even de kaarten aan de kant

Gestart door shana, januari 30, 2012, 16:27:50 PM

shana

Hallo allen,

alweer een tijdje geleden dat ik hier was .
De laatste keer dat ik de kaarten had geraadpleegd, is volledig anders uitgedraaid. Ik had nochtans 2 andere goeie kaartlegsters laten nachecken en wij kwamen op hetzelfde uit. Blijkbaar hebben we alledrie verkeerd geïnterpreteerd, zo zie je maar...Uiteindelijk is alles goed afgelopen.
Ik heb toen besloten om mijn kaarten aan de kant te leggen, (en ook die man :-)) het is niet altijd goed om dingen vooraf te weten en er zijn altijd veel mogelijke scenario's. De leggingen belemmerden mij in feite om mij open te stellen voor die andere scenario's.
Misschien was alles anders uitgedraaid in mijn relatie, op de duur durfde ik niks meer ondernemen vooraleer ik eerst de kaarten had geraadpleegd.
Ik heb nu echt alle contact met die man verbroken, en het valt mij nog steeds heel zwaar, en ik heb nog steeds veel twijfels. Maar dit is deel van het leven en een kaartlegging kan daar niet echt iets aan veranderen. Hopelijk maakte ik deze keer de juiste keuze, want ik heb er een handje van om foute keuzes te maken.
Ik probeer nu meer mijn hart en gezond verstand te volgen in plaats van juffrouw Lenormand.
Ik hoop dat alles op de duur slijt en dat ik vlug een nieuwe echte liefde vind, want zonder liefde is er eigenlijk ook niet veel aan.
Wil jullie nog bedanken voor de hulp en steun die ik hier vond.

vele groetjes van Shana

PinkJupiter

Hoi Shana,

Mijn ervaring is, dat wanneer je zelf heel hard bezig bent met kaarten voor anderen, je net voor jezelf zo weinig mogelijk MAG weten.  Ik denk dat het ons gewoon aardser maakt, met de voeten op de grond.  Ik gebruik de kaarten voor mezelf om een situatie te verklaren, of om te weten wat er speelt op de achtergrond dat ik niet direct zie, maar nooit echt voor een toekomstlegging.  De kaarten helpen mij, maar ze stippelen mijn pad niet uit.

Ik weet wat je bedoelt wanneer je schrijft dat je geen beslissingen niet meer kon nemen vooraleer de kaarten geraadpleegd te hebben, heb ook zo'n periode meegemaakt, maar kijk, we leren eruit.  Je was waarschijnlijk te intensief met de kaarten bezig waardoor je even iets moest meemaken om het te relativeren.

Wat de liefde betreft heb ik anders wel het gevoel dat er nog iemand komt, maar dat het gedoe met de man die je aan de kant geschoven hebt nog niet helemaal over is, er moet nog iets afgewerkt worden, misschien komt er weer een verzoening. 

Veel succes !

PinkJupiter

sweetmami

Hey Shana, wat een mooi bericht. Ik snap je heel goed maar kaarten voor jezelf en je directe omgeving duiden is heel moeilijk daar je nooit geheel open staat vrij en onbevooroordeeld (is dat ned? :s). Schuif de kaarten niet geheel aan de kant, het komt wel weer, je hebt toch een bijzondere gave, het is jammer als je deze geheel links laat liggen.

Tuurlijk wil je weer je leven en de liefde delen, en dat komt wel weer maak er iets moois van! 

Kus

shana

aan pink Jupiter,
tja ik wou het niet geloven van die verzoening, maar inderdaad stond hij ineens gisteren voor mijn deur!
Na meer dan 2 maand, ik weet echt niet meer wat ik van die man moet denken. Wat komt hij doen..? En ik weet ook niet meer hoe ik hem moet aanpakken. We draaien rond elkaar heen, zoekend ...aftastend...wat voelt hij voor me...? wat voelt zij voor me...?
Maar ik ben niet op mijn kaarten gesprongen...deze keer

???
lieve groetjes
Shana

Jane26

Ik zie de kaarten als inzichtgevers van het hier en nu. Heb nooit iets gehad met toekomstvoorspellen en de lenormand kaarten, maar puur inzicht bieden in situaties in het hier en nu wel. Je bent namelijk zelf veel te veel in controle over je toekomst, en daarom geloof ik niet dat dit helemaal vast kan staan, op een aantal lijnen na. Over het algemeen, wil je weten hoe een huidige situatie vorm heeft in het hier en nu acht ik de kaartjes geweldig.

Sterkte.

Liefs
Jane

Eveningstar

Hallo Jullie,

Je gevoel volgen en de kaarten als een hulpmiddel zien, een tool, om mogelijk duidelijkheid te scheppen in een situatie, is in mijn ogen een schitterend idee!
Het gevoel volgen op de eerste plaats zetten en een balans zoeken tussen gevoel en je gedachten / hoofd, is een mooi en vooral nuttig gegeven!

Succes hé!

Liefs,
Eveningstar