Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Oogbal aan de muur

Gestart door janice, januari 30, 2012, 00:03:40 AM

janice

Ik sta in een kamer en kijk naar het plafond, een deel van het plafond is bezaait met schimmel in diverse kleuren groen en het groeit verder, ik kijk er met afgrijzen en afschuw naar  :-X Rechts in een hoek valt water op de vloer vanaf het plafond. Een daklekkage. Achter me is een witte muur te zien. Ik draai me om naar de muur en zie een losse oogbal met de oogspier er nog achteraan gebungelt geplakt op de muur.  :-X Oogkleur bruin of blauw of groen.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Carla

Brrr....  :o

Variatie op "de muren hebben oren"?

Varen

Creepy  :-X

Loop jezelf niet voorbij en negeer je eigen grenzen niet. Het kan zijn dat je nu ergens energie insteekt wat toch al zijn nut heeft verloren. Wees niet te optimistisch en denk niet te vaak dat je het wel kan. Wie de lat te hoog legt gaat er onder door. Met gevolg dat je depressief wordt en angstig voor afwijzing.

Lekkage vanuit het plafond, het plafond is je bovenkamer en er lekken gedachten uit. Een stroom aan gedachten en/of emoties kunnen je bezig houden.

Innerlijk ben je op zoek naar rust. Het kan een idee zijn meer naar je intuïtie te luisteren dan naar je rede.

Pink

Lieve Djen,

De kamer staat voor jezelf. Achter je is een witte muur, een onbeschreven blad dat je naar eigen wens kunt inkleuren.

Hoe we ons leven inkleuren, hangt af van de manier waarop we naar ons zelf kijken. Het enige dat de oogbal aan de witte muur doet, is hiervoor aandacht vragen. En het feit dat je niet precies weet of de oogbal nu bruin of blauw of groen is, geeft aan dat je niet goed weet hoe je  "kleur moet bekennen".

Dat wordt ook bevestigd door het beeld dat je van jezelf schetst.  De groene schimmels staan voor oude gedachten, oude overtuigingen die woekeren in het nu. Dat woekeren kost enorm veel energie en in de droom wordt dat vormgegeven als lekkage.

Volgens mij wordt het tijd wordt om eens te kijken welke ervaringen/overtuigingen niet meer bij je horen. De energie die hiermee vrijkomt, kan je gebruiken om je witte muur in te kleuren.

Ik zou zeggen, het dak eraf, gooi je haar los en geef je creativiteit vrij baan.

Pink

PSje: Je staat ook letterlijk met je rug naar de witte muur. De witte muur is het nu en jij hebt je blik op het verleden.

janice

Dank jullie wel Kraai en Pink! :)

Citaat van: Pink op januari 30, 2012, 14:20:05 PM
Hoe we ons leven inkleuren, hangt af van de manier waarop we naar ons zelf kijken. Het enige dat de oogbal aan de witte muur doet, is hiervoor aandacht vragen. En het feit dat je niet precies weet of de oogbal nu bruin of blauw of groen is, geeft aan dat je niet goed weet hoe je  "kleur moet bekennen".
In de droom wist ik de kleur wel maar toen ik de droom eenmaal hier noteerde kon ik de kleur niet meer voor de geest halen
Citeer
PSje: Je staat ook letterlijk met je rug naar de witte muur. De witte muur is het nu en jij hebt je blik op het verleden.
Het wordt zeer zeker dringend tijd het een en ander overboord te gooien ja!! pff  ::)

bedankt voor jullie duidelijke analyses
Intuitie is verstand dat haast heeft