevol gebaar; goedbedoelde raad... maandag heb ik cursus, ik haal hier zo véél uit, krijg hier (mede dankzij mijn medecursisten) zovéél mooie inzichten!
dinsdag: keizerin: tijd om creatief aan de slag te gaan.

dameblanche

gevoelens geheel onder controlle hebbende, je niet laten kennende, er kan een onverwachts gebeuren om de hoek komen, zegt de dwaas, alles onder controlle willen houde nzal daarom niet mogelijk zijn en dat hoeft ook niet dat zou alleen maar ten nadeel werken van de creatief vermogen [pent. 7]

de staven 5 brengen hierin beweging aan....
de koning van kelken geeft je goede raad, luisteren naar anderen is ook een vorm van delegreren...
je hoeft ook niet alles alleen op te lossen jericho....
het oordeel geeft ook aan om dingen los te gaan laten, hier mag dus ook verdriet los gelaten worden in de vorm van tranen die mogen vergieten,
zaterdag neem ik aan de zich 4 zwaarden mogen tonen, je hebt tijd nodig om te herstellen, je ziet nu dat leven en de dood naast elkaar staan zo niet hand in hand gaan..
schildknaap van kelken...leerling in het paranormale, openstellen voor boodschappen en inzichten...
de dindsdag mag je het allemaal tot je laten komen, ontvangen..de keizerin staat voor ontvangen in haar schoot...
fijne week.....

jericho

Opnieuw dankjewel Marianne voor je duiding!  :-*