Wie zou er een kaartlegging voor mij willen doen?

Gestart door krisheverlee, januari 30, 2012, 14:36:26 PM

krisheverlee

Hallo,

Als ik lees hoeveel informatie eruit komt is, kan ik mijn opdringerigheid niet temperen.
Vraagje: is er iemand die voor mij een legging zou willen doen.
Ik voel nu aan dat mijn leven stilstaat.  Geen werk (dank Dexia), geen liefde en dat is al eventjes.  Het lijkt zelfs dat op dat punt het leven altijd al stil heeft gestaan.
Vraag me vooral af wat er scheelt en wat kan ik eraan doen of moet ik geduld hebben.

Lieve groetjes,
Kris

dameblanche

hallo kris,
ja, als ik een poging mag wagen:

ik heb voor jou het keltische kruis gelegt met de vraag; welke krachten spelen er op dit moment voor kris?

doel/situatie; pentakels 9
kruiskaart; staven 4
verleden; koningin van zwaarden
heden; koningin van pentakels op de kop
nabije toekomst; schildknaap van staven
verre toekomst; zwaarden 5
jezelf; gerechtigdheid
hoe anderen over je denken;bekers 10 op de kop
angsten;staven 2 op de kop
uitkomst; het oordeel

op dit moment geeft pentakels 9 ook aan dat je het geluk weer wilt terug vinden, maar wat blokkeert zijn de 4 staven of wel het genieten..je hebt het idee dat je in een tussenfase zit, je hebt wel allerlei plannetjes die op je bverlanglijstje staan, maar je stelt het uit in de hoop op later als me het geluk gaat toelachen...
je wacht maar steeds op dat moment en je vergeet te leven.
in het verleden heb je doelbewust hieraan gewerkt
heden zit je eigenlujk net als de koningin van pentakels te kijken naar wat je eigenlijk allemaal mist, niet hebt, of te wel de pentakel is een zeepbel gebleken
de nabije toekomst brengt je snel gewin, er komt wel een 'liefde 'op je pad, maar het is beslist geen blijvertje
de verre toekomst  geeft ook aan dat je daardoor nog wanhopiger bent...
jezelf; je bent altijd open en eerlijk  en verwacht dat ook van anderen
die anderen zien ook dat je op dit moment zeer en zeer zoekende bent, ofwel de situaite heeft zich t.o.v. jouw gevoelens ongunstig ontwikkeld.
je hoop en angsten; de staven 2 op de kop, je veilige situatie is weg, je hoopt dat dat niet geheel zal omslaan en je verlammen zal
uitkomst; het oordeel, je voelt je niet gelukkig met jezelf en hoopt op een ommekeer
toch komt er binnenkort een nieuwe romance aan, je ziet dit als een aangename beloning...maar je moet dicht bij jezelf blijven en vooral eerlijk en trouw t.o.v ezelf blijven staan.....
het kan een sexueel getinte romance wezen :-[
gr. marianne :-*

krisheverlee

Dag Marianne,

Vele zaken zijn idd de kop op de nagel.  Ik denk aan die plannetjes; het komt allemaal wat moeizaam uit m'n handen.  Ik heb vele ideeën maar de realisatie..., vroeger ging dat allemaal vlotter.
Inderdaad, ik heb vroeger veel eraan gewerkt om te genieten maar nu is het wel wat minder.
Ja, ik ben de laatste tijd wel wat afwachtends en dat is niet echt wat bij me past.
Mijn persoonskaart is de Zegewagen maar nu staat ie echt wel stil.  ::)
Kwestie van werk wordt het precies nog altijd wat ' wroeten '.
Romance; tja het mocht een echte relatie zijn... :-\

Bedankt Marianne voor de moeite.

krisheverlee

Dag Marianne,

Ik vraag me af hoelang die periode gaat zijn? Kan je dat afleiden uit de getrokken kaarten?
Heb voor mezelf al besloten om (terug?) hard te werken, alleen zo denk ik dat ik terug op het spoor geraak.

Alvast bedankt!

Lieve groetjes,
Kris

dameblanche

de nabije toekomst heeft een tijdsduur van 3 maanden, de verre toekomst 6-9 maanden....